Cybergun Thompson M1A1

Onko hyvä?

Cybergun Thompson M1A1 8,4V sähköase houkuttelisi, mutta kun jostain olen kuullut että cybergun valmistaisi huonoja aseita. Eli löytyisikö keneltäkään kokemusta kyseisestä aseesta? ja rahat on vähän tiukilla, eli "osta Maruin 9730 € maksava ydinaseita ampuva kahvinkeitin toimii kuin unelma!!!!11!!oneone!!1ykstoista" viestit saa jättää väliin.

Vielä linkki: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_C43904.html

Juu ja olen aloittelija.

90

3178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • airsoftharrastaja

      Ase on kestävä mulla on ite se ja tulinopeus on ok

      • Anonyymi

        Ampuuko ase sarja tulta


    • Josmäoisinsä

      Ei oo kokemust mut on Cybercun ak47! Jos mä oisin sä, ostaisin cybercun ak47.

      • sad

        ettekön te jo rupee kyllästymään ak47 ?


      • Ei_herrajumala

        Siis se ase on iha kauheeta kuraa! Kaveril kirjaimellisesti putos ulkopiippu ja päälliset aseesta.


    • joo on hyvä

      joo se cybergunin m1a1 thompson 89€ on tosi hyvä!!! mul on se

      • VASTAA MULLE

        TULEEKO SIINÄ LIPAS MUKANA HALUUNTIETÄÄ


      • bomberman

        Kuinka hyvin sopii vähä harrastaneelle?


      • Softaaja mies

        saako niitä muuten enää pro airsoftista kun ite katoin ja en löytänyt sitä?


      • Hjjjjj
        VASTAA MULLE kirjoitti:

        TULEEKO SIINÄ LIPAS MUKANA HALUUNTIETÄÄ

        Ei tietenkään tule lipasta mukana =D


      • Anonyymi
        Hjjjjj kirjoitti:

        Ei tietenkään tule lipasta mukana =D

        siinä tulee lipas


    • mammariiii

      ostaisin itsekki aseeen ja nyt kun kuulin että on hyvä niin kyllä ostan sen

    • kakkiaa

      kuka tietää kauan ton thonpsonin akkua pitää ladata.vastuksia perään.kiitos

      • m1a2

        5 tuntii


    • mamo

      ei

      -ei ole hyvä ase, osta mieluummin cybergun ak
      -merkkinä hyvä
      -osta mieluummin vähintään 120e maksava pyssy ni et tuu katumaan