Haluan lähteä vaihtoon 2012 syksyllä. Ehdotin asiaa vanhemmilleni, mutta hei eivät suostuneet. Heillä on kyllä varaa siihen, mutta kun lapsia on 4, niin muutkin haluaisivat, ja 40 000-50 000 on sitten jo aika kallista.
Miten saan vanhempani suostuteltua siihen ??
Perusteeni vaihtoon on se, että en osaa puhua englantia, ja oppisin sen sitten vuoden aikana vaihdossa. Kokeilen nyt ainakin sitä, että aloitan panostamaan englannin kielen opiskeluun kesällä ja ensi vuonna.
Vanhempien mielipide ??
3
106
Vastaukset
- ERTYUILYTREJHTRWERTY
Te jotka olette olleet vaihdossa, niin miten vanhempanne suhtautuivat ?? Mitä matkanne tuli maksamaan noin arvio ??
(matka, vakuutus, käyttöraha, PUHELIN KULUT/NETTI KULUT, ym... ??)
-Kiitos- - fopkewkfwe
Suosittelen harkitsemaan Rotareiden kautta hakua, vuosi tulee jonkin verra edullisemmaksi:
http://www.ryefinland.com/
http://vaihtarit.info/index.php?topic=40.0 - öihva
Jos se rahasta on kiinni, suosittelen Rotarya ja rupeet metsästään jokikistä mahdollisuutta stipendiin ja jos saisit töitä, voisit tarjoutua kantamaan kortesi kekoon rahoituksessa.
Voi tosin olla että vanhempasi ei vaan ole ihan varmoja tästä vaihtohommasta, turvallisuudesta tai muusta. Omat vanhemmat haras alussa vähän vastaan, mutta kun otin itse ahkerasti selvää asioista ja valaisin heillekkin käytäntöä, niiden mieli muuttu.
Itse olen vasta lähdössä, mutta ohjelmahinta oli sellaset 5500 (sisältäen vakuutuksen), siihen lennot päälle karkeesti arvioiden ~1500 ja käyttörahaa kuukaudessa sellaset 300/kk, josta yritän maksaa puhelimen ja netin sun muut, kattoo miten käy. Ehheh, sellanen 10 000€ potti ilmeisesti tulee meneen... Tietysti tosta hinnasta päästään etsiin niitä kohtia joista sitä rahaa voitais säästää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa281894- 113877
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 30723
- 52719
- 49629