Eli siis Madeleine on vähän hankala suomessa, mutta todella kaunis. Niin oisiko Madelein hyvä? Vaiko Madeline?
Mitä mieltä olette?
Madeleine
Madelein
vai
Madeline
Kiitos.
Madeleine vai Madelein vaiko Madeline
5
128
Vastaukset
- Täti
Näistä kolmesta paras on Madeleine, mutta en laittaisi ensimmäiseksi (kutsuma) nimeksi. Toisena tai kolmantena nimenä kyllä menettelee..
- ehdottomasti
Madeleine Möttönen
- Roswitha
No itse asiassa en laittaisi mitään noista kolmesta vaan se kauneimman muodon tuosta samasta nimestä, eli Magdalena.
Jos joku noista omista vaihtoehdoistasi on pakko kuitenkin sanoa, niin Madeleine, sillä eiköhän se kuitenkin ole suomalaisille tutuin kun on kerran naapurimaan prinsessankin nimi. Tietenkin lausuttuna niinkuin kirjoitetaankin, eli Madeleine, Ei Madelin, Madelein, Madlin, tai varsinkaan Mädlin... - Madde!
Ehdottomasti Madeleine, ja näin pitkälle nimellehän lempinemenä voi käyttää sitten "Maddea". Itse en kuitenkaan laittaisi etunimeksi, sillä nimi on todella pitkä ja väistämättä mieleen tulee ruotsin prinsessa, joka ei tietenkään ole mikään huono asia, mutta kuitenkin..
- kirjoitusasu
Madeleine on paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379