Haluaisin kuulla tulevilta iseiltä, millaisia asioita teillä liikkuu mielessä parisuhteesta, perheenäolemisesta ja vanhemmuudesta. Peloistanne, ajatuksistanne. Odotammme mieheni kanssa esikoista, ja mies on kovin poissaoleva ja uppoutuu työhönsä. Yhteisen lapsen odotus on tuntunut pitkään jo
hyvin yksinäiseltä.
Toivoisin asiallisia kommentteja.
kertokaa tulevat isät
2
198
Vastaukset
no en oo oottava mut tuore isä.tyttö just vuoden täyttäny.kyl mulla ainaki tuli ennemmän tulevaisuus mieleen ku kuulin et saamme lapsen.käytännön jutut.mitä pitää hankkia.mitä mikin maksaa..kyl myös tuntematon mietitytti.miten pärjään lapsen kansssa.ja miten meillä vaimon kans on aikaa toisillemme.onko lapsi terve.miten synnytys menee.el kova stressi oli päällä.ja kuten monet suomalaiset miehet ni en osanu oikein puhua vaimolle.mut nyt ku vuosi on menny ja kaikki on menny ihan mukavasti.oon jotenki auennu ihmisenä.kyllä vanhemmuus on ihmeelistä=).toivon kovasti onnea teille.
- elämä on valintoja
kannattaa varmaan tottua siihen yksinäisyyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745148- 332871
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261983Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401932Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951762
- 1671637
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241378Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220