Heips, 15-17-vuotiaat pojat :>

Moi. :>

Kaipailisin juttuseuraa. Vaikka irl-elämässä onkin ystäviä ja näin, tuntuu ettei kenenkään kanssa pysty kunnolla puhumaan. Johtuisko osittain siitä, että oon huono puhumaan kasvotusten.
Olen 15-vuotias tyttö Itä-Suomen suunnilta, ja tosiaan kaipailisin juttuseuraa pojista, ehkä myöhemmin irl-kavereitakin, jos hyvin menee. :)
Oon luonteeltani aika sosiaalinen ja innokas puhumaan, ja mun puheista ei aina selviä että heitänkö läppää vai olenko tosissani. :D (ihan varoituksena)
Tykkään käydä pitkiä keskusteluja ja tutustua uusiin ihmisiin. En tykkää sellaisista "jutellaan muutama kerta mesessä ja jee ollaan kamui" -tuttavuuksista. Siksi haluaisinkin jutella sähköpostin kautta, koska mesessä ei oikeesti tutustuta kunnolla, sen mä oon huomannut. :\
Sitten jotain susta: Olisi mukavaa jos olisit rehellinen ja luotettava ihminen, joka pitää myös juttelusta ja tällaisesta. En pidä teinipojista jotka ei ymmärrä mistään mitään tai sellaisista jotka lähettää viestissä suunnilleen kaks sanaa.
Sä kiltti ja mukava poika, sun kanssa mä haluaisin tutustua. :)
Ja te pinnalliset paskiaiset jotka ette näe tytössä muuta kuin isot rinnat ja perseen, unohtakaa koko juttu.
Lisäksi olisi mukavaa, jos lähettäisit kuvas jossain vaiheessa sähköpostilla, koska en halua tutustua kenenkään viiskymppisen pedofiilin kanssa... Oon aika skeptinen nettituttavuuksien kanssa. :P
Mä annan sähköpostini sitten jos vastaat tänne. :)

7

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 + 6 = ?

Olen itsekkin lähes samankaltaisessa tilanteessa.
      Mieluummin keskustelisin tosin messengerin kautta kuin sähköpostilla.

• 17+17?

Laitas mulle sun e-mail tulemaan ;))

• Aloittaja ^o^)/

En nyt oo ees varma ootteko kaks eri henkilöä ja keskusteletteko toisillenne, mut se on ihan sama, koska laitan kuitenkin nyt sähköpostin esille. :> Eli jos ketä kiinnostaa niin viestiä vaan tänne:
      [email protected]
      Niin tuun iloseks. ^^

• poika 58856

lähetin e mailii jo

• Marjatloppuonhyviä

Joo mä en pysty puhumaan edes anonyymina, hyvää jatkoa =).

• cjuhtchtyhc minä

se et poika kirjottaa 2 sanaa viestiin ei tarkota et ei välitetä se vaan on aika hidasta kirjottaa kännykäl romaani

• aloittaja~ ^^

Toki mä ymmärrän jos ei voi kirjottaa pitkiä viestejä, ei siinä mitään. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe