Black (vanha Xbox / PS2)

Pelaaja1977

Moniko on pelannut tätä upeaa Black -räiskintäpeliä?

Itse tässä tuli hommattua se pienen tauon jälkeen uudestaan. Aluksi en sitä löytänyt vanhalle Xboxille, joten hommasin sen PS2:lle. Pelailin ja täytyy sanoa, että jopa PS2:lla peli näyttää upealta. No löysin viimein Xbox -version pelistä ja pistin PS2 -version vaihtoon. Xbox versio on hieman vielä parempi. Näyttää paremmalta ja framit vaihtuu nopeammin ja tasaisemmin.

Pelissähän olet CIA:n salaisen Black Ops -ryhmän johtaja Kersantti Jack Kellar. Peli alkaa siitä, kun Kellar tuodaan käsiraudoissa kuulusteluhuoneeseen jossa odottaa joku CIA:n kuulustelija. Hän alkaa grillaamaan sinua viime päivien tapahtumista. Takautuvasti sitten pelaaja ottaa Kellarin hahmon ja alkaa pelaamaan näitä tapahtumia.

Peli kulkee terroristien jahtaamisesta / lahtaamisesta kaupungista, kyliin, vanhaan valimoon, tehdashalliin, mielisairaalaan ja lopulta maanalaiseen bunkkeriin.

Blackin vahvuus on tuhoutuvassa ympäristössä ja räjähtävissä kohteissa kuten ammusrekat, polttoainetynnyrit jne. Räjähdysefektit ovat todella upeita, äänimaailma on loistava...lasin helinää, terroristien kuolinhuudot jne...Peli on todella tyylikäs ja toisaalta kaaoottinen räiskintä.

Huono puoli on se, että siinä ei ole moninpelimahdollisuutta eikä aikanaan liveä (itseäni ei haittaa, pelaan aina yksin). Hahmon liikuttamisessa ärsytti se, että ovia ei voinut avata muuta kuin ampumalla haulikolla tai räjäyttämällä, hahmolla ei voinut juosta eikä hyppiä esteiden yli. Mutta nämä ovat pientä. Myös pelin samankaltaisuus saatta joillekin olla negatiivista. Mutta koska peli on suhteelisen lyhyt (8 tehtävää, jotka jaettua n. 3-4 osaan), ei se pääse kyllästyttämään. Itse ainakin olen tykännyt pelata useamman kerrankin pelin läpi.

Kaikenkaikkiaan Black on loistava peli. PS2 version loistavuus oli yllätys minulle. PS2 konsolista oli todella otettu kaikki irti tämän pelin kohdalla. Peli näyttää todella hyvältä. Mutta perfektionisti kun olen, suosittelen silti Xbox versiota. Se näyttää ja tuntuu vieläkin paremmalta!

Kaikenkaikkiaan yksi parhaimpia FPS-räiskintöjä PS2 ja Xbox -konsleille!

Pelaaja1977

1

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PS2-Pelaaja

Kyllä, peli on mahtava! Grafiikka jaksaa ällistyttää. Harmittaa kun aikanaan myin pelin pois. Täytyy ostaa peli uudestaan pleikkarilleni, jos saisi komponenttikaapelilla vielä paremman kuvan irti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      170
      2610
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      161
      2412
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2037
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      2013
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      1
      1695
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1404
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      196
      1311
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      216
      1074
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1061
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      347
      996
    Aihe