Messenger päivitys pilasi kaiken!

Neiti ei-niin-Näpsä

Eli asensin juuri uusimman Windows Live messengerin, koska Windows Update sen kehoitti päivittämään.

Nyt kun käynnistän Messengerin, ruutuun tulee se ruma sininen kirjautumislaatikko. Täysin erinäköinen ja -kokoinen kuin aiempi!

Olin tätä päivitystä ennen säätänyt sen oikein kauniiksi ja se avautui säätämääni kokoon, säätämäni värisenä. Mutta tätä uutta ikkunaa ei saa kiinni alakulmasta, eli haluamani kokoiseksi, eikä säätömahdollisuudet ole enää samat!

Miten saan takaisin aiemman???

En halua mistään palautuspisteistä palautella (ei varmaan auttaisi asiaa), koska samalla päivittyi toistakymmentä muutakin ohjelmaa.

Miten tämä on mahdollista?!? Miksi päivitykset pilaavat aina kaiken?!?
Lopetan kohta kaiken päivitysrumban kokonaan... No, ainakin päiväni on pilalla :-( kaunis messengerini on tuhottu...

27

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama kuin edellä...

Eikä messengerin asetuksiakaan pääse enää muokkaamaan mistään????????????? Ja tuo messengerin ikkuna on ruma Windows Live Messenger kehyksin oleva >:-(

• Edelleen sama :-(

Aiemmin messenger aukesi AINA valitsemani värisenä ja kokoisena, nyt se aukeaa rumana sinertävänä, miksi????? Miten saan säädöt takaisin? Miksi näitä päivitetään näin lupia kyselemättä???????

• themes,

Vaihda teema. Vie hiiren nuoli sihe ruman siniseen kohtaa ja hiiren 2 painike ja vaihda teema. Mulla on hieno viidakkoaiheinen., Keskusteluikkunassa taas näet teeman jonka keskustelukumpanisi on valinnut joten sitä eika kai voi vaihtaa.

• Hölmö vinkki
        themes, kirjoitti:

Vaihda teema. Vie hiiren nuoli sihe ruman siniseen kohtaa ja hiiren 2 painike ja vaihda teema. Mulla on hieno viidakkoaiheinen., Keskusteluikkunassa taas näet teeman jonka keskustelukumpanisi on valinnut joten sitä eika kai voi vaihtaa.

Ei voi vaihtaa aloitusruudussa mitään teemoja.......

• Edelleen. MUR!!!!!

Miksen saa edes ikkunan kokoa säädettyä?????? Ikkuna aukeaa ylhäältä-alas kokoisena, en saa säädettyä kuin sivusuunnassa, joten miniläppärini ruutu täyttyy tuosta uudesta ja RUMASTA! Olen yrittänyt säätää kirjainkokoja ja vaikka mitä, ei auta?!? Miksei messengerin säädötkään ole enää tuossa messenf´gerissä, pääsen ainoastaan sähköpostin kautta säätämään turhia säätöjä?????????????????????????????????????????????????????????????????????????

• Tuo nyt on ihan normaalia Microsoftia, että ikkunoiden kokoja ei voi säätää.

• suppeaa

Tarkoitatko kirjautumisen jälkeen? Silloin voi ainakin vaihtaa näkymän suppeaksi, neliön muotoinen kuva oikeassa reunassa ja kokoa voi säätää reunoista.

• 10+2
        M-Kar kirjoitti:

Tuo nyt on ihan normaalia Microsoftia, että ikkunoiden kokoja ei voi säätää.

Etkö tiedä, että Microsoftin meselle on myös muita vaihtoehtoja.

• ei automaattisesti

Älä usko kaikkia Mikkiksen ehdotelmia, vaan asenna ne päivitykset jotka ovat
      tarpeellisia, eli tietoturvapäivitykset.

• Windows Live Messengeriä pitää päivittää tietoturvasyistä. Uudessa versiossa on samalla tietoturvakorjaukset, eli se on tarpeellista.

• friday 13th
        M-Kar kirjoitti:

Windows Live Messengeriä pitää päivittää tietoturvasyistä. Uudessa versiossa on samalla tietoturvakorjaukset, eli se on tarpeellista.

ei sitä PIDÄ päivittää ... 2009 versioon olen tottunut ja sitä tulen käyttämään kunnes tulee vastaavanlaista tilalle ... 2011 versiota ei muuten pidä mennä päivittämään windows updaten kautta monilla (myös minulla) ollut ongelmia sen asennuksessa ja se on muutenkin niin ruma eikä ollenkaan käyttäjäystävällinen sitäpaitsi ohjelman toisessa laidassa on mainoksia ja toisella puolella (väärällä puolella verrattuna 2009 versioon) yhteystiedot ... paska on älkää päivittäkö!! turhaa pelottelua että pitäisi päivittää ei nyt normaalin messenger käytön seurauksena tule mitään haitakkeita ellet niitä hommaile .. it

• friday 13th kirjoitti:

ei sitä PIDÄ päivittää ... 2009 versioon olen tottunut ja sitä tulen käyttämään kunnes tulee vastaavanlaista tilalle ... 2011 versiota ei muuten pidä mennä päivittämään windows updaten kautta monilla (myös minulla) ollut ongelmia sen asennuksessa ja se on muutenkin niin ruma eikä ollenkaan käyttäjäystävällinen sitäpaitsi ohjelman toisessa laidassa on mainoksia ja toisella puolella (väärällä puolella verrattuna 2009 versioon) yhteystiedot ... paska on älkää päivittäkö!! turhaa pelottelua että pitäisi päivittää ei nyt normaalin messenger käytön seurauksena tule mitään haitakkeita ellet niitä hommaile .. it

Pakollisia tietoturvapäivityksiä ei saa siihen muuten. Haittaohjelmia saa hommattua vaikka kun pitää sitä vanhaa Windows Live Messengeriä päällä silloin kun on nettijohto kiinni. Kas kun se ohjelma vastailee sille lähetettyihin pyyntöihin joten niissä olevien virheiden avulla saa sen koneen korkattua jos ei päivitä.

Vastaavanlaisia ohjelmia on lukemattomia: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_instant_messaging_clients

Vaihda merkkiä jos ei Windows Live Messenger kelpaa. Sinun tottumisilla nyt ei ole yhtään mitään merkitystä. Microsoft sen päättää minkälaisen se siitä Windows Live Messengeristä tekee.

• fundamentalist

Älä asenna kaikkea.
      Varsinkin valinnaiset päivitykset kannattaa tutkia tarkkaan ja päivittää
      vain ne joita kokee tarvitsevansa ja joista on itsellä enemmänkin
      tietoa (google auttaa hankkimaan sitä).

Muuten, päivitykset voi kyllä poistaa yksitellenkin.
      Et kerro käyttistä joten täsmäohjetta ei ole, mutta katso ohjauspaneli.

• Mitään vanhoja versioita ei voi käyttää koska niistä ei ole päivitetty tietoturvareikiä. Jos Windows Live Messengerin kehityssuunta ei kiinnosta niin sitten on parasta vaihtaa toisen merkkiseen ohjelmaan. Tässä vertailutaulukkoa: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_instant_messaging_clients

Näistä ainakin aMSN käyttää MSN protokollaa ja mahdollistaa paljon muokkauksia ulkoasuun.

• Näköjään ulkoasun muokkaus löytyy joka toisesta pikaviestimestä niistä moni käyttää MSN protokollaa, että valinnan varaa löytyy.

• ....
      • eeeeeewwwwwwwww

Miksi olisin niin typerä?? MSN on paras, miksi vaihtaa, onko päässäsi mitään järkeä. Olet varmasti niitä, jotka saavat koneensa täysin solmuun asennellessaan jokaisen mahdollisen ohjelman. Älä suolla sitä tänne.

• Pöljä!
        eeeeeewwwwwwwww kirjoitti:

Miksi olisin niin typerä?? MSN on paras, miksi vaihtaa, onko päässäsi mitään järkeä. Olet varmasti niitä, jotka saavat koneensa täysin solmuun asennellessaan jokaisen mahdollisen ohjelman. Älä suolla sitä tänne.

Minun kone ei ole solmussa, mutta sinulla tuntuu tökkivän, kun et osaa! Senkun kärsit vaan!

• Jooooooa

Totta, itse huomasin saman! Missä kaikki ulkonäköasetukse????? Hävinneet täysin!!

• janyz.

Poista 2011 koneeltasi kokonaan ja sitten asenna 2009 versio takaisin ... poistaminen ohjauspaneelin kautta sieltä lisää tai poista sovelluksia ja sieltä etsit windows live asennustyökalun/messengerin ja poistat sen.. hyvä olisi myös ennen uuden mesen asentamista putsata rekisterit elikkä ccleaner nimisellä ohjelmalla (ellet vielä ole asentanut) kannattaa se tehdä ...

• 16+1

Paremman tason trolli, joutui jo hetken miettimään sitä.

• Ei-niin-Näpsä

Eli olen tuhoon tuomittu, en saa takaisin eilistä messengeriäni :-(

• esserserser

Ihmekös et tiedäkään kuinka nämä messengerit toimii, joten voit unohtaa ohjeesi vanhempien versioisen asentelusta.

• wrteytuytre

vitun paska msn, muokattavuus nolla, koko softa on täys nolla

• o000o

Joo, vituiks tuo meni.

• ....DDDDDDDDD

EIPÄ SAA APUJA TÄLTÄ FOORUMILTA, TIEDOTTOMIEN, TAIDOTTOMIEN, TYPERIEN IHMISTEN PUOTI.

• ygbhuj

Tuskimpa saat takaisin enää niitä omia säätöjä, muuten kuin uusiksi säätämällä, vaikkakin uusi on sitten varmaan erilainen jotenkin. Itse ainakin vihaan Live Messengeriä, käytänkin sitä vain pakosta, kun eräät haluaa sitä käyttää. Parempana vaihtoehtona pitäisin QQ nimistä ohjelmaa, toki taida löytyä suomeksi, sitten toinen ihan kohtuullinen on ICQ.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8108
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3912
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1380
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      33
      1224
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1109
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      980
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe