noni,nyt oon sit ihastunu päätä pahkaa erääseen lesbo tyttöön..itse olen miehen kanssa suhteessa,ja tämä on vaikeaa mulle..ajattelen tätä söpöyttä päivittäin ja hän tietää tunteeni.nytkö sitten viimein tulin ulos kaapista,kun tapasin muutama kk tämän tytön..olen huomannut että ennenklin olen samaa sukupuolta olevia katsellut mutta nyt iski ja lujaa.mitä ihmettä teen mieheni kanssa?en rakasta häntä kuin kaveri pohjalle,en haluaisi loukata jättämällä häntä,vaikkatämäkin loukkaa yhtä paljon jos hän tietäs mun ajatukset..meillä pieni lapsikin..voi voi..
olen ihan hukassa elämässäni,mutta ainut mitä tiedän ja tunnen on että naiset taitaa olla se mun juttu...
jalat alta...
2
179
Vastaukset
- Keskiyö
Jos minä olisin sinä:
1.Selvittäisin ensin oman pääni sisällä mitä oikeasti haluan, enkä tekisi ennen sitä yhtään mitään. Päätöksen on oltava 100% varma, koska sinulla on pieni lapsi.
2.Jos päätyisin siihen että haluan varmasti elää naisen kanssa, kertoisin tästä välittömästi miehelleni.
3.Yrittäisin tämän hirveän kaaoksen keskellä pitää muksun elämän korostetun tasapainoisena ja onnellisena.
Loppujen lopuksi on kaikille, sekä sinulle, miehellesi että lapsellesi parasta, että elät itsesi näköistä elämää, eli olet onnellinen. Mutta sinulla ei ole varaa tehdä virhesiirtoja lapsen takia.
Tsemppiä - me or me?
sepäs se kun en ole sata varma..ja siitä yritän nyt päästä selville.
käyn juttelemassa ihan ammattiihmisen kanssa onko tämä vain jtn hormoonien sekoilua vai mitä...tuun hullux kyllä täs tilanteesa.
mieheni kun on kaikinpuolin hyvä ihminen,mutta tunnepuoli kajonnu multa,hän rakastaa koko sydämelle minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251