Onko holski opiskelialle liian haastava rotu? Olen kyllä ollut tekemisissä malien ja muidenkin koirien kanssa paljon. Harrastaisin Tokoa ja Agilityä, joskus jotain jälkeä. Onko tämä rotu paljon haastavampi kun belgi?
Pk holski?
4
455
Vastaukset
- onnsse
On se.
- Jamoni
Oma holskutyttöni on erittäin ihana ja helppo koira. Erittäin tottelevainen ja tasapainoinen koira.
Mitä belgejä tiedän niin osa ainakin ollut hieman varauksellisempia kuin holskit mitä olen nähnyt kasvattajilla/näyttelyissä ja ystävilläni.
Mutta uskon että erot holskin ja belgin välissä on enemmän yksilökohtaisia :)
Ovat kuitenkin niin lähellä toisiaan ne kaksi rotua.- 11111111111111111111
en olis ottanu tätä rotuu,jos olisin paremmin perehtyny...
siinä sulle alottaja,rehellinen vastaus. - enkä varmasti!!!!!!!
11111111111111111111 kirjoitti:
en olis ottanu tätä rotuu,jos olisin paremmin perehtyny...
siinä sulle alottaja,rehellinen vastaus.minäkään..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070