Pentumme puree minua (koko ajan), kun olen hänen lähettyvillään, välillä myös murisee..Pelkääkö hän minua, purkaako energiaansa, vihaako hän minua vai mikä on?:(
Mikä pielessä?
2
148
Vastaukset
- zezeni
ymmärrä se että se on pentu koira :D se pureminen kyllä rauhottuu kunhan vaa osaat kieltää sitä kunnolla ja kun ikää tulee. ei hätää meilläkin on koira joka tekee samalla tavalla aina kun innostuu liikaa, mutta selvä EI komento niin rauhottuu. oot varmaankin opettanut sille jo ei käskyä? jos ei sana ei tehoa niin lähen vaan pois ja jos tarttuu kiinni johonkin niin saatan ottaa kiinni kuonosta tai niskasta ja samaan aikaan ei käsky , joka ei tietenkään satu mutta eipä kyllä hirveen miellyttävältäkään tunnu :D ja silloin viimeistään loppuu. ja pureminenkin on vähentynyt huomattavasti. osaa olla kyllä helläkin, joskus jos ottaa vahingossa liian lujaa kiinni niin huudan ai! ja koira lopettaa ja alkaa nuolemaan sitä kohtaa johon puri :D iän myötä loppuu. toivottavasti on tarpeeksi selvästi kirjoitettu :DD
- Ajokin omistaja
Kaikki pennut puree, mutta anna koiralle leluja ja jotain muuta purtavaa( puruluit) ja kiellä napakasti silloin kun puree sinua. Ja näytä koiralle että lelu9illa voitte leikkiä yhdessä siinä se saa kuluttaa myös ylimääräistä energiaansa, niin jää muu pahan teko vähemmälle. Muistathan myös alottaa pennun kanssa tapa koulutuksen, jolloin myös siihen saat kanavoitua energiaa ja kun koira on aikuinen on paljon helpompaa kun koira tottelee käskyt kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354209Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141566Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481526Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2041343Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321052Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ851046- 261028
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain461020Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254998- 62974