Eläinlääketieteen kandidaattiyhdistyksen koirakerho K9 järjestää Match Shown sunnuntaina 15.5. Viikin Gardenian parkkipaikalla, osoite Koetilantie 1, Helsinki.
Ilmoittautumiset kello 11:00 alkaen. Junior handler sekä lapsi ja koira -kilpailujen arvostelu alkaa kello 12:00, muut kehät 12:30.
Luokat:
Pienet pennut (alle 1 v., koko aikuisena alle 40 cm)
Isot pennut (alle 1 v., koko aikuisena yli 40 cm)
Pienet koirat (alle 40 cm)
Isot koirat (yli 40 cm)
Veteraanit (yli 8 v.)
Junior handler (10-17 v. esittäjä)
Lapsi ja koira (alle 10 v. esittäjä)
Osallistumismaksu 8 €, perheen toinen koira 6 €. Luvassa runsaat palkinnot ruusukkeineen ja pokaaleineen! Paikalla myös kahvio sekä muuta oheistoimintaa.
Otathan koirasi rokotustodistuksen mukaan!
Match Show Helsingissä 15.5.2011
k9mätsäri
1
227
Vastaukset 1
- ..tietämätön..
Onko muuten kellään tietoa miksi tällä kertaa ei sinisen nauhan saaneita ykkösiä kutsuttu ollenkaan siihen loppu onko se BIS kehään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562