ja perjantai kruunantui meillä suloisen uuden tuttavuuden merkeissä heh. Harmi vain kun olin niin kaukana, enkä uskaltanut paikaltani liikkua mihinkään sillä ajatuksella, että tuo pikkuinen vierailija olisi saattanut pelästyä ja niin olisi nuokin kuvat jääneet saamatta. Niin ja kuvia ottaessani satoi lisäksi vettä, joka tavallaan oli onni onnettomuudessa, sillä istuskelin hökötyksellä sadetta pitämässä ;).
Tällä kerralla minä tiedän mikä tuo on, mutta moniko teistä sen tietää?
http://www.youtube.com/watch?v=UIMrdg2hA-s
Aikaisesta aamupäivästä suht myöhälle iltapäivään kului mulla tänään(kin) cityssä ja tietysti aikaa meni myös taimimyymälöitä kierrellen ja nyt sai parvekekin kesäkukkansa ja muutama ruusukin mun autoni kyytiin lähti...eihän niitä voi vastustaa mitenkään...
Tuolta meillä...tai siis meidän ikiomassa pihassa näyttää kesään heräävät nyt tänään.
Toukokuun 13.
17
<50
Vastaukset
- Arvaus vain
Minä arvaan, onko se sinirinta? En oikein tunnista pikkulintuja mutta sinirinta tuli mieleeni ensimmäisenä.
- issu56
Eiköhän se sinirintasatakieli ole. Siis ihan uskomattoman sininen sen rinta todellakin oli...ihan jotain käsittämätöntä, vaan nyt kun olisikin ollut kirkkaampi ilma, niin olisi kuvatkin onnistuneet paremmin...tosin olisinkohan silloin ollut tuolla...tuskimpa vain...
- kamera.putki
sai selvän niistä mutta en ekana vastaajana viitsi heti paljastaa.olet varteenotettava kameran käsittelijä.loistavia kuvia yhdistettynä sopivaan erikoiseen musiikkiin.
- olit toka
Olit vasta toinen vastaaja.
- 6 kerros
kaunis video ja minä haluisin nähdä elävänä tuon linnun,mutta kerros talo alueella se varmaankin on vaikeaa.
Ai hiisi vie, sä olet saanut kuvattua sinirinnan!Hyvä tuuri!
Minäkin ostin tänään pari ruusua, varsinkin toinen on erikoisen kaunis kun on vaaleanvihreät kukat.- ^^-^^
issul oli hyvä tuuri,,näi hyvä ^Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.^
- issu56
Tätyy myöntää, että oli parempikin kuin hyvä tuuri. Ainut mikä mua harmittaa on se, että niiden kuvien laatu ei ole häävinen.
Minä olen nyt laittanut kaikki kesäkukat, paitsi tietysti niitä kunnon amppelikukkia vielä pitää hommata kunhan taatusti ei enää tule hallaa.
Hittovie, no ihan varmaan on kaunis se vihreäkukkainen. Mikä ruusu se on? - issu56
^^-^^ kirjoitti:
issul oli hyvä tuuri,,näi hyvä ^Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.^
Heh-heh, mulla on aina hyvä säkä mitä noihin klikkailuihin tulee, kun jollain palaa ne viimeisetkin hermonriekaleet. No vaan inkäs minä sille voin, että jotkut on niin lyhytpinnaisia...
issu56 kirjoitti:
Tätyy myöntää, että oli parempikin kuin hyvä tuuri. Ainut mikä mua harmittaa on se, että niiden kuvien laatu ei ole häävinen.
Minä olen nyt laittanut kaikki kesäkukat, paitsi tietysti niitä kunnon amppelikukkia vielä pitää hommata kunhan taatusti ei enää tule hallaa.
Hittovie, no ihan varmaan on kaunis se vihreäkukkainen. Mikä ruusu se on?En vielä oo laittanut kesäkukkkia, muutenkin pitää raahata riittävästi taimilaatikoita jos sattuu kylmä yö tulemaan.
Se ruusu on Jade, jännän näköinen kun se on niin silmiinpistävän vihreä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14911191
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424256Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352684Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041613Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?821459Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396