Miten voin päästä tililleni kun olen unohtanut sekä käyttäjätunnuksen että salasanan? On vain "Unohditko salasanasi?". Onko luotava uusi tili... tää on tätä kun täytyy joka palveluun olla salasanat ja tunnukset niin harvemmin käyttämät unohtuu.
Huuto.net?
8
710
Vastaukset
- öhöhöh..
http://www.huuto.net/ohjeet/huuto-faq#1.3
Ja vihko ja kynäkin on keksitty. Tai Google Dokumentit palvelu.....
- ihmiskunnan typeryys
Hah, aika kummaa väittää että unohtaa vähemmän käytetyt. Kuka saatana nyt niitä päässään yrittää muistaa, vai onko salasanoina kissa ja koira ja hevonen?
- hyväksi..
ihmiskunnan typeryys kirjoitti:
Hah, aika kummaa väittää että unohtaa vähemmän käytetyt. Kuka saatana nyt niitä päässään yrittää muistaa, vai onko salasanoina kissa ja koira ja hevonen?
havaittu konsti sala-sanoille on opetella yksi vaikka 4 numeroinen kirjaiminen perus-osa ja käyttää sitä kaikkien palveluitten kanssa joista otetaan pari kirjainta alusta ja lopusta.
Esim suomi24 olisi su****mi ja huuto.net hu****et ja tälleen.
Itse käytän tuota systeemiä ja s-sanat pysyy mielessä eikä noita ihan heti kukaan arvaa.
- T. Virtanen
Ihmiskunnan typerys, mistä sinä tiesit mun salasanat?
Ootko sinä vakkoillut mua?
HÄH? - sala sanat (/6%¤¤33"
Tee niinkuin minäkin, mun salasanat ja muutkin on näin:
Käyttäjätunnus : tunnus1234567890
Salasana : salasana1234567890
Ei kukaa tiedä että noi on sun salajutskat.- .
Hölö hölö
- annepetteri
jaa ei vai? jos sun käyttäjätunnus on tunnus1234567890 ja salasanana on salasana1234567890 niin se on korkattu parissa sekunnissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080