Hei Treffien käyttäjät,
Olemme havainneet Suomi24 Treffeissä teknisen häiriön. Häiriö koskee tekstiviestillä tehtyjä Tositarkoituksella-pakettien kestotilauksia. Häiriön takia kaikki tehdyt tilaukset eivät ole rekisteröityneet järjestelmäämme.
Selvitämme häiriön syytä parasta aikaa ja teemme töitä sen korjaamiseksi. Pyrimme saamaan häiriön korjatuksi viikonloppuun mennessä, mutta voi olla mahdollista, että korjaus saadaan aikaiseksi vasta ensi viikolla.
Hyvitämme automaattisesti kaikki menetetyt päivät kestotilauksen tilanneille treffikäyttäjille. Jos olet tehnyt kestotilauksen etkä ole saanut tilaamaasi pakettia ja sinulla on kysymyksiä aiheesta, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun käyttämällä palautelomaketta tai soittamalla numeroon 0600 0 1234 (2,0014 euro/min mpm tai pvm.) Asiakaspalvelu on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8-19 ja lauantaina 10-17.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.
Ystävällisin terveisin,
Mari
Suomi24
Tekninen häiriö Suomi24 Treffien kestotilauksissa
8
246
Vastaukset
- Mediahuora S24.fi
Ei vittu, te teette mokan ja pyydätte asiakasta soittamaan maksulliseen numeroon (yli 2 egee/min)!?
Jos tuohon palvelunumeroon soittaa, niin kuuluuko sieltä tällaista...
...aah, aah, ottaa slipoverin pooois... uuh, uuh, ottaa housut poois... ??? - sfa.
Älkää valehdelko. Palvelulomakkeen tietoihin ette vastaa. Numerossa ette tiedä mitään ongelmista.
Lisäksi ette saa Ateisti-palstan massapositittaja-rasistia aisoihin.
Voisin sanoa etta haistakaa paska ylläpito, jos lukisitte palautettakaan jota teille annetaan. - jooom
Oletteko havainneet vian joka käyttäjiä vaivaa kun poistitte viestipuun? Selvän vian havaitsette kun kuuntelette käyttäjien kokemuksia ja ne ovat luettavissa kehitysideoissa sekä pulmatilanne palstalla.
Hopi hopi lukemaan ja tekemään asialle jotain! - humpuukkiluuri
TERVE MARI.OON TODELLA PETTYNY KU TILASIN OIKEE TOSIPAKETIN JA KETUT YHTÄÄ KUVAA OO NÄKYVILLÄ...KETUTTAA NII SIKANA ETTEN TAIDA ENÄÄ TÄÄN JÄLKEE UUSIA KYSEISTÄ PALVELUA
TODELLA POTUTTAA - Entinen käyttäjä
Tiedoksi, että Deitti-palvelunne on huijausta. Siellä EI OLE oikeita ihmisiä, vaan teidän ylläpidon luomia profiileita.
Eteenkin KUN ja jos maksetut palvelunne EI TOIMI, on aika käräyttää palvelunne kuluttajavirastolle, poliisille, jne.
Itse lähetin juuri viestiä ylläpitonne välinpitämättömyydestä eteenpäin.
Syynä on tapanne suojella rasistisia vihakirjoittajia, jotka päivittäin solvaavat muita ihmisiä ja tahoja. Jos lukisitte sähköpostianne ,niin tietäisitte.
ps. Myöskin mainostajillenne on ilmoitettu asiasta. Toivottavasti pari mainostajaa per päivä ,saisivat kuulla Suomi24:n epäkohdista, ja lopettaisivat MAKSAMISEN TEILLE.
Ystävällisin terveisin,
Suomi24:n entinen käyttäjä - ei hyvää juttua
Koko suomi24 on tekninne häiriö.
Miksi kaikki munn juttuni poistetaan?
Oletteko te jotenkin fiksuja kun poistatte kaiken mistä joku toinen tykkää?
Ei tule juttua jos kaikki on smaaa miletä. - piupaupou*
Voi vattu kun ärsyttää treffisivujen haku osion sivujen vanheneminen aina sen jälkeen kun on käynyt katsomassa jotain profiilia!!! Tehkää sille jotain! Ottaa päähän.
- paduna
Murulan Heikki hei.Miksi en pääse kirjautumaan tililleni.Useamman kerra olen syöttänyt oikeat riedot.Ei mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2525162- 1252303
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2362008Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641834- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 621349
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751311- 1191181