Cybergun Thompson M1A1

Onko hyvä?

Cybergun Thompson M1A1 8,4V sähköase houkuttelisi, mutta kun jostain olen kuullut että cybergun valmistaisi huonoja aseita. Eli löytyisikö keneltäkään kokemusta kyseisestä aseesta? ja rahat on vähän tiukilla, eli "osta Maruin 9730 € maksava ydinaseita ampuva kahvinkeitin toimii kuin unelma!!!!11!!oneone!!1ykstoista" viestit saa jättää väliin.

Vielä linkki: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_C43904.html

Juu ja olen aloittelija.

90

3178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • airsoftharrastaja

      Ase on kestävä mulla on ite se ja tulinopeus on ok

      • Anonyymi

        Ampuuko ase sarja tulta


    • Josmäoisinsä

      Ei oo kokemust mut on Cybercun ak47! Jos mä oisin sä, ostaisin cybercun ak47.

      • sad

        ettekön te jo rupee kyllästymään ak47 ?


      • Ei_herrajumala

        Siis se ase on iha kauheeta kuraa! Kaveril kirjaimellisesti putos ulkopiippu ja päälliset aseesta.


    • joo on hyvä

      joo se cybergunin m1a1 thompson 89€ on tosi hyvä!!! mul on se

      • VASTAA MULLE

        TULEEKO SIINÄ LIPAS MUKANA HALUUNTIETÄÄ


      • bomberman

        Kuinka hyvin sopii vähä harrastaneelle?


      • Softaaja mies

        saako niitä muuten enää pro airsoftista kun ite katoin ja en löytänyt sitä?


      • Hjjjjj
        VASTAA MULLE kirjoitti:

        TULEEKO SIINÄ LIPAS MUKANA HALUUNTIETÄÄ

        Ei tietenkään tule lipasta mukana =D


      • Anonyymi
        Hjjjjj kirjoitti:

        Ei tietenkään tule lipasta mukana =D

        siinä tulee lipas


    • mammariiii

      ostaisin itsekki aseeen ja nyt kun kuulin että on hyvä niin kyllä ostan sen

    • kakkiaa

      kuka tietää kauan ton thonpsonin akkua pitää ladata.vastuksia perään.kiitos

      • m1a2

        5 tuntii


    • mamo

      ei

      -ei ole hyvä ase, osta mieluummin cybergun ak
      -merkkinä hyvä
      -osta mieluummin vähintään 120e maksava pyssy ni et tuu katumaan
      -kaikissa aseissa tulee mukana lipas, paitsi jos sitä ei erikseen mainita
      -tulinopeus ei kauhean hyvä ja kantomatka huono
      -mukana tulevalla laturilla ensimmäinen latau kannattaa ladata minimissään 5 h ja sen jälkeen max 3h luulisi riittävän

      -kysykää proairsoftilta lisää informaatiota

      • setelisa*de

        aijaa, ei hyvä ase vai sulla ei taida olla hirveesti kokemusta näistä cybergunin aseista?

        mielestäni:

        - hyvä kantomatka
        - hyvä lähtönopeus
        - ei muuten mene rikki, jos et seinään hakkaa..


      • tamhombosososofov
        setelisa*de kirjoitti:

        aijaa, ei hyvä ase vai sulla ei taida olla hirveesti kokemusta näistä cybergunin aseista?

        mielestäni:

        - hyvä kantomatka
        - hyvä lähtönopeus
        - ei muuten mene rikki, jos et seinään hakkaa..

        onko kokemusta?? =D


    • didii12

      kysyin pro airsoftista ja vastasivat että ase on käytännössä täysmuovia.

    • grillaaj12a

      ihan hyvä se thompson on

    • thommppaaa

      itelläni on, hyvä ase hyvä merkki kantomatka on vähän mitä on. Ja hyvä ase jos pidät rauhallisesta etenemisestä

    • lollipop123

      ostan sen aseen ja hyvä on suosittelen

    • nimetön 123
    • sgsdfgsdfgfdgfsdgfsd

      mun mielipide ase on iihan sysipaska sarja on smmonen blomp.....blomp.....blomp.... kantaa 10m jos ny iha eka ase ni sitte mutta ei muuten

    • Lollipop123

      Onko se hyvä määrä jos lippaaseen mahtuu 40kpl kuulia

      • lampux

        No ei vittu! Se menee ihan heti loppuun ne kuulat. Jos on semmone lipas ni ei kannata ostaa.


    • hujahaja

      ostakaa thompson M1A1 military metalli,kestävämpi ja parempi lähtö nopeus!

      • lol

        Lähtönopeus on sitten yhdyssana.


    • rodepuo

      ei oo kokemusta

    • zsjglhfasjl

      on se ihan hyvä lipas koko

    • softijunnu

      kaverillani on tuo sama ase ja jos se on se 89e maksava nii en suosittele oon nimittäin kerran testannut ja ase on ihan liian muovinen tulinopeus on huono, kantama on huono ja akku on huono en todellakaan suosittele sitä

    • sdgbbbbbbbbbbbbfh

      kuinka monta kuulaa ampuu sekunnis ?

    • kakkapoika44

      o,5

    • tfsfhgks

      ai kuulaa sekunnis vai kakkapoika44 ?

    • dgshg

      kuinka monta kuulaa minuutis
      ?

    • hfjf

      kj

    • LOL

      LOL

    • medee

      Onko metallirattaat?

    • tommygun

      15 s nii lipas tyhjä-.huono akku-.tarkkuus .jos oot alle 150cm pitkä vaikea pitää kiinni-.kevyt .on siinä metalliaki .mulla on ollu noin 5kk ni on kestäny ihan hyvin

    • LöRtSyRuLeS

      mulla oli enne mut meni paskas! Se on musta huono sae! Osta mielummin M4A1

    • -.-

      Hiekkaa tai muuta ase ei kesatä edes milligrammaa, on kokemusta... Piippuun vähän vaa hiekkaa nii ei enää toimi vaik puhistais konestot ja kaikki....

      • Kaikkihajoo

        Ei mikään ase kestä sitä että menee hiekkaa piippuun...
        EI edes oikeat aseet


    • Omist kys. aseen 3v

      Se m1a1 military metallinen kannattaa ostaa!!!

      -kestävä
      -ei pahan hintainen
      -tosi hyvä kantomatka (verrattuna muihin sähköihin)
      -kestää 9,6v akun käytön
      Hyvä lähtönopeus ja niin edelleen...kaikin puolin hyvä

      • "___"

        Paljonko maksaa


    • ööööööäääääöööö

      kaverilla on kyseine ase makso jotaki 169e proairsoft on vissii hyvä ainaki toimii ja jämäkkö ja semmone tukeva

    • MursutOnKivoja

      Mulla on ihan hyvä aloittelijalle kuten minulle :D

    • rnk_thompson
      • tyuiuytryuiuytryklöh

        ei kaasu aseita koska ne putelit ei mahu taskuun.


      • huomauttaja!

        nii mut kaasuaseet ei toimi kylmässä.5astetta lämmintä ulkona nii ampuu noin 10m


      • 16+14=29
        huomauttaja! kirjoitti:

        nii mut kaasuaseet ei toimi kylmässä.5astetta lämmintä ulkona nii ampuu noin 10m

        just kokeilin miten mk23 toimii 3 asteessa, hyvin meni ja sillä pitäs mennä vielä yöllä häröilemään vklpppuna. Ja kantama vieläkin 40m. Se 5C on vaan sellanen suositus, co2:set aseesta jne riippuen vielä -10, -15C puuskuttaa.


    • kakkapoika44

      Mahtuuhan! Helvetin retardi!

    • prosofter007

      Suosittelen ASG Steyr M9-A1 co2 pistoolia
      aitsoftnetistä

    • ksyymkyskiä

      mulla on ollut kyseinen ase viime alku syksystä asti.. ja hyvin on toiminut ! mutta olisiko joku joka tietäisi että käykö tähän kyseisen aseeseen rumpulipas?

      • trolli12

        löytyy pro airsoftista siihen rumpilpas maksaa 60 e mut suosittelen sen tilalle 3 tikkulipasta koska ne 3 tikkulipasta saa samaan hintaan kuin 1 rumpulippaan ja rumpulippaassa ja tikkulippaassa .


    • Thompson=ei hyvä

      Älä vaan osta sitä se ei mene edes pienestä risupensaasta läpi kunnolla.Lipaskin on niin pieni, että siinä ei kauan kestä ennenkuin se on tyhjä.

      • 3 aseen haltija koht

        Sä ootki varmaa sellane joka ei osaa tähätä vaan ammut vaa minne sattuu ja suosittelen m1a1 thompson militarya


    • Omistan

      Ase on aika hyvä vaikka muovia onkin lähtönopeus ei ole huimaava mutta kyllä sillä osuu 10-25 metrin päähän ihan hyvin. Mulla on toi ase ja ekana päivänä hajos lipas. Lippaita on vaikea löytää mistään. Pro aorsoftista ei löydy lippaita eikä muualtakaan. Korjasin lippaan itse ja taas toimmi hyvin.

      - Varaosia ei saa melkein mistään.
      - Muovia
      - lipas hajoaa helposti jos laittaa liikaa kuulia.
      - Kantomatka

      Tähtäin
      Hinta
      Tarkka lyhyellä matkalla.
      Lipas on helppo ladata.

    • Thompson!

      Joo, mulla on cybergunin puu/metalli/blowback AK-47, on menny kerran juntturiin oli takuu viel voimas ni ilmane korjaus, mut muuten hyvä kotipeleissä kavereiden kesken (oon jo kyllästyny ja haluisin sen tompan.)

      Näiden luettujen tietojen (ja oman kokemukseni perustuen kalashnikoviin,) sanoisin että cybergun on ihan hyvä, Thompsonikin, vaikkei minulla sitä olekkaan. Se mikä nyt Pro:ssa maksaa hiukan yli 169€, vois ol ihan hyvä;

      380 kuulaa
      lähtönopeus 100m/s (kos. pron arvot heittää noin 5m.) voi virittää, hei son kp!
      Akku mini 8,4. (ei kauheen hyvä, kannattaa ostaa lisäks 9,6.)

      Kyl mää ite ostasin. En tosin mihinkään seuran peleihin.

      • mitävikaa?

        Mikset ostais seuran peleihin?


    • Thompson!

      Koska Pro:n tuote.

      • Thompson!

        ...Mutta jos jaksat virittää...


      • mitävikaa?
        Thompson! kirjoitti:

        ...Mutta jos jaksat virittää...

        Niin, mutta mitä vikaa? Kauppa ei vaikuta.


    • Thompson!

      Kyl rynnäkkökivääri johonki seuran peleihin, mut ei kp:ta. iedät kp:n raskausluokan. Eli rynkky

      • esmjiofserf

        Airsoftissa se on ihan sama onko rynkky vai konepistooli, kun molemmat ampuu kuitenkin samanlaisia ammuksia.


    • airsoftkettu

      Siis eihän se nyt ole sama. Onko pelivälineesi kp vai rk vaikuttaa moneen asiaan pelivälineen ominaisuuksissa.

      Esimerkiksi sisäpiipun pituus käytettäessä umpinaista sylinteriä, rk:ssa luonnollisesti mahdollisuus huomattavasti pidempään piippuun.

      Lisälaitteiden käyttö rk:ssa huomattavasti hyödyllisempää koska kp/pdw aseet on suunniteltu olemaan pelkistettyjä laitteita.

      Taas kerran sisäpiippu jo vakiona, pidempi piippu lisää myös tarkkuutta joten onhan tuossa jo pari huomattavaa ja vaikuttavaa eroa että kumman hankkii.

      • esmjiofserf

        No on kyllä taas oikeen vallankumouksellista tietoo sulta. Oikeen "huomattava" ero, että piippu on 5 senttiä pitempi! Mahtavaa!


    • Thompson!

      Hyvä airsoftkettu!

      • Thompson!

        Ja eihän parempi akku lisää lähtönopeutta, vaan tulinopeutta! Nii ne ainaski pro:ssa sanoo.

        Mut onha se muute hyvä ase, sit siihe viel hommaa rumpulippaan.


      • Thompson!
        Thompson! kirjoitti:

        Ja eihän parempi akku lisää lähtönopeutta, vaan tulinopeutta! Nii ne ainaski pro:ssa sanoo.

        Mut onha se muute hyvä ase, sit siihe viel hommaa rumpulippaan.

        Että jos lähtönopeutta jaksaa virittää, ni sit sen vois tuoda johonki seuran peleihin.


      • Thompson!
        Thompson! kirjoitti:

        Että jos lähtönopeutta jaksaa virittää, ni sit sen vois tuoda johonki seuran peleihin.

        Siinä M1A1:ssä on vielä sellane mini 8,4 akku, et sit viel hommaat large -akun.


      • JIHAD!
        Thompson! kirjoitti:

        Siinä M1A1:ssä on vielä sellane mini 8,4 akku, et sit viel hommaat large -akun.

        Ja sitten vasta mietitään, mihin sen large-akun saa mahtumaan.


    • Thompson!

      >:-(

    • Thompson!

      Jos te helvekon provosoijat ja retardit lopettaisitte!

    • Thompson!

      Sanonpahan vaan, että päättäkää itse minkälaisen aseen hommaatte, ilman turhia kysymyksiä. Kukinpäättäköön minkälainen ase on juuri itselle hyvä.

      • paadipuudiairsoftari

        oon samaa mieltä olkaa omon kohtalonne herra softaajana :)


    • paadipuudiairsoftari

      puh huh no mutta sit voi ostaa 169 e aseen 80 e sijasta mie tarviin iha pikkasen mun aseeseen rauta on parempi ku muovi:) ja kestävämpää :)

    • sixtinain

      se 169e metalli thompsoni on aivan hyvä. siinä on sopiva kantomatka ja lähtönopeus. oon kuullu että siinä menee perä rikki jos sitä pudottelee hirveesti. siihen kannattaa ostaa mukaan se 9,6 akku, niin ammuskelet vähän pitempään. sitten ku muistaa huoltaa nii pysyy ehjänä kauemmin. mukava käytössä, ellei kovin kauan pelaa, kun siinä on painoa hienot 3,2 kg. lipas kokokin on sopiva jos ei hirveesti ammu turhaan. hirveesti kaikki ne, jotka on ostanu paljon kalliimpia ja laadukkaampia aseita sanoo että on aivan paska. ei tarvii aina olla se parhain ase mikä on olemassa, jos osaa vähänkään pelata.

      • 3.2kg? Vähän vaikea uskoa kun oma AK painaa suunnilleen tuon verran ja runko on terästä eikä sinkkivalua.


      • finsoft kirjoitti:

        3.2kg? Vähän vaikea uskoa kun oma AK painaa suunnilleen tuon verran ja runko on terästä eikä sinkkivalua.

        @finsoft onhan tua hyvinkin mahdollista. Itselläni on tua Rk ja se painaa sen 3037g

        "oma AK painaa suunnilleen tuon verran ja runko on terästä eikä sinkkivalua" Oletkos kuullut että Terästäkin on montaa sorttia? Osa on raskaampaa ja osa kevyempää, riippuen mikä on teräksen seos aine.
        Samahan se on tuon thompsonin kohallakin siinä vaan mainitaan "metalli" Sekin voi olla ihan mitä tahansa metallia.
        Sinkkivalussakin on aikaspaljo kaikkea yhdisteitä.


    • turuk-

      On se. Onhan mullakin AK jossa painoa n. 3kg. Kaverilla viritetty Cyma Thompson, painaa 3.5kg. Tukissa on kylläkin pari painoa ja uskon että etukahvassakin. (Tukin pääsin vain avaamaan kun osia vaihdoin)

    • sixtinain

      se näyttää sexikkäältä kun siinä on rumpulipas

    • ebin7

      Ebin

    • Softaajapoika

      vähän vanha tää viestiketju jo ja sillee mut mun mielest cybergun ei itse tee aseita se vaan teettää ne esim sen pistoolit o useimmat teetetty kwc:llä ja sillee et cybergun tyylii pakkaa ne vaa :D tai en tarkallee tiiä mut se ei tee niit ite nii ne saattaa olla hyviä ja halpoja tai sit täyttä kuraa.

    • Cqb-pelaaja

      Se thompson on hyvä cqb peleihin

    • öhö_illegalsofter-

      Joo vois tommone Tommy olla iha kiva härveli pikkupeleihi.

      • öhö_illegalsofter_öhö

        Ainoona vaa et suht huonot lähöt.


    • bnmoyhyh

      Osta älä osta osta älä osta osta älä osta osta älä osta osta älä osta osta älä osta osta älä osta minkä minä sitten ostan???????osta AK47! älä osta osta älä osta osta älä osta minkä minä sitten ostan jumalauta!pöystsi ainiin lääkkeet!

    • Airsoft1352

      Cybergun thompson m1a1 Tosi hyvä ase jos pelaa kavereitten kanssa ja kyl sil johonki pienii peleihin voi mennä ampuu 50m päähä tarkasti tosi hyvä jos haluu pelata kavereiden kanssa ampuu 109 ite mittasin. Ostin sabe nimisestä kaupasta tulee rumpalipas mukana ja vaan 100€ kannattaa ostaa.

    • thompsonitjyrää

      Erittäin hyvä aloittelijalle se oli mun toinen ase ja on edelleen tallessa. Huono puoli on se että akku ei kestä loputtomiin. Suosittelen.(nykyään maruin thompson)

    • Thompsonnn

      Mikä akku pitäisi ostaa Thompsoniin?

      • Janse03

        mul on tommonen https://www.proairsoft.com/airsoft/akut-ja-laturit/nimh-ja-nicd-akut/swiss-arms-84v-1200mah-mini-akku-p-330.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe