noni,nyt oon sit ihastunu päätä pahkaa erääseen lesbo tyttöön..itse olen miehen kanssa suhteessa,ja tämä on vaikeaa mulle..ajattelen tätä söpöyttä päivittäin ja hän tietää tunteeni.nytkö sitten viimein tulin ulos kaapista,kun tapasin muutama kk tämän tytön..olen huomannut että ennenklin olen samaa sukupuolta olevia katsellut mutta nyt iski ja lujaa.mitä ihmettä teen mieheni kanssa?en rakasta häntä kuin kaveri pohjalle,en haluaisi loukata jättämällä häntä,vaikkatämäkin loukkaa yhtä paljon jos hän tietäs mun ajatukset..meillä pieni lapsikin..voi voi..
olen ihan hukassa elämässäni,mutta ainut mitä tiedän ja tunnen on että naiset taitaa olla se mun juttu...
jalat alta...
2
180
Vastaukset
- Keskiyö
Jos minä olisin sinä:
1.Selvittäisin ensin oman pääni sisällä mitä oikeasti haluan, enkä tekisi ennen sitä yhtään mitään. Päätöksen on oltava 100% varma, koska sinulla on pieni lapsi.
2.Jos päätyisin siihen että haluan varmasti elää naisen kanssa, kertoisin tästä välittömästi miehelleni.
3.Yrittäisin tämän hirveän kaaoksen keskellä pitää muksun elämän korostetun tasapainoisena ja onnellisena.
Loppujen lopuksi on kaikille, sekä sinulle, miehellesi että lapsellesi parasta, että elät itsesi näköistä elämää, eli olet onnellinen. Mutta sinulla ei ole varaa tehdä virhesiirtoja lapsen takia.
Tsemppiä - me or me?
sepäs se kun en ole sata varma..ja siitä yritän nyt päästä selville.
käyn juttelemassa ihan ammattiihmisen kanssa onko tämä vain jtn hormoonien sekoilua vai mitä...tuun hullux kyllä täs tilanteesa.
mieheni kun on kaikinpuolin hyvä ihminen,mutta tunnepuoli kajonnu multa,hän rakastaa koko sydämelle minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä272279Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281626Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241403- 891402
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1211024
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234866kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13734- 10710