Unibetin starttibonus

Ihan uskomatonta touhua tuolla Unibetillä. Rekisteröidyin sinne tuon "Rekisteröidy" nappulan kautta kuukausia sitten ja kun ei näkynyt tuota starttibonusta jonka ensimmäisestä talletuksesta lupaavat niin pistin sähköpostia niille ja ilmeisesti olisi pitänyt rekisteröityä jonkun ihmeen starttibonus linkin kautta. Antoivat sitten mahdollisuudeksi vapauttaa tuon starttibonuksen ansaitsemalla VIP-pisteitä (90-pistettä=10e jne.). No keräsin reilut 100-pistettä tuon kuukauden aikana jona nuo pisteet piti kerätä ja kun ei näkynyt tuota kymmentä euroa joka olisi pitänyt tulla, pistin uudelleen viestiä niille että mikä tässä nyt on niin vastaus oli että tuota VIP-piste hommaa oli uudistettu juuri ennenkö tämä kuukausi minulla tuli täyteen. Nyt se oli 250-pistettä=10 euroa. Antoivat sitten minulle muutaman lisäpäivän jolla pystyisin keräämään noi lähes 150 VIP-pistettä mutta ei kyllä onnistu millään. Pistin sitten niille viestin että mikseivät voineet ilmoittaa tästä VIP-piste uudistuksesta joka oli heillä tiedossa (tai sitten ei) ja vastauksena oli jotain aivan uskomatonta... Sanoivat, "Huomaamme, että pokeribonus on asetettu pokeritilillesi jo maaliskuun aikana ja maaliskuussa toimimme yhä vanhalla VIP-järjestelmällä. 90-200 VIP-pistettä olivat aiemman bonusjärjestelmämme mukaiset keräysvaatimukset." Rupesin tätä kyselemään siis tuolloin maaliskuussa ja silloin keräilin tuota 90-VIP pistettä. Miksi ihmeessä mä olisin edes ruvennut kyselemään tuota starttibonusta jos he olisivat minulle maksaneet sen!!! Miksi ihmeessä he olisivat antaneet minun yrittää vapauttaa tuota starttibonusta tuolloin maaliskuussa jos he olisivat sen minulle silloin maksaneet??? Tää on ihan naurettavaa. Nyt kun yritän heiltä kysyä tähän asiaan jotain selkoa niin he eivät edes viitsi vastata. Onhan tuo melko vähän rahaa esim. tuo kymmenen euroa mikä minulle olisi pitänyt tulla jo mutta ei tämä nyt oikein sovi tämä Unibetin käytös että rupeavat vaihtelemaan näitä käytäntöjä kun eka lupaavat että 90-pisteellä saa rahaa ja sitten ei.

4

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jormakalevijotuni

no voi voi... tuu hakeen multa se kymppi. osoite on kekkospekantie 25 pielavesi...

• ---

Hah. Oot varmaan ilonen Unibetin työntekijä? vai?

Nyt ne viel muistuttelee sielt unibetilt et mul on rahaa vielä siel käyttötilillä... Ku en oo siel sittemmin käyny.

• 8+3

unibet on pakin paikka jonka tiedän. vedonlyöntiin OK, mutta pokeria ei kannata pelata

• ---

kokolailla säälittävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4437
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1168
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1022
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      893
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe