olen erittäin tyytyväinen saunatupaan jonka em. firma toimitti,ja kohtuuhinnalla verrattuna muihin valmistajiin,kiitos.
Tiimatalo,suosittelen
7
627
Vastaukset
- myyntitykki6
pitäiskö miettiä muuta myyntikikkaa , ennenkuin avautuu täällä, kyllähän se rivienvälistä huomaa , että myyt niitä
- vertailija
Kuule turvanlouskuttaja,en todellakaan myy mitään mökkejä,vaan kerron OMISTA kokemuksista,vertailun jälkeenhän jokainen tekee itse ostopäätöksensä,mulkku.
- uu
Ovela ettei talo firmalla ole tuonti autossa nosturia....
Pitäsi olla pyörä kurmaaja purkamassa tontillani kun tavara tulee. - sepaloi.,.,.,
Tiimatalo mätänee kolmessa vuodessa, mutta siitä saa sitten kohtuuhyvän juhannuskokon. Itse osti Tiimatalon 2009, ja 2011 juhanina se höyrähti, mutta perustus säilyi.
- tyytyväinen asiakas
Ja sehän se on kyseisen toimittajan syytä että sä kännipäissään poltat oman torpan
- Verman
Helppo kasata ku ei ole karatappeja eikä kierretankoja...7tuuman nauloja valmistaja kehottaa käyttämään.Halpa tee-se itse miehelle,ku porailet reikiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671