Onks täällä paljonkin sellaisia, jotka on ihastunu, mutta molemmat osapuolet on miehen kans parisuhteessa ?
Parisuhteita
9
217
Vastaukset
- Merenpisara
Etsitkö prosennteja?
Minä olen ihastunut ja molemmila on mies.- %
Eipä taida montaa olla ;)
- labila
Minulla ja ihastuksellani molemmilla perheet.
- %
No niin...löytyi edes yksi samassa tilanteessa oleva ;)
- työkamuun ihastunut
No miepä mie, perheellinen, naimisissa, ihastunut siihen 20 v. itseäni vanhempaan perheelliseen naimisissa olevaan naiseen. Aika epätoivoista on :(
- Ihastunut työkaveri
No täällä yksi, parisuhteessa miehen kanssa. Rakastunut työkaveriinsa, naiseen, joka tällä hetkellä sinkku, mutta vain ajan kysymys milloin joku miekkonen hänetkin "nappaa" :( Kyllä risoo...
- dsfjghj
Entä jos hän ei ole kiinnostunut miehistä?
- Ihastunut työkaveri
dsfjghj kirjoitti:
Entä jos hän ei ole kiinnostunut miehistä?
No eilen sain taas vahvistusta asiaan,että on todellakin kiinnostunut miehistä mutta kyllähän toi sinänsä oli jo tiedossa... Mutta kai sitä näin rakastuneena sitten elättelee kaikenlaisia toiveita :( Turhaa kiukutteluahan tää on, kyllä mä sen tiedän.
- Opettelija2
Sama täälläkin. Mulla on ihana mies jota rakastan, ja silti tuo nainen (30 vuotta vanhempi) piinaa mieltäni, vuodesta toiseen. Hänellä on ilmeisen onnellinen avioliitto miehen kanssa... Silti olen satavarma ettei ihan hetero hän ole, mutta eipä silti reagoinut paljoakaan, kun hänelle kerroin tunteistani :( Aivan ihanaa lukea täältä, etten ole maailman ainoa tässä tilanteessa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461