Tekninen häiriö Suomi24 Treffien kestotilauksissa

Hei Treffien käyttäjät,

Olemme havainneet Suomi24 Treffeissä teknisen häiriön. Häiriö koskee tekstiviestillä tehtyjä Tositarkoituksella-pakettien kestotilauksia. Häiriön takia kaikki tehdyt tilaukset eivät ole rekisteröityneet järjestelmäämme.

Selvitämme häiriön syytä parasta aikaa ja teemme töitä sen korjaamiseksi. Pyrimme saamaan häiriön korjatuksi viikonloppuun mennessä, mutta voi olla mahdollista, että korjaus saadaan aikaiseksi vasta ensi viikolla.

Hyvitämme automaattisesti kaikki menetetyt päivät kestotilauksen tilanneille treffikäyttäjille. Jos olet tehnyt kestotilauksen etkä ole saanut tilaamaasi pakettia ja sinulla on kysymyksiä aiheesta, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun käyttämällä palautelomaketta tai soittamalla numeroon 0600 0 1234 (2,0014 euro/min mpm tai pvm.) Asiakaspalvelu on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8-19 ja lauantaina 10-17.

Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.

Ystävällisin terveisin,
Mari
Suomi24

8

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mediahuora S24.fi

      Ei vittu, te teette mokan ja pyydätte asiakasta soittamaan maksulliseen numeroon (yli 2 egee/min)!?

      Jos tuohon palvelunumeroon soittaa, niin kuuluuko sieltä tällaista...

      ...aah, aah, ottaa slipoverin pooois... uuh, uuh, ottaa housut poois... ???

    • sfa.

      Älkää valehdelko. Palvelulomakkeen tietoihin ette vastaa. Numerossa ette tiedä mitään ongelmista.

      Lisäksi ette saa Ateisti-palstan massapositittaja-rasistia aisoihin.

      Voisin sanoa etta haistakaa paska ylläpito, jos lukisitte palautettakaan jota teille annetaan.

    • jooom

      Oletteko havainneet vian joka käyttäjiä vaivaa kun poistitte viestipuun? Selvän vian havaitsette kun kuuntelette käyttäjien kokemuksia ja ne ovat luettavissa kehitysideoissa sekä pulmatilanne palstalla.
      Hopi hopi lukemaan ja tekemään asialle jotain!

    • humpuukkiluuri

      TERVE MARI.OON TODELLA PETTYNY KU TILASIN OIKEE TOSIPAKETIN JA KETUT YHTÄÄ KUVAA OO NÄKYVILLÄ...KETUTTAA NII SIKANA ETTEN TAIDA ENÄÄ TÄÄN JÄLKEE UUSIA KYSEISTÄ PALVELUA
      TODELLA POTUTTAA

    • Entinen käyttäjä

      Tiedoksi, että Deitti-palvelunne on huijausta. Siellä EI OLE oikeita ihmisiä, vaan teidän ylläpidon luomia profiileita.

      Eteenkin KUN ja jos maksetut palvelunne EI TOIMI, on aika käräyttää palvelunne kuluttajavirastolle, poliisille, jne.

      Itse lähetin juuri viestiä ylläpitonne välinpitämättömyydestä eteenpäin.

      Syynä on tapanne suojella rasistisia vihakirjoittajia, jotka päivittäin solvaavat muita ihmisiä ja tahoja. Jos lukisitte sähköpostianne ,niin tietäisitte.


      ps. Myöskin mainostajillenne on ilmoitettu asiasta. Toivottavasti pari mainostajaa per päivä ,saisivat kuulla Suomi24:n epäkohdista, ja lopettaisivat MAKSAMISEN TEILLE.

      Ystävällisin terveisin,
      Suomi24:n entinen käyttäjä

    • ei hyvää juttua

      Koko suomi24 on tekninne häiriö.
      Miksi kaikki munn juttuni poistetaan?

      Oletteko te jotenkin fiksuja kun poistatte kaiken mistä joku toinen tykkää?

      Ei tule juttua jos kaikki on smaaa miletä.

    • piupaupou*

      Voi vattu kun ärsyttää treffisivujen haku osion sivujen vanheneminen aina sen jälkeen kun on käynyt katsomassa jotain profiilia!!! Tehkää sille jotain! Ottaa päähän.

    • paduna

      Murulan Heikki hei.Miksi en pääse kirjautumaan tililleni.Useamman kerra olen syöttänyt oikeat riedot.Ei mitään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe