Elikkä olimme koirapuistossa dobberini (6kk) kanssa ja koirien kanssa juttuun tulee ja viikoittain ollaan siellä käyty. No paikalle sattui vähän nuorempi pentu ja koirani alisti sen maihin ja piti kaulasta kiinni, lähempänä ollut toisen koiran omistaja potkii koiraani niin paljon kun vain monoista lähtee. Menin tilanteeseen heti ja irrotin koirat toisistaan. Sitten tämä toinen koira iski "naskalinsa" minun käteen ja tikkihän siitä käteen tuli. Toisen koiralle naarmu kaulaan. Itse olen sitä mieltä että en hänen haavanhoito ohjeita maksa, kun meni eläinlääkärille. Tilanne olisi eri jos itelle ei ois mitään sattunu. Ja ite en oo mitää korvauksia vaatimassa, mutta hän on. Että poliisi asemalle ehkä sovittelemaan. Haluaakohan nainen tosissaan maksaa minun kivut ja säryt,ansionmenetyksen ja sillain. Ja jos koirani olisi toisen halunnut tappaa ja olisi mielenvikainen nii eiköhä se sitten ois tehny pahempaakin jälkeä ja ei tulisi kenenkään koiran kanssa toimeen. Eli suomeksi sanottuna haen rakentavaa keskustelua täällä enkä mitään turhanpäiväsiä koirasi on hullu kommentteja.
Pattitilanne
Mijj
0
136
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1584475Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville714219Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.133376Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1312988- 1872699
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa391777- 671505
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka591503Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1161233IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih181175