Löysin nettiä selaillessani Polttari-kisan Etelä-Pohjanmaalta. Ystäväni kanssa innostuttiin ja houkuttelimme rakkaat ystävämme mukaan kisaan jotka avioituvat heinäkuussa.
(vähän tässä on ketun häntä kainalossa, ajattelimme, ettei tarvitse itse niin keksiä ohjelmaa kuin tuo kisa ja ne festivaalit päälle ;)
Kopioin sivuilta tämän:
"Polttari Extreme on täynnä vauhtia ja vaarallisia tilanteita! Lähde mukaan viettämään ikimuistoista Polttarijuhlaa Haku Päällä -festareille lauantaina 11.6.2011 klo 20.30. Ilmoita polttarisankari kisaan mukaan ja kokoa kannustusjoukout nostamaan tunnelmaa!
Hulvattoman hauskan kisan juontaa DJ Jaba Suksee Areenalla. Pääpalkintonnoksi Polttarisankari saa kahdelle hengelle Viking Linen risteilyn Turku-Tukholma Lyx-luokassa!"
Lisätiedot: Jouni Mäki-Paavola p. 0400 562 866
Ilmoittautumiset: hakupaalla(a)hakupaalla.com
Erilaiset polttarit
Kaaso-11
1
296
Vastaukset
- -----
Kannattaa varalta suunnitella omaa ohjelmaakin jos tuo tapahtuma on ihan surkea. Nettisivujen yms.perusteella ei vaikuttanut älyttömän hyvältä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50828
- 70796
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15589Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492