Eikö nuortenkin huoneet pitäisi luokitella lasten huoneisiin ? Joten voin ilmeisesti keskustella täällä nuortenhuoneista.
Minulla ja miehelläni, luonnollisesti, on kolme lasta. (10,12,18)
Meillä on nyt ongelma. 12 vuotiaalla on nyt ainoa "hieno" huone. Muut valittaa kun hänellä on vesisänky, kirjahylly, hamsterinhäkki, jossa on luonnollisesti hamsteri, "moderni" työpöytä, jossa on lasipinta & ledvalot lasin alla, jolloin on helpompi piirtää läpi, pimentävät verhot, säkkituoli, oma taulu tv, ( kaikilla on oikeastaan ) ja lastenhuoneista suurin. Sekä ainoa peilivaatekaappi. Eli siis ovet liukuu & pinnat on ulkopuolelta peiliä.
Tyttö on itse kesätöissä (siis itse kaverinsa kanssa hakenut kesätöitä 12 vuotiaalle soveltuvista hommista ) koirakodissa. Hän siivoaa aamuisin ( 4 krt viikossa) lattiat, ruokkii koirat ja harjaa osan hoidokeistaan. Tyttö saa siis yleisesti palkkaa, kuukaudessa noin 200 euroa. Hurja summa niin nuorelle.
Tyttäremme tosin puolet tallettaa pankkitililleen, ja puolilla ostaa itselleen pakollisia vaatteita, tai mitä tarviikaan, ja loput antaa jalomielisesti sisarilleen. Yleensä molemmat saavat 20-30 euroa. Hieno summa. Ja siis tytön huoneen upeus johtuu siitä, että tyttö säästää ja säästää, ja sitten pyytää esimerkiksi minua mukaansa ( esimerkki: kodin anttila ) Kodin Anttilaan, ja ostaa sieltä hienoja sisustusjuttuja ja huonekalujakin, mitäs sitä estää. Olemme koittaneet saada toisillekkin hienouksia, mutta kun ei meinaa varat riittää.
Kellään vinkkejä, miten saisimme nyt tasapuoliset huoneet ? P.S Yksi vaihtoehto on, että nuorin ja keskimmäinen (10 ja 12 ) muuttavat huoneeseen jonka omistaa keskimmäinen. Se sopisi tytöille. Olisiko hyvä idea kasata vanha parvisänky tytöille, ja vanhimmalle antaa keskimmäisen vesisänky, ja nuorimman huonekaluja, jos vanhin vain tahtoo. :) TARVITSEMME APUA !
Lastenhuone ja nuortenhuone ?
4
624
Vastaukset 4
- NeNe
Nyt oois sellanen pula että lapseni huone on aivan kauhean tylsä hän on 10 vuotias ja haluisi eniten pinkki, lilan huoneen. Ja mitä kaikkea voisimme lisäillä tytön huoneeseen? Sellaista hienoutta tarvittaisiin esim tekstiilejä ja muita sellisia ja että huoneessa viihtyy ja kaikki kehuvat kauniiksi pojalla on sama homma huone on todella tylsä poika on 8 vuotias ja tarvitsee huoneeseen ehkä eniten vihreää ja sinistä :) Joten tartteisin helppii mitä teen niille karmeille lasten huoneille :) Kiitos!
- NeNe
Meillä on valitettavasti vähän niikuin sama tilanne toisella on hiukan hienompi hone ja toisella vähän huonompi ja sit tulee usein kiistaa :( Mutta voisit koittaa lisäillä kaikkien nuorempien lasten huoneisiin esim. leikata kartongista palloja ja sydämmiä ja laittaa läpi näkyvällä langalla roikkumaan kattoon ite testattiin sitä ni kuýllä näytti uppeelle! :)
- ...
Heippa! Halusin tulla kertomaan 12-vuotiaan tytön huoneesta.
Meidän perheessä oli samoja ongelmia ja me hankittiin lisää säkkituoleja.
http://nojatuoli.com/sakkituoli/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1971836Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2681246Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom671014Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.188953- 63914
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah252822- 61808
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen64798- 48769
- 94754
- 177754
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul76692- 42676
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72672Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal204663Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50643- 31598
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd24596Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki26593Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26568