Unibetin starttibonus

Ihan uskomatonta touhua tuolla Unibetillä. Rekisteröidyin sinne tuon "Rekisteröidy" nappulan kautta kuukausia sitten ja kun ei näkynyt tuota starttibonusta jonka ensimmäisestä talletuksesta lupaavat niin pistin sähköpostia niille ja ilmeisesti olisi pitänyt rekisteröityä jonkun ihmeen starttibonus linkin kautta. Antoivat sitten mahdollisuudeksi vapauttaa tuon starttibonuksen ansaitsemalla VIP-pisteitä (90-pistettä=10e jne.). No keräsin reilut 100-pistettä tuon kuukauden aikana jona nuo pisteet piti kerätä ja kun ei näkynyt tuota kymmentä euroa joka olisi pitänyt tulla, pistin uudelleen viestiä niille että mikä tässä nyt on niin vastaus oli että tuota VIP-piste hommaa oli uudistettu juuri ennenkö tämä kuukausi minulla tuli täyteen. Nyt se oli 250-pistettä=10 euroa. Antoivat sitten minulle muutaman lisäpäivän jolla pystyisin keräämään noi lähes 150 VIP-pistettä mutta ei kyllä onnistu millään. Pistin sitten niille viestin että mikseivät voineet ilmoittaa tästä VIP-piste uudistuksesta joka oli heillä tiedossa (tai sitten ei) ja vastauksena oli jotain aivan uskomatonta... Sanoivat, "Huomaamme, että pokeribonus on asetettu pokeritilillesi jo maaliskuun aikana ja maaliskuussa toimimme yhä vanhalla VIP-järjestelmällä. 90-200 VIP-pistettä olivat aiemman bonusjärjestelmämme mukaiset keräysvaatimukset." Rupesin tätä kyselemään siis tuolloin maaliskuussa ja silloin keräilin tuota 90-VIP pistettä. Miksi ihmeessä mä olisin edes ruvennut kyselemään tuota starttibonusta jos he olisivat minulle maksaneet sen!!! Miksi ihmeessä he olisivat antaneet minun yrittää vapauttaa tuota starttibonusta tuolloin maaliskuussa jos he olisivat sen minulle silloin maksaneet??? Tää on ihan naurettavaa. Nyt kun yritän heiltä kysyä tähän asiaan jotain selkoa niin he eivät edes viitsi vastata. Onhan tuo melko vähän rahaa esim. tuo kymmenen euroa mikä minulle olisi pitänyt tulla jo mutta ei tämä nyt oikein sovi tämä Unibetin käytös että rupeavat vaihtelemaan näitä käytäntöjä kun eka lupaavat että 90-pisteellä saa rahaa ja sitten ei.

4

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jormakalevijotuni

      no voi voi... tuu hakeen multa se kymppi. osoite on kekkospekantie 25 pielavesi...

    • ---

      Hah. Oot varmaan ilonen Unibetin työntekijä? vai?

      Nyt ne viel muistuttelee sielt unibetilt et mul on rahaa vielä siel käyttötilillä... Ku en oo siel sittemmin käyny.

    • 8+3

      unibet on pakin paikka jonka tiedän. vedonlyöntiin OK, mutta pokeria ei kannata pelata

    • ---

      kokolailla säälittävä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe