Olem miettinyt pestautumista sillä linuxporukan trollaus ja paskanjauhanta on saavuttanut jo aikaa lakipisteen tällä palstalla. Ikävä vain ettei aikani kyllä riitä kaiket päivät keskustelupalstalla luuhaamiseen kun täytyy bisnestäkin tehdä ja tienata.
Mutta jotenkin nämä M-karit ja exergyt pitäisi vaientaa.
Minustako Seriffi
7
92
Vastaukset
"Mutta jotenkin nämä M-karit ja exergyt pitäisi vaientaa"
Sopii hyvin Microsoftin strategiaan. Onneksi Pentistä ei voi tulla seriffiä valheellisen kakanjauhantansa vuoksi, trolli != seriffi.Jos minusta tulee seriffi niin minä Pentti vaiennan sinut ;D Pitääpä taas laatia hakemus.
Olisiko niin kiero että vaihtaisi idetiteettiä ja tulisi seriffiksi toisella nimimerkillä. Voisin käyttää aikaani ja laatia taitavat perustelut miksi juuri "uusi nimimerkki" olisi sopiva seriffiksi ja sitten torjumaan penttinelosia, hiskejä ja höyryjä, kyykyttäisin poikia oikein kunnolla, kaikki niiden tyhjäpäiset trollilöpinät roskakoppaan ;D ;D
No ei kait, taidan pysytellä vaan exergynä kuten tähän asti, ei tämä minua niin paljon kiinnosta että viitsisin alkaa tuollaiseen ;) Mutta pitäisiköhän käydä Alkosta hakemassa pullo kuohuviiniä ihan varmuuden vuoksi kun huomenna suomi ja rakas vihulainen ruotsi kohtaavat kaukalossa.. joo, teenkin niin. Vaikken mikään urheilufani olekaan niin seuraan kyllä MM-kiekkoa ja suomen ottelut tulee katsottua että sen verran.- ubuntu-käyttäjä
exergy kirjoitti:
Jos minusta tulee seriffi niin minä Pentti vaiennan sinut ;D Pitääpä taas laatia hakemus.
Olisiko niin kiero että vaihtaisi idetiteettiä ja tulisi seriffiksi toisella nimimerkillä. Voisin käyttää aikaani ja laatia taitavat perustelut miksi juuri "uusi nimimerkki" olisi sopiva seriffiksi ja sitten torjumaan penttinelosia, hiskejä ja höyryjä, kyykyttäisin poikia oikein kunnolla, kaikki niiden tyhjäpäiset trollilöpinät roskakoppaan ;D ;D
No ei kait, taidan pysytellä vaan exergynä kuten tähän asti, ei tämä minua niin paljon kiinnosta että viitsisin alkaa tuollaiseen ;) Mutta pitäisiköhän käydä Alkosta hakemassa pullo kuohuviiniä ihan varmuuden vuoksi kun huomenna suomi ja rakas vihulainen ruotsi kohtaavat kaukalossa.. joo, teenkin niin. Vaikken mikään urheilufani olekaan niin seuraan kyllä MM-kiekkoa ja suomen ottelut tulee katsottua että sen verran.Exergy, hae oikeasti sheriffiksi, koska tämä palsta tarvitsee asiantuntevan, suht tasaisen tyypin shefuksi. Sulla on siihen hommaan selkeästi tilausta ja nostetta, joten ei kun hakemus menemään. On aika saada joku roti palstalle ja joku yleinen kuri kirjoituksiin.
En keksi palstan kirjoittajista parempaakaan vaihtoehto shefuksi. Sulla tuntuu olevan järki päässä ja olisita ihan varmasti suhteellisen hyvä erotuomari palstalle sekä kykenisit pitämään palstan siistinä pahimmista trollauksista. Ihan oikeasti, pistä se hakemus sheriffiksi menemään.
Laita se hakemus sheriffiksi oikeasti menemään. Ainakin minun ääneni sinulla on takanasi heti. - EI!
ubuntu-käyttäjä kirjoitti:
Exergy, hae oikeasti sheriffiksi, koska tämä palsta tarvitsee asiantuntevan, suht tasaisen tyypin shefuksi. Sulla on siihen hommaan selkeästi tilausta ja nostetta, joten ei kun hakemus menemään. On aika saada joku roti palstalle ja joku yleinen kuri kirjoituksiin.
En keksi palstan kirjoittajista parempaakaan vaihtoehto shefuksi. Sulla tuntuu olevan järki päässä ja olisita ihan varmasti suhteellisen hyvä erotuomari palstalle sekä kykenisit pitämään palstan siistinä pahimmista trollauksista. Ihan oikeasti, pistä se hakemus sheriffiksi menemään.
Laita se hakemus sheriffiksi oikeasti menemään. Ainakin minun ääneni sinulla on takanasi heti.Sodat palstalle ei seriffiä, on hyvä että on palsta jolla voi sooloilla ja trollata sydämen kyllyydestä. Ja kun tämän palstan jutut on mitä on niin satunnainen kävijäkin hoksaa ettei kannata ottaa liian tosissaan... trollaus on kyllä niin läpinäkyvää.
Mieluumin seriffi tuonne asiallisille palstoille jotta ne pysyvät poissa trollien jutuista ja aloituksista. ubuntu-käyttäjä kirjoitti:
Exergy, hae oikeasti sheriffiksi, koska tämä palsta tarvitsee asiantuntevan, suht tasaisen tyypin shefuksi. Sulla on siihen hommaan selkeästi tilausta ja nostetta, joten ei kun hakemus menemään. On aika saada joku roti palstalle ja joku yleinen kuri kirjoituksiin.
En keksi palstan kirjoittajista parempaakaan vaihtoehto shefuksi. Sulla tuntuu olevan järki päässä ja olisita ihan varmasti suhteellisen hyvä erotuomari palstalle sekä kykenisit pitämään palstan siistinä pahimmista trollauksista. Ihan oikeasti, pistä se hakemus sheriffiksi menemään.
Laita se hakemus sheriffiksi oikeasti menemään. Ainakin minun ääneni sinulla on takanasi heti.Öööh.. mullakin on elämä, oikeasti. En kyllä jaksa päivystää täällä tämän enempää ;) Sitäpaitsi nimimerkkini on ryvettynyt ylläpidossa jo vuosia sittten enkä jaksa naurattaa ylläpitoa hassuilla hakemuksillani.
Sitäpaitsi seriffinä JOUTUISIN olemaan tasapuolinen myös Penttiä kohtaan ja se on liikaa vaadittu jopa minulta ;D Jos seriffi nääs alkaa liian innokaasti ammuskelemaan reikiä posteihin jotka eivät vastaa hänen omia käsityksiään niin tähti lähtee rinnuksista aika pikaiseen.exergy kirjoitti:
Öööh.. mullakin on elämä, oikeasti. En kyllä jaksa päivystää täällä tämän enempää ;) Sitäpaitsi nimimerkkini on ryvettynyt ylläpidossa jo vuosia sittten enkä jaksa naurattaa ylläpitoa hassuilla hakemuksillani.
Sitäpaitsi seriffinä JOUTUISIN olemaan tasapuolinen myös Penttiä kohtaan ja se on liikaa vaadittu jopa minulta ;D Jos seriffi nääs alkaa liian innokaasti ammuskelemaan reikiä posteihin jotka eivät vastaa hänen omia käsityksiään niin tähti lähtee rinnuksista aika pikaiseen.Nyt kuohuviinikaupoille, so long ;)
- Kuit van Hunttelaar
Nelosen Pentistä ei tule seriffiä tälle palstalle mutta kohtuullisen hölmö pelle hänestä on jo tullut. Temppujakaan ei tarvitse hänen opetella sillä hän on jo naurettava olemalla oma itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051044
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43482
- 45472