Mitätöntä persuilua

andra priszon

Äänestäjät ovat pettyneitä hallituksesta jättäytymiselle. Tukipakettien vastustus oli vain yksi persuilijoitten "ase" vaalikampanjoinnissa. Entä ne kymmenet muut purreet "aseet"?

Tulevaan hallitukseen ei löydy nyt yhtään syrjäytymiskokenutta ymmärtäjää vähäosaisille syrjätymiskynnyksellä eläville äänestäjille ja muille hankkija-
lippalakkisille köyhtyneille.

Mitätöntä persuilua ja äänestäjien pettämistä. Eu:ssa ollaan, eikö meillä ole olevinaan kotimaan asioihin vielä 20 % vaikutus-ja päätösvalta? Jonkun on päätettävä niistä asioista ja jos äänestäjät luottivat Perussuomalaisiin, miksi petitti odotukset.

Hallituksesta jättäytymisen jälkeen Perussuomalaisilla ei ole varaa arvostella hallitustyöskentelyä. Suut asiallisesti supussa viittaatte kun on asiaa ja vastaatte asiallisesti kun teiltä kysytään.

Kaikenlaiselle sooloilulle stoppi ja halla-ahostelun tyylinen persuileva käytös seis.
Olette tietysti otanta Suomalaisista, sikäli ymmärrettävää.

3

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina ei voi voittaa

      Reilu päätös jäädä opposiittiöön.
      Neljä vuotta on sopiva harjoitteluaika, jos heistä vielä sitten ketään valitaan.
      Timolla on liian iso porukka pitää kurissa , taisipa tietää sen itsekin ja siksi luopui hallituspaikasta.
      Kaikkea ei voi saada ja tähdenlennoksi jää kaikki Timon suuret unelmat.

    • -Perussuomalainen-

      Ensin syytetään Persuja takinkääntäjyydestä ja nyt siitä etteivät ole takinkääntäjiä? Jos olisivat menneet hallitukseen, olisivat joutuneet muuttamaan mielipiteitään, rehti päätös jättäytyä oppositioon vaikka onkin todella harmi että meno jatkuu entisellään.

      • hämynen

        Liikaa lupaillessa joutuu aina pettämään puolet äänestäjistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe