Olisiko jollain jotain hyvää vinkkiä.. Käytetään siis pääsääntöisesti bumgenius-taskuvaippoja, jotka ovat toimineet oikein hyvin, mutta nykyään vaipat ovat alkaneet haista aamuisin todella vahvasti pissalle. Ennen hajuhaittoja ei ole ollut, eikä ole myöskään päivisin. Ukko siis nyt 8kk ja pissaa kait jo melko paljon. Olisiko siis jotain tiettyä imua tai jotain muuta kikkaa, mikä pitäisi hajut kurissa? Vai pitäisikö vain lähteä aamuyöstä jo vaihtamaan vaippaa? Imuina on käytössä bummin omat imut ja harsot. Joskus joitain muitakin.
Kestovaippa haisee aamuisin
4
522
Vastaukset
- fdshahgfd
vauvan pissa voi toisinaan haista voimakkaastikin ammoniakille, varsinkin jos on juonut liian vähän nestettä. Mutta voi vauvasi vaan pissata niin paljon, ettei nuo imut enää riitä. Ovatko ne ihan kauttaaltaan märät aamulla? Meilläkin vauvan pissa haisee välillä voimakkaasti, mutta se menee ohi parin päivän sisään. Yleensä lisätään vedenjuottamista.
- meilläkin joskus
Pese ne imut välillä 95 asteessa (tasku ei sitä kestä mutta imut kyllä). Yöpissa rupeaa monesti isommalla lapsella olemaan senverran tujua tavaraa että hajuja voi tulla kun pissa koko yön on lämpimänä vaipassa. Mutta tuo keittopesu kyllä sitten hävittää hajut.
- tammi10
Niin ja huuhteluaineeksi etikka!
- yökertis
meillä siirryttiin siks kertiksiin öisin, rupes haiseen niin pahalle etten itse saanu rauhaa... ja kasvikset kait lisää tota hajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998