Alkaa jo vähän pännimään nämä 10v kakarat jotka on jotai wnb softaajia niitten vempuilla ja leikkii puistossa niillä. Syy tähän on että ampu mun koiraa. huoh -.-
Joku ikäraja tähänki. 12 vähintään.
Ärsyttävät airsoft "Jonnet"
6
353
Vastaukset
- Mmmm....
En ymmärrä vanhempia jotka ostavat 10v lapsilleen airsoft-aseen jostakin halpahallista. Vanhemmilla on _velvollisuus_ miettiä ja pohtia tarkkaan ymmärtääkö lapsi airsoftauksen vaarat ja sen ettei airsoft-ase ole lelu. Jos itse näkisin ns. ''naskeja'' puistossa leikkimässä airsoft-aseilla, soittaisin paikalle poliisit sillä sehän on rikos.
- jopla
olen 10.v käytän kunnon varusteita ja pelaan metsässä ymmärrän airsoftin säännöt täysin olen lukenut ainakin 5 ohjetta 10 sivuilta ja puistossa sotiminen on tyhmää/laitonta sanokaa jos joku on vialla kiitoos
- jopla
oma aseeni ei ole vemppu vaan aeg elikä automatic electrik gun
jopla kirjoitti:
oma aseeni ei ole vemppu vaan aeg elikä automatic electrik gun
no kaikki 10 vuotiaat ei vaa vittu ymmärrä sitä että puistoissa ei saa softata!
- pruutus on ruudus
Kai sä sentään tungit sen aseen sen jonnen perseeseen?
Vähintään 15 v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780