Olisiko jollain jotain hyvää vinkkiä.. Käytetään siis pääsääntöisesti bumgenius-taskuvaippoja, jotka ovat toimineet oikein hyvin, mutta nykyään vaipat ovat alkaneet haista aamuisin todella vahvasti pissalle. Ennen hajuhaittoja ei ole ollut, eikä ole myöskään päivisin. Ukko siis nyt 8kk ja pissaa kait jo melko paljon. Olisiko siis jotain tiettyä imua tai jotain muuta kikkaa, mikä pitäisi hajut kurissa? Vai pitäisikö vain lähteä aamuyöstä jo vaihtamaan vaippaa? Imuina on käytössä bummin omat imut ja harsot. Joskus joitain muitakin.
Kestovaippa haisee aamuisin
4
394
Vastaukset
- fdshahgfd
vauvan pissa voi toisinaan haista voimakkaastikin ammoniakille, varsinkin jos on juonut liian vähän nestettä. Mutta voi vauvasi vaan pissata niin paljon, ettei nuo imut enää riitä. Ovatko ne ihan kauttaaltaan märät aamulla? Meilläkin vauvan pissa haisee välillä voimakkaasti, mutta se menee ohi parin päivän sisään. Yleensä lisätään vedenjuottamista.
- meilläkin joskus
Pese ne imut välillä 95 asteessa (tasku ei sitä kestä mutta imut kyllä). Yöpissa rupeaa monesti isommalla lapsella olemaan senverran tujua tavaraa että hajuja voi tulla kun pissa koko yön on lämpimänä vaipassa. Mutta tuo keittopesu kyllä sitten hävittää hajut.
- tammi10
Niin ja huuhteluaineeksi etikka!
- yökertis
meillä siirryttiin siks kertiksiin öisin, rupes haiseen niin pahalle etten itse saanu rauhaa... ja kasvikset kait lisää tota hajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671086
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923- 46915
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10858Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46789