Minustako Seriffi

Pentti Nelonen

Olem miettinyt pestautumista sillä linuxporukan trollaus ja paskanjauhanta on saavuttanut jo aikaa lakipisteen tällä palstalla. Ikävä vain ettei aikani kyllä riitä kaiket päivät keskustelupalstalla luuhaamiseen kun täytyy bisnestäkin tehdä ja tienata.

Mutta jotenkin nämä M-karit ja exergyt pitäisi vaientaa.

7

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Mutta jotenkin nämä M-karit ja exergyt pitäisi vaientaa"

      Sopii hyvin Microsoftin strategiaan. Onneksi Pentistä ei voi tulla seriffiä valheellisen kakanjauhantansa vuoksi, trolli != seriffi.

      • Jos minusta tulee seriffi niin minä Pentti vaiennan sinut ;D Pitääpä taas laatia hakemus.

        Olisiko niin kiero että vaihtaisi idetiteettiä ja tulisi seriffiksi toisella nimimerkillä. Voisin käyttää aikaani ja laatia taitavat perustelut miksi juuri "uusi nimimerkki" olisi sopiva seriffiksi ja sitten torjumaan penttinelosia, hiskejä ja höyryjä, kyykyttäisin poikia oikein kunnolla, kaikki niiden tyhjäpäiset trollilöpinät roskakoppaan ;D ;D

        No ei kait, taidan pysytellä vaan exergynä kuten tähän asti, ei tämä minua niin paljon kiinnosta että viitsisin alkaa tuollaiseen ;) Mutta pitäisiköhän käydä Alkosta hakemassa pullo kuohuviiniä ihan varmuuden vuoksi kun huomenna suomi ja rakas vihulainen ruotsi kohtaavat kaukalossa.. joo, teenkin niin. Vaikken mikään urheilufani olekaan niin seuraan kyllä MM-kiekkoa ja suomen ottelut tulee katsottua että sen verran.


      • ubuntu-käyttäjä
        exergy kirjoitti:

        Jos minusta tulee seriffi niin minä Pentti vaiennan sinut ;D Pitääpä taas laatia hakemus.

        Olisiko niin kiero että vaihtaisi idetiteettiä ja tulisi seriffiksi toisella nimimerkillä. Voisin käyttää aikaani ja laatia taitavat perustelut miksi juuri "uusi nimimerkki" olisi sopiva seriffiksi ja sitten torjumaan penttinelosia, hiskejä ja höyryjä, kyykyttäisin poikia oikein kunnolla, kaikki niiden tyhjäpäiset trollilöpinät roskakoppaan ;D ;D

        No ei kait, taidan pysytellä vaan exergynä kuten tähän asti, ei tämä minua niin paljon kiinnosta että viitsisin alkaa tuollaiseen ;) Mutta pitäisiköhän käydä Alkosta hakemassa pullo kuohuviiniä ihan varmuuden vuoksi kun huomenna suomi ja rakas vihulainen ruotsi kohtaavat kaukalossa.. joo, teenkin niin. Vaikken mikään urheilufani olekaan niin seuraan kyllä MM-kiekkoa ja suomen ottelut tulee katsottua että sen verran.

        Exergy, hae oikeasti sheriffiksi, koska tämä palsta tarvitsee asiantuntevan, suht tasaisen tyypin shefuksi. Sulla on siihen hommaan selkeästi tilausta ja nostetta, joten ei kun hakemus menemään. On aika saada joku roti palstalle ja joku yleinen kuri kirjoituksiin.

        En keksi palstan kirjoittajista parempaakaan vaihtoehto shefuksi. Sulla tuntuu olevan järki päässä ja olisita ihan varmasti suhteellisen hyvä erotuomari palstalle sekä kykenisit pitämään palstan siistinä pahimmista trollauksista. Ihan oikeasti, pistä se hakemus sheriffiksi menemään.

        Laita se hakemus sheriffiksi oikeasti menemään. Ainakin minun ääneni sinulla on takanasi heti.


      • EI!
        ubuntu-käyttäjä kirjoitti:

        Exergy, hae oikeasti sheriffiksi, koska tämä palsta tarvitsee asiantuntevan, suht tasaisen tyypin shefuksi. Sulla on siihen hommaan selkeästi tilausta ja nostetta, joten ei kun hakemus menemään. On aika saada joku roti palstalle ja joku yleinen kuri kirjoituksiin.

        En keksi palstan kirjoittajista parempaakaan vaihtoehto shefuksi. Sulla tuntuu olevan järki päässä ja olisita ihan varmasti suhteellisen hyvä erotuomari palstalle sekä kykenisit pitämään palstan siistinä pahimmista trollauksista. Ihan oikeasti, pistä se hakemus sheriffiksi menemään.

        Laita se hakemus sheriffiksi oikeasti menemään. Ainakin minun ääneni sinulla on takanasi heti.

        Sodat palstalle ei seriffiä, on hyvä että on palsta jolla voi sooloilla ja trollata sydämen kyllyydestä. Ja kun tämän palstan jutut on mitä on niin satunnainen kävijäkin hoksaa ettei kannata ottaa liian tosissaan... trollaus on kyllä niin läpinäkyvää.

        Mieluumin seriffi tuonne asiallisille palstoille jotta ne pysyvät poissa trollien jutuista ja aloituksista.


      • ubuntu-käyttäjä kirjoitti:

        Exergy, hae oikeasti sheriffiksi, koska tämä palsta tarvitsee asiantuntevan, suht tasaisen tyypin shefuksi. Sulla on siihen hommaan selkeästi tilausta ja nostetta, joten ei kun hakemus menemään. On aika saada joku roti palstalle ja joku yleinen kuri kirjoituksiin.

        En keksi palstan kirjoittajista parempaakaan vaihtoehto shefuksi. Sulla tuntuu olevan järki päässä ja olisita ihan varmasti suhteellisen hyvä erotuomari palstalle sekä kykenisit pitämään palstan siistinä pahimmista trollauksista. Ihan oikeasti, pistä se hakemus sheriffiksi menemään.

        Laita se hakemus sheriffiksi oikeasti menemään. Ainakin minun ääneni sinulla on takanasi heti.

        Öööh.. mullakin on elämä, oikeasti. En kyllä jaksa päivystää täällä tämän enempää ;) Sitäpaitsi nimimerkkini on ryvettynyt ylläpidossa jo vuosia sittten enkä jaksa naurattaa ylläpitoa hassuilla hakemuksillani.

        Sitäpaitsi seriffinä JOUTUISIN olemaan tasapuolinen myös Penttiä kohtaan ja se on liikaa vaadittu jopa minulta ;D Jos seriffi nääs alkaa liian innokaasti ammuskelemaan reikiä posteihin jotka eivät vastaa hänen omia käsityksiään niin tähti lähtee rinnuksista aika pikaiseen.


      • exergy kirjoitti:

        Öööh.. mullakin on elämä, oikeasti. En kyllä jaksa päivystää täällä tämän enempää ;) Sitäpaitsi nimimerkkini on ryvettynyt ylläpidossa jo vuosia sittten enkä jaksa naurattaa ylläpitoa hassuilla hakemuksillani.

        Sitäpaitsi seriffinä JOUTUISIN olemaan tasapuolinen myös Penttiä kohtaan ja se on liikaa vaadittu jopa minulta ;D Jos seriffi nääs alkaa liian innokaasti ammuskelemaan reikiä posteihin jotka eivät vastaa hänen omia käsityksiään niin tähti lähtee rinnuksista aika pikaiseen.

        Nyt kuohuviinikaupoille, so long ;)


    • Kuit van Hunttelaar

      Nelosen Pentistä ei tule seriffiä tälle palstalle mutta kohtuullisen hölmö pelle hänestä on jo tullut. Temppujakaan ei tarvitse hänen opetella sillä hän on jo naurettava olemalla oma itsensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe