Aion laihduttaa 5kg niin voisko joku antaa ohjeita? ei sit mitään semmosta et joka ilta lenkillä 1h tai tälleen vaan niinku joku urheilulukujärjestys. ois kiva jos aikaa menis joitaki viikkoja...ei sen pitempään. ois kiva päästä ihannepainoon. ja miten voi kiinteyttää vatsaa ilman tavallisii ylösnousu vatsalihaksii?
5kg:n laihdutus
10
6240
Vastaukset
- aurinko*
kuules,ymmärrätkö lainkaan,että parissa viikossa ei pysty tiputtamaan 5kg??!!
ellein sinä aikana juo ja syö muuta kuin vettä ja näkkileipää. - =))
jos laihduttaa tota vauhtii ni vaarana on et sul tulee sellaset "raskaus arvet", tai kuitenki siis et jäljet jää. Paras on et jätät pizzat ja karkit pois, jos sun tekee jotain herkkuja ni mielummin vaik pulla, tai joku marjajälkkäri. Laihduttajan paras ystävä on light-limsa (joo tiedetään et siin on jotain säilöntäaineita, mut so wat), koska siin on lähes 0 kcal =). Kannattaa rekisteröityy sivuille www.polarpersonaltrainer.com (ja kieleks finnish), ei maksa mitään ja siel saa sellasen liikkumisohjelman, ja sielt näkee et jos oot syöny vaik pizzan ni kuin kauan sun täytyy vaik esim. juosta tai pelata korttii et oot kuluttanu sen.
- mä vaan
pysyviä tuloksia saat vain pysyvällä liikkumisella ja pysyvällä terveellisellä ruoan syönnillä. niin.
- Assu
Jätä syömättä 35.000 kilokaloria, niin lahdut viisi kiloa. (yksi kilo = 7000 kilokaloria)
- laihduttaja
Tää on hyvä dietti! Juot vaan cocislightii! (0.5kaloria puolessa litrassa) Ja yhden ruuan, vaik viinerin päivässä! Cocis vie makean himon ja nälän! Vinneri (tai joku muu) vie myös makeannälän ja siitä saa pikkasen kaloreita, jotka ehtii hyvin kuluttaa pelkällä normaalilla päivänvietolla! Salaattiannos käy kans viinerin tilalle! Lähtee melkein kilo päivässä! Usko pois! Olen elävä todiste. Tietty jos kantti kestää, niin vesi on kans hyvä juoma, mutta sillä ei makeannälkä lähde! Koklaa ihmeessä!
- edellä mainittua
Nostaa kolesteroli arvoja vaikka paino putoaakin!
- kultakolikko
Oliko tossa laihdutuksessa mitään haittavaikutuksia? montako päivää sä sitä teit että lähti 5kiloo?
- :))
En suosittele Light juomia koska ne huijaa et saa sokeria, mutta kun ei saakkaan niin tulee uudestaan himo sokeriin..
Itse laihduin 5kg niin että söin aamulla n. 200-300kcal (kaurapuuroo, marjoja..) Koulussa ruokaympyrän mukaan ja kotona kotiruuan :) siihen meni pari kk mutta siinä lähti selvästi läskit, ja lihakset jäi jäljelle koska laihdutin hitaasti ja liikuin samalla :) 2krt vkos kuntopiiriä, joka ilta venyttelyä ja 3krt vkossa kuntoliikuntaa :) - palina7
Oon päästäny itteni lihoo elokuun puolen välin 57:stä kilosta 65 kiloon, ekat pari kiloo on turvotusta eli nestettä joten ne lähtee nopsaan. Oon ennenkin puottanu painoo ja 3kg lähtee kokemuksen mukaan helposti noin 500kcal/päivä ruokavaliolla tunnin reippaalla kävelyllä päivittäin.
8kiloo puotettavana, 2-3 viikon päästä tavoitteeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816