Lastenhuone ja nuortenhuone ?

pariskunta on pahin

Eikö nuortenkin huoneet pitäisi luokitella lasten huoneisiin ? Joten voin ilmeisesti keskustella täällä nuortenhuoneista.

Minulla ja miehelläni, luonnollisesti, on kolme lasta. (10,12,18)
Meillä on nyt ongelma. 12 vuotiaalla on nyt ainoa "hieno" huone. Muut valittaa kun hänellä on vesisänky, kirjahylly, hamsterinhäkki, jossa on luonnollisesti hamsteri, "moderni" työpöytä, jossa on lasipinta & ledvalot lasin alla, jolloin on helpompi piirtää läpi, pimentävät verhot, säkkituoli, oma taulu tv, ( kaikilla on oikeastaan ) ja lastenhuoneista suurin. Sekä ainoa peilivaatekaappi. Eli siis ovet liukuu & pinnat on ulkopuolelta peiliä.

Tyttö on itse kesätöissä (siis itse kaverinsa kanssa hakenut kesätöitä 12 vuotiaalle soveltuvista hommista ) koirakodissa. Hän siivoaa aamuisin ( 4 krt viikossa) lattiat, ruokkii koirat ja harjaa osan hoidokeistaan. Tyttö saa siis yleisesti palkkaa, kuukaudessa noin 200 euroa. Hurja summa niin nuorelle.

Tyttäremme tosin puolet tallettaa pankkitililleen, ja puolilla ostaa itselleen pakollisia vaatteita, tai mitä tarviikaan, ja loput antaa jalomielisesti sisarilleen. Yleensä molemmat saavat 20-30 euroa. Hieno summa. Ja siis tytön huoneen upeus johtuu siitä, että tyttö säästää ja säästää, ja sitten pyytää esimerkiksi minua mukaansa ( esimerkki: kodin anttila ) Kodin Anttilaan, ja ostaa sieltä hienoja sisustusjuttuja ja huonekalujakin, mitäs sitä estää. Olemme koittaneet saada toisillekkin hienouksia, mutta kun ei meinaa varat riittää.

Kellään vinkkejä, miten saisimme nyt tasapuoliset huoneet ? P.S Yksi vaihtoehto on, että nuorin ja keskimmäinen (10 ja 12 ) muuttavat huoneeseen jonka omistaa keskimmäinen. Se sopisi tytöille. Olisiko hyvä idea kasata vanha parvisänky tytöille, ja vanhimmalle antaa keskimmäisen vesisänky, ja nuorimman huonekaluja, jos vanhin vain tahtoo. :) TARVITSEMME APUA !

4

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeNe

Nyt oois sellanen pula että lapseni huone on aivan kauhean tylsä hän on 10 vuotias ja haluisi eniten pinkki, lilan huoneen. Ja mitä kaikkea voisimme lisäillä tytön huoneeseen? Sellaista hienoutta tarvittaisiin esim tekstiilejä ja muita sellisia ja että huoneessa viihtyy ja kaikki kehuvat kauniiksi pojalla on sama homma huone on todella tylsä poika on 8 vuotias ja tarvitsee huoneeseen ehkä eniten vihreää ja sinistä :) Joten tartteisin helppii mitä teen niille karmeille lasten huoneille :) Kiitos!

• NeNe

Meillä on valitettavasti vähän niikuin sama tilanne toisella on hiukan hienompi hone ja toisella vähän huonompi ja sit tulee usein kiistaa :( Mutta voisit koittaa lisäillä kaikkien nuorempien lasten huoneisiin esim. leikata kartongista palloja ja sydämmiä ja laittaa läpi näkyvällä langalla roikkumaan kattoon ite testattiin sitä ni kuýllä näytti uppeelle! :)

• ...

Heippa! Halusin tulla kertomaan 12-vuotiaan tytön huoneesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4406
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1637
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1344
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      938
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      904
    10. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      18
      861
    Aihe