Milloin ensimmäinen dokaus kerta ?

Kyselijä1234

Niin siis katson että moni vuotiiaana porukka on vetänyt ekat känninsä ... itse vedin 13 vuotiaana .

144

5590

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdfdfffffff

      17, mutta alkoholia jo maistanut 12?

    • Saga De Celli

      Tyhmänä 12 vuotiaana tuli otettua, kadun.

      • miks kadut?


      • Alkoholi tappaa

        Syytä onki.


    • qqqqwqwqwqwq

      16 v, join jopa 5 Sandelsia. Maistoin ekan kerran 15 vuotiaana pienen hörpyn :D

    • sgm0ir

      15... :p oon maistellu kyl jo ennenki : d

      • sgm0iragain

        tai olin...


      • Anonyymi

        ,13 vuotiaana nodforsia pullo ja kännissä tietty, nykyään menee noin 20 % liköörit parhaiten kurkusta alas.


    • Plööö

      13-vuotiaana. Eipä siihen tarvittu ku 2 lonkeroo ja puolet 0,5l siideristä.. En kadu, hauskaa oli! Mut sen jälkeen tuli aika useesti juotuu melkein joka viikonloppu mutta nyt taas oon rauhottunu :D

    • afwafawhseh

      olin 16 :P
      join vain 4 kaljaa :P

    • Juobboo

      14wee, kiskasin lavan kaljaa ekakerralla.

      No siis oikeesti vaan jotain 12 tuli juotua. Nykyään tuo yllämainittu on perusannos iltaa kohden.

      • :DD:D::D:D

        Sit oot aika läski, jos pitää 12 juoda, että tuut kännii.. hahah


      • HYIIIIIIIIIIIIIIIIII
        :DD:D::D:D kirjoitti:

        Sit oot aika läski, jos pitää 12 juoda, että tuut kännii.. hahah

        lavan kaljaa perusannos iltaa kohden?

        mitä vittua tahotko saada maksakirroosin? rajota vähän. toi menee jo alkoholismin puolelle, ja ei ole todellakaan siistiä, ainoastaan oksettavaa.


      • HYIIIIIIIIIIIIIIIIII
        HYIIIIIIIIIIIIIIIIII kirjoitti:

        lavan kaljaa perusannos iltaa kohden?

        mitä vittua tahotko saada maksakirroosin? rajota vähän. toi menee jo alkoholismin puolelle, ja ei ole todellakaan siistiä, ainoastaan oksettavaa.

        nii ja nimimerkki :DD:D::D:D, mitä vittua selität? kaljaa ja sidukkaa voi juoda kuule ihan silläkin tavalla että tarkoituksena ei ole mennä umpitunneliin. tämä ei ole kaltaistesi pentujen keskustelu, mene sinne pokemon ja winx-palstoillesi :(


    • äaösldkfjgh

      Ite vedin 13-vuotiaana, eikä menny ku 6 lonkeroo ja oksennusta tuli ja sairaalan vatsahuuhtelunkin kävin kokemassa. En oo ylpee siitä, varsinkaan, ku kaverit jätti lumihankeen sammumaan ja kaiken lisäks oli mutsin synttärit, mitä en tietenkään muistanu. Ensimmäinen kerta kannattaa kokeilla joskus siinä 15-, 16-vuotiaana ja rauhallisesti, ettei juo liikaa :)

      • 126666123

        Itse join 12 vuotiaana 2,5-3dl viinaa ja en muista mitää siitä.. oksentelin.. :D


      • tyhmät ihmiset
        126666123 kirjoitti:

        Itse join 12 vuotiaana 2,5-3dl viinaa ja en muista mitää siitä.. oksentelin.. :D

        13v en ole enkä tule.


      • GIJIOGJDFIOGDFGHF
        tyhmät ihmiset kirjoitti:

        13v en ole enkä tule.

        ^AH TÄLLÄISIA IHMISIÄ LISÄÄ *SYDÄN SYDÄN SYDÄN*


    • adgg

      mäpäs vedin jo 13 v :P oon nyt 15 :P

    • Rauhanpiippu

      tais olla 13 v. en kyllä ole sellasia typeryyksiä tehnyt pitkään aikaan. enkä aijokkaan.

    • juuuup

      15 vuotiaana ekat kännit mut mastanut oon jo 12 vuotiaana :d sit ku miettii niin olin tosi kakara sillo :D

      • m0249f9f02mf4

        Taidat olla edelleen..


    • jambsu

      join 13v...oli kiva kokemus eikä seuraavana päivänä ollut edes krapula:D

    • LOLZZ

      eile,oli muute tosi kovat bailut.Oli iha v*tu kännis ´,joo moikka...

    • mikuboi-

      15v sellaset pienet mukavat

    • helpisneeded

      15v eikä paljo tarvii ehkä 3 lonkeroo

    • fawfawf2ty12t12

      17 olin, join 4 kaljaa ;D joku pölli 2 >:|
      haha, mutta juu ;Da

    • 17V Jannu

      tuli 13vuotiaana juotua puol pulloo 40% viinaa... 14 vuotiaana meni 80% viinapullo

      • 56456456456

        ;____________; mikä myötähäpeä kuulua nykynuorisoon kun siihen kuuluu tuollaisia juntteja.


    • affag331

      14v 8kpl koffia

    • asdasddas

      13v ja eipä tarvinnu paljoa juoda, 3-5 lonkeroa.

    • halpaviinapää

      14v sixari koffia. Hyvin pyöri

    • kuyfghj

      16 vuotiaana ekan kerran vedin ihan kunnon kännit, mutta noin 13 vuotiaana tuli ekan kerran maisteltuu juomia

    • päriC

      14v meni ekat mut sanoisin et kaveriporukalla pieni alottelu. ei mitään vahvaa koska ei elimistö oikee kestä jossei o tottunu

    • "siiiiistiiii"

      Varmaan joskus 14 -vuotiaana. Ja kyllä hävettää näin jälkikäteen, kun tajuaa kuinka idiootti teinipissis on ollut, ja kuinka idiootilta se näyttää esim. parikymppisestä. :D Ja miten dorkaa juttua on lisäksi heittänyt. Mutta tossa iässä itsetunto on vielä niin surkea, että seuraa kavereita kaikessa. Kaikki luulee olevansa "cool" tossa iässä, ja muutaman vuoden päästä ne itse nauraa ko. 14 -vee meiningille. Siiderin voimalla siloin pyörin pitkin puskia...

    • 420boy

      15- vuotiaana Italialaisessa yökerhossa.
      Ryyppäsin yhdessä venäläisen mafioson, kahden britin ja kahden ruotsalaisen kanssa. Crazy times

    • minävaa92

      Maistoin ehkä siinä 10-vuotiaana...mutta kunnolla otin ekan kerran kun ikää oli 17 vuotta. Liikaa en kyllä onneks ottanu, koska en laatannu ees mihinkään ja illasta muistikin melki kaiken :)

    • ajlnvjid

      14-vuotiaana tuli juotua ekaa kertaa kännit, kiljua join jonku reilun litran varmaa :D ja kaupan tuotteilla kännit vedin ekan kerran 15-vuotiaana (12 bissee). Nyt oon 19v. ja menee lava illassa enkä sammu/oksenna

    • boyooo

      joo ite vedin 13v (viime vuon), pari litraa votkaa.. normi settii eimitää ;) rahaa o

    • heoueokss

      ekan kerran 14-v joku 4-5 lonkkuu

    • la2345

      14v, Join litran 17% kiljuu

    • 10+15

      13v pari lonkeroo

    • 16v-tyttööö

      12 vuotiaana, 4 siiderii ja 0,5l 40% viinaa. En muista illasta yhtää mitää.

      • Anonyymi

        miten muistat määrät?


    • Jeeebou

      15v pienet sievät niin oli viellä aamullakin hauska.

    • andeinerseite

      ite oon 16 enkä oo juonu kertaakaan, maistoinki ekaa kertaa vasta vähän aika sitten kun kaveri pakotti. Ei mua haittaa etten oo samanlainen juoppo kun muut:P Kyllä mä välillä meen kavereiden mukaan bileisiin, voi sitä hauskaa pitää ilman et on kännissä. Muistan ainaki mitä muut on tehny:P Ja kaikki kaverit jotka veti ekat kännit ni on alkanu nyt juomaan joka viikonloppu, ja pakko sanoa, en haluu olla samanlainen. En oo mistään jääny paitsi ja hauskaa on ollut!:)

      • Hieno näkökulma tässä keskusteluketjussa. On hienoa, että uskallat olla kaveriporukassa selvinpäin. On hyvä muistaa myös, että suuri osa sinun ikäisistä nuorista noin ihan tilatollisestikin viettää viikonloppunsa selvinpäin. Tuntuu vain, että ne nuoret, jotka juovat, saavat äänensä paremmin kuuluviin. ja ihmisillä on sellinen olo, että kaikkihan juovat. Hyvä muistaa, että tämä ei pidä paikkansa.

        Me saappaat teemme etsivää nuorisotyötä nuorten kokoontumispaikoilla pe iltaisin. Muistan yhden pojan puolenyön jälkeen kun hän oli aivan selvinpäin kaveriporukassa ja kaikki muut kaverit olivat aivan päissään. Tuo poika katsoi minua ja sanoi" kuule Samisaapas, vittu mä olen kova jätkä kun mä olen tässä porukassa selvinpäin". Totesin vain, että niinpä.

        Tsemppiä sinulle!

        Sami Hiltunen, erityisnuorisotyönohjaaja Espoonlahden seurakunnasta


      • sdghg

        hihhih, vihdoinkin löytyi kaksonen !


    • öadjg0åp

      Maistellut oon jo pikkulikasta lähtien, mutta ensimmäiset kännit vedin 14-vuotiaana suunnilleen. Muistan sitä päivää vieläkin, mutta pakko sanoa, ettei ollu paras ryyppykerta.

      Paras kerta on ollut juoda ystävien kanssa pöydän ääressä illasta aamuun. Lähettiin kuuden aikaa sitten abc:lle hakemaan röökiä, kun pääs loppumaan.

    • fd

      13v

    • kannattaa joskus

      13 vuotiaana vedin ensimmäiset kunnon kännit ja muistan vaan sen et oli vitun hauskaa

    • Vanhemmilt sain maistaa 8v ja ekat överi kännit 14v

    • Olen maistellut montakin kertaa, mutta kännejä en ole vetänyt. Täytän piakkoin 16 nii vois varmaan sit juua vähä enemmä ;P

    • joshii

      joskus jonnena tullu juotuu, vituttaa...

    • 12 vuotiaana maistoin :D 13 vuotiaana kännit... Voi noloa.

    • SHAMEFULTEENBASTARDS

      HYVIN HÄVYTTÖMIÄ KAIKKI TÄÄLLÄ! ALKOHOLI ON VAARALLISIN HUUME!

    • eka maistiainen tuli otettuu 7v mut ryyppää aloin about 13v :)

    • Einytabsolutistimutt

      Hah, täytän tänä vuonna 19 enkä ole vieläkään ollut ikinä kunnolla kännissä. Ei vaan kiinnosta semmoset puuhat.

    • ettäsellasta

      En oo koskaan ollu varsinaisesti kännis, oon 17 v. Itse asias oon maistellu alkoholia jo muksusta asti, varmaan 7 v. lähtien XD Kuulostaa varmaan ihan hirveeltä, mut äiti anto mun juoda aina lonkeron pohjat... Kaljaaki maistoin joskus, mut siitä en tykänny :D Mulla on teoria, että mua ei sen takia hirveesti kiinnosta ryypätä, ku oon aina tienny, miltä alkoholi maistuu... Nykyään saatan ottaa joskus jotain, mut en kyllä mitään puskakännejä tahdo vetää...

    • koffin sixpack

      Eka kerta 15v ja Koffin 6-pack join.

    • jälkeenpäinkadutti

      12v n. vuos sitten vedin kaverin kanssa 12 packin karjalaa puoliks. oli ihan mahtiviilis niinkauan kunnes jepet tuli hakeen poijjat kotiin =)

    • :D

      mä ite 12v join jotai pari kaljaa ja lonkkuu sit join jonku verra viina oksentelin koko illan ja aamul kaamee krapula ja heti seuraavana 3vklp uusiks kännit mut nyt vedin vähä aikaa sit kännit join pelkää viina ja nyt oon 13 v

      • känniääliöite

        ite vedin 11vuotiaan ja en kyl kadu lainkaa!nolottaa vaa jotkut asiat silt kerralt:D


    • yksinäinen susi

      16v enkä oo vielä vetäny enkä aio vetää.

    • jiiaboy

      Ekat hörpyt varmaa joskus 5 wee :DD mut jos kelaa sillee et tulee kännii nii 13 wee

    • nominä

      Ekan kerran maistoin joskus 11v mutta varsinaiset kännit vasta 16v eikä nekään pahat (ehkä kolme lonkeroo ja epämääräisen verran kotitekosta kiljua, redcattia, jotain viinoja ja mitä nyt käteen sai, eikä edes krapulaa, aika rauhallisesti sujui.)

    • Ylpee itestäni :)

      10-13-vuotiaana kuuluis kuluttaa aikaansa vielä jollain muulla tavalla eikä todellakaan pilata elimistöänsä alkoholilla! 17 on mittarissa itellä ja elämäni ensimmäiset viralliset kännit tuli "nautittua" hiljattain serkkujen 30- vee juhlissa. 6-7 lonkeroa tuli kiskottua naamaan tuon illan aikana. Pohjalle maistelin boolia sen 3 lasillista :D ja tulihan sitä tietty muutama kaljatölkkihi naapastua kun lonkerot loppu... Laulattamaan rupesi ja ihmiset kehu että idolssiin pitäs mennä.. :D 3:n tunnin yöunien jälkeen oli mitä parhain olo, saatoin syödä suolaista piirakkaa ja juoda mehua, mutta sitte tunnin päästä oliki HIEMAN eri fiilikset kun meinas puhalluttaa ihan tosissaan ja pönttöä kävin halailemassa neljään otteeseen mutta minä kovana naisena pidättelin vaa oksennusta. :D Seittemän tuntia meni että ruoka alko maistumaan ja se heikotus meni ohi. :) Sinä päivänä ajattelin, ettei oo kovin arvostettavat fiilikset, mutta sillon tällön käy mielessä että voishan tuota joskus ottaa uusiksi, ehkä hieman vähäisemmällä määrällä juomia.. MUTTA muistan kuitenki kaiken tuosta illasta, eikä siltikään oo morkkista eikä mittään! :) -> "Hullu saa olla, mutta ei tyhmä!"

    • kohtuudella

      Mä en koskaan ota niin paljoo et ei muistais seuraavana päivänä tai et oksentais. Kaikista paras on ottaa se kuuluisa pari kaljaa jossain pippalois et tulee vähä rennompi ja avoimempi olo.

    • Yksvaan16w

      12 vuotiaana maistoin ekan kerran välil on tullu otettua pari mut ei koskaa kunnon kännissä. Olen nyt 16v. Enkä tule ottamaan enempää ennen ku on täysikänen.. (: on tää aika orpoa olla yksin vklp ku muut kännää. Mut uskon että niille jotka ei kännää alle 18-20 vuotiana nii ei oo niin suuri riski "sairastua" alkoholismiin niinku mun entinen kaveri on tällä hetkellä vierotuksessa eikä koulussa... Elämä jää pahasti jälkeen joillakin :/

    • huonot muistot

      Ite vedin ekat kännit 12-vuotiaana (3 lonkeroa, 2 siideriä,1 kalja ja taisin mä vähän 40% viinaakin ottaa :D). Niin kauan oli kivaa, kunnes yks kaveri kaatu tielle ja auto ajo päin :s onneks kumminki selvis siitä iha parilla murtumalla, aivotärähdyksellä ja mustelmilla. Muistan kyseisestä illasta melkein kaiken, ja kyllä nyt jälkeenpäin nolottaa :D

    • railakas naikkonen
      • 14 v tyttöne (;

        13 vuotiaana, join tomppa pullon puoliks ja 4 tai 5 kultalonkeroo (:


      • 14 v tyttöne (;

        13 vuotiaana, join tomppa pullon puoliks ja 4 tai 5 kultalonkeroo (:


    • Rednik

      En oo koskaan maistanu tipan tippaa ja oon 14, koht 15. Mikä on parasta alottelijalle?

    • Frvr

      12v oli ekaa kertaa 'dokaamassa' mut en laske sitä joten eka kerta 14v ja pullo meni skumppaa.

    • Uusirakasystävä

      Äiti anto joskus korkillisen kermaliköörii ku olin 6V. Siitä se sitt lähti. Juomaan aloin kunnolla joskus ykstoista vanhana( oli nuo kaverit vähä vanhempii. Ei kukaan iyteni ikäsistä juonu ikinä) Alotin juomisen miun sillosen poilaystävän kaa. Se olisillo ysillä. Kaduttaa oikeesti vähäse että alotin sillo ku olin kuitenki viell ihan pentu ja se meni ihan yli ja nytte sit kaikkien juomisesta aiheutuvin ongelmien takii laitoksessa ollu jo pälle 4 vuotta. Juon kyll nykysinki,mutten nii paljoo tullu vmaks ja viisaammaks :) mut toisaalta oon onnelline et join ja jouduin laitokseen, koska tapasin sitä kautta mmiun parhaan kaverin

      • lonkku

        iskän kaljavarastolla on helppo käydä... 11w.


    • hihahiauia

      mitäs se oli, yläasteella 14 vee heti hianot yrmynpyrmyn kännit ;)

    • kaskaidi12

      Miltä se tuntuu olla kännissä??? Kyselee 13 w jota kiinostais :)

    • aa-kerhojäsen

      Mitä helvettiä 14-vuotiaat!! Onko kännissä olemine jotenki hienoo vai?! HAISTAKAA PASKA!

    • alkoholiton

      mä oon maistellu jo 6 buotiaaa ekan kerran ja aika usein vaan ykköst juonu mut oon 13v ja en oo vetäny kunnon kännei ikinä ja oon ylpee siitä-

    • alkomahooli123

      Oon 16-vuotias enkä oo koskaan ollu kännissä. Kyllä nyt joskus tullu juotuu bisse tai hörppy viinaa, mut ei kännejä viel ja oon ylpee siit. Se on ain kiva kuunnella maanantain koulussa kun jotkut on riipassu oikee kunnolla ja sit on tehny jotai tyhmää.

    • järkikätee

      12 vuotiaana, se oli sillon ku poliisit tuli ovelle koputtelee et pitää pistää musiikkia hiljemmalle. ja porukkaa oli paljo, pakko myöntää et hävettää kaikki mitä tein sillon :D

    • .,.,.,.

      17 ja ei ole edes maistanut...

    • minnmmuu

      Olen saanut koko ikäni maistella vanhemmilta mutta kännissä olin ekan kerran vasta 16,5 vuotiaana

    • Vanhathyvät_ajat

      Ahh, itse vedin kännit oikeastaan vasta 17 vuotiaana. Siitä on kyllä jo sen verran kauan, että en muista mitä merkkiä, mutta isän kätköistä menin hakemaan ja löysivät minut kellarista puoliksi sammuneena. Oli tiukat vanhemmat ja kotiarestia rapsahti vuoden loppuun asti. Silloin taisi olla heinäkuu..

    • eeinäin

      14vuotiaana 4koffii ni olin jo ihasekasi. maistanu kyl jo 13 vuotiaana.

    • jokurandomkilttipoik

      13 v. jotai random viinaa kaverin luona :D:D en pysyny kunnol pystys ja oli hauskaa :DD piti viel aamuyöl pyöräillä kotii.. ojia pitkihä se matka meni XDD oon nyt 14:)

    • No ohan siitä aikaa

      Tulihan sitä juomista aloitettua jo joskus 15-vuotiaana heti riparin jälkeen. Todelliset kunnon kännit otin kuitenkin 17-vuotiaana baarissa, eli silloin otettiin miestä vahvempaa ja paljon, eli aamullakin vielä laattailin herättyäni. Onneksi vanhempani tiesivät, että käyn ryyppäämässä, niin en saanut mitään valituksia, vaan kyselivät vain oloa. Onahn se juominen hyvässä seurassa todella hauskaa, eikä siitä ole koitunut minulle mitään haittoja koulun tai minkään muunkaan asian suhteen. Nykyään jo 19-vuotias ja edelleen tykkään viikonloppuisin käydä baarissa ja nollata välillä kunnolla.

    • jiooisjkx

      14- vuotiaana tais olla ja ei paljon tarvinnu juua, ja laivallahan sillon just oltiin:) mutten kadu yhtään, hauskaa ainakin oli!

    • huumeweikko

      14v ja yks viinapullo, yks siksi ja yks 0.4 l likööripullo (:

    • aksjiadjoi

      13-14 vuotiaana, aikasemminkin tullu maistettua, sillon join vain 3 kaljaa eli en ollut pahasti kännissä, vähänaikaa oli kyllä kalja noussut päähän kun päätin mennä nuolemaan vieressä istuvan pojan kanssa... mutta en onneksi tehnyt mitään noloa eli ei kauheasti kaduta, paitsi se että olisin kyllä voinut odottaa vuoden tai kaksi vielä, mutta ei sille enää mitään voi..:P

    • 34rrcsefef

      itse taisin nauttia ekan kerran 15v "kunnollla"....tottakai maistellu ooon 12 v asti. mutta 15v taisin olla kun join ekat "hurjat" 9 kaljaa...joten ei mitää paineita ekasta kerrasta!alottelija kun on niin 2-4 :kin nousee päähän. Alottakaa rauhalllisesti ettette tee samaa virhettä kuin itse=kännää niin että porukat hakee mökiltä yltäpäätlä lervassa ja kusessa :DDDD

    • ;DD

      itte taisi viime kesän kaveri porukankaa olin sillo noin 12wee ja vituttaa ku ei muista siit melki mtn ja jos muistaa jtn ni se o sellast et sitä ei kannata ees aatella parempi ku antaa olla koko asia :D

    • gksmkglvdmbiopgds

      15, join 6 bissee eikä tuntunu oikee miltää... :/ tulee kalliiks mun juominen vielä

    • ei enää ikinä

      kerran oon kunnon kännit vetäny 15v eikä ollu kivaa
      terv. nykyinen absolutisti

    • vauvana alottanu

      13v puol pulloo vergiä :D Ekat "maistit" oli kun olin 1v ja iskä juotti shampanjaa ku suomi voitti lätkäs :DD

    • jonne926498423953425
    • anti-jonne

      älkää vituskaa avatko tota linkkii xD

    • eilen tuli otettua

      eilen,,16 syndet ja juotii . eli 15 olin vielä sillon :)

    • 15 v

      14 vuotiaana vedin kunnon perskännit. Join 8 olvia, 2 lasia salmiakkikossua ja 4 suullista 40% viinaa. Oli helvetin mukavaa, mutta loppu ehtoon sai oksentaa. Join saunas noi viinat niin nous mukavasti päähän :)

    • elämäonperrseestä

      Good old times, kun ei tarvinnut kuin pari paukkua niin oli humalassa... Älkää nuoret hankkiko itsellenne samanlaista toleranssia kuin minulla, täytyy juoda yli 15 annosta ennen kuin humala.:DD Rahaa palaa baareissa.:(

    • nopea testi

      19. Mitä järkeä on juoda 14-vuotiaana, kun ei sen ikäisenä pääse edes ravintolaan.

      • 64564565

        mitä järkeä on juoda 14-vuotiaana, kun sen ikäisenä juominen tekee sinusta siideripissiksen ja tappaa maksasi?


    • Pasiwf

      15v ekan kerran "humalaan" Mutta en alkanu juomaan kun ihan kunnolla vasta kun täyten 16

    • --------------------

      ysiluokan keväällä, 15v siis olin. Melkein 16 itseasiassa. Join kuusi lonkeroa, olin kännissä, mutta ei mennyt överiksi. Osaan pitää huolta itsestäni (ainakin yleensä) humalassakin. En juo kovin usein (siis en todellakaan mitään kerran viikossa, niin kuin jotkut.), ehkä kerran kahdesse-kolmessa kuukaudessa keskimäärin... Kerran olen oksentanut alkoholin takia (sekin lähinnä siksi, että olimme saunassa, ja oli huono hengittää...) ja kerran ollut muuten aika pahassa kunnossa. Olen siis pian 18

    • öööh

      ihan 12V join et ihan sama en pidä darrasta yms joten en vedä kännejä siihen on tahdonvoimaa miulla

    • 15v

      LAUANTAINA 14.4 DOKAAMAAN


      PEUKKUA YLÖS JA KOMMENTTIA JOS SAMAT SUUNNITELMAT :D

      • 16v

        TIISTAINA 17.4. ISTUTTAMAAN KUKKIA

        PEUKKUA YLÖS JA KOMMENTTIA JOS SAMAT SUUNNITELMAT :D


    • Epic:)

      Maiston 9v kavereitten kanssa o.o ennoo kyl vetäny viel kännei. oon 16v

    • känniläinrnpentulini

      Maistoin 7 -vuotiaana pöydälle jäänyttä olutta :D ja tota.. kunnon kännit 13 - 14 vuotiaana.. :)

    • moroororororo

      olin 13v ja join pullon viinaa kaverin kanssa,oksensin koko yön mutta silti hauskaa oli =d

      • 5656456

        ........................nolo


    • 18vuotiastyttö

      Kylmiä oon maistanu jo joskus ihan pienenä hiukan isin kaljapullosta yms, mutta kännit vetäsin 11-vuotiaana (vitun noloo.. sain 2kk kotiarestia :D) ja sen jäklee sit vast vissii 7lk koulujen lopussa.

    • hfuby34ibt

      15v enkä ole koskaan alkoholia maistanutkaan, enkä tunne minkäänlaista tarvetta maistaakkaan.

    • hemuli

      16v Peruskoulun päättärit

    • HÄ?

      Oon saanu maistaa ekan kerran kaljaa jo noin 6 vuotiaana isiltä:D Silloin tällöin jonkun sukulaisen juomista saanut maistaa mutta kännejä en ole todellakaan vielä vetäny enkä tunne mitään tarvetta vetääkään! Tokihan se joskus tuntuu vähän orvolta ku kaverit käy viikonloppusin dokaamas, onneks ei sentään kaikki:)
      Voishan sitä silti haluta vähän enemmän maistaa ku jonkun tutun tölkin pohjat...
      Ja viälä ku asuu näin "metässä" ku mä, ni ei oikee oo mahdollisuuksia tai "suhteita" mihinkään bileisiin.:DD.....Ja oon siis 14v.

    • hyvä_luoja_teitä

      14 vee oon, en ooo ikin vetäny kännejä, jos sellasia on pakko vetää nii vasta sitte ku maksa kestää... Ootte noloja jotka leijutte sillä et ootte vetäny 13 veen ihQ kännit ja hielutte joka perjantai jossai ojissa siideri toises ja rööki toisessa kädessä :)

    • 15v

      Itte nolo oot jos et oo ikinä vetäny kännejä ja 14 vuotta mittaris. Kuuluu saatana nuoruuteen vetää kännit edes pari kertaa ala-ikäisenä :DDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!

      • hyvä_luoja_teitä

        Tai sitten mä vaan en haluu alkaa tuhoo mun maksaa nuorena.... ja kalja ja viina maistuu iha pskalta. KYLLÄ olen maistanu mutta vttu siihen jäi ja tulee jäämään. Maistuu vaan iha järkyttävältä. Mielummin vedän sit ku maistuu paremmalta enkä sen takia että haluan leveillä sillä ja näyttää kavereille kuin osaan ja vedä sitä alas pakolla :)


      • Silkkaa tyhmyyttä

        Öö noloa on kavereiden ja ympäristön painostuksen takia juoda alaikäisenä (varsinkin jo 14-vuotiaana), ja jos haluat elää pitkään ja terveenä, kannattaa se ryypiskely jättää vähemmälle, varsinkin nuorena, sillä siitä jokaviikonloppuisesta kaljankittailusta muodostuu nopeasti paha tapa, josta ei pääse irti ennen hautaan astumista. Paitsi tietenkin, jos jossain välissä teinivuosien jälkeen muistaa osata hieman aikuistuakin.


      • 15v
        hyvä_luoja_teitä kirjoitti:

        Tai sitten mä vaan en haluu alkaa tuhoo mun maksaa nuorena.... ja kalja ja viina maistuu iha pskalta. KYLLÄ olen maistanu mutta vttu siihen jäi ja tulee jäämään. Maistuu vaan iha järkyttävältä. Mielummin vedän sit ku maistuu paremmalta enkä sen takia että haluan leveillä sillä ja näyttää kavereille kuin osaan ja vedä sitä alas pakolla :)

        Vtun homo runkkari absolutisti paska. En oo ikinä tavannu tollasta idioottia joka sanoo et viina ja kalja maistuu paskalta. Juo sitä ES:ssää äläkä tuu tänne leveilee sillä että et juo. Onkohan tommosella hintillä edes kavereita?


    • alaikäne♥

      joo.. ite tulee vedettyy kunno perskännit jokatoine vkon loppu frendeje kaa

      • turkutyttö98 3

        Olet paras


    • 19

      16 vuotiaana pari sidukkaa otin. Sen jälkeen maistelin vähän skumppaa siinä 17 vuotta täytettyäni. Kohtuudella sitä alkomahoolia pitää ottaa!

    • 7+11

      14-vuotiaana jotaki suuntaa 3 siideriä.. siitä lähti

      • 13kännikaapo

        10-vuotiaana 4 viinapulloa. Seuraavana päevän kauhia rapula, suosittelen. Ja nykkyää joka viikonloppu vähint toi 4 pulloo tullee juotua ku oon jo 13


    • juomapoika7

      Ite vedin ekat kännit 15 vuotiaana kaverilla. Join 6 kaljaa ja pari lonkeroo ja kylläniillä meni jo pää sekasin! :D

    • läbs00

      13v, pari bisseä ja kyllä posket helotti punasina ku hipsittii ikkunasta kotii.

      • Anaalipieru

        Joskus 14 vuotiaana ekalla kerralla meni muistaakseni 8 kaljaa ja humalahan siinnä tuli. Nykyään menee se 2 koppaa viikonlopun aikana :/


    • discor

      ysin päättäreis meni 7 pulloo siiderii, muutama lonkero ja puol pulloo vodkaa ja muiltakin tais tulla hörpittyy jotain... oli olo kyl sen tuntunenki aamulla. mutta ne oli ekat kunnon lärvit. muutamii oon juonu 14 vuotiaast

    • Olisikohan 20 tai 21 opiskelukaverin vanhempien kesämökillä. Ihan hauska keikka vaikka muisti meni mutta jalat ei. Jotenkin on jäänyt sellainen maku että liian vanhana. On sellainen ulkopuolinen olo. Vaikka ei sillä tietysti viinan kanssa tekemistä ole...

    • baltiassa

      Miksi olette alkanut noin nuorena? Tuhoatte aivojanne ennen kuin ne ovat edes täysn kehittyneitä.

    • girl97

      tais olla just enne ku täytin 12 60%viinaa sekotettuna mehukattiin, siitähän se sitte lähti..

    • pudumziii..

      14v 5 karhua, 1 lonkero ja vähän viskiä. Jäin kiinni, darra ja kaamee vitutus. En oo ylpee...

    • 15veeeeee

      Join ensimmäisen kerran itteni känniin samana iltana ku päätin peruskoulun, eli 15-vuotiaana! Join 3 puolen litran siiderii yhen pienen siiderin ja oli ihan sopivat :--) pystyin viel hallita itteeni vaik kuulemma sanoinki jotkut samat asiat pariin kertaan yhelle kaverille.. :--D Ei kaduta yhtään ja luultavasti sen takii et kysyin vanhemmilt luvan siihe. Aamul ei oikeestaan ollu mitää muuta ku pää iha vähä vaa kipee ja sit ku söin ni alko väsyttää iha saatanasti! Ja olin siis maistellu aikasemmin jo mont kertaa, mut silloin join ekaa kertaa itteni kännii ja hauskaa oli! Ja oon siis edelleenki 15, eli tapahtu iha tos viime kesän alus. En oo sen jälkee viel juonu ku ei oo oikee tullu tilaisuutta.. :--/

    • iloinenpoika :)

      eilen, ja ei oikeestaan kaduta yhtään koska hauskaa oli ja en ollut ihan "päädyis". En ole kyl maistellu nii paljo aikasemmin. Täytän kolmen päivän 16 nii 15 vuotiaana vdein ekat kännit... :)

    • afaghhd

      13v aika noloo ja joskus nauraakin omille typeryyksille :DD, värään seuraan ku joutuu nii se o siinä, jälkeenpäin en kyllä ole (nyt15v) vetänyt, sitt 16-17v voi ottaa pikkase, mut 13v on kyll ihan liian nuori :D

    • ulle kikkelström

      14v 7 bissee joist yks oli pintti ja sit jotai 20% viinaa puol pulloo. kaaduin omaan kusijanaani ja nukahdin, huom! nukahdin en sammunut shellille

    • Denso

      7 vuotiaana serkkupojan mökillä.

    • ?

      mistä te oikee saatte noita kaljojanne ja lonkeroita alaikäsinä?

    • moro

      15v discossa

    • oon nolo

      olin 14 ja kavereiden kanssa vähän juotiin. Pikku hiprakas olin, kun join neljäsosan puolen litran pullosta 40 prossasta viinaa ja vähän lonkkuu :D hävettää.

    • rose_

      Mä join eka kerran 5 luokalla että repikä siitä :D kaljaa join ja jotain viinaa tais olla myös, olin mä aika humalassa sillon ja oksensin tosi paljon joten en suosittele että alotatte noin nuorina kun minä tein.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe