Kukaan ei kirjoita enää tälle palstalle. Hei nyt vähän keskutelun aihetta.
On se ny kumma.
11
758
Vastaukset
- jee ,
En oo pitkään aikaan kuunnellu Robbie... Mutta nyt just taas innostuin.
- T-gjfgmmmmmm
No niin, vastaahan tänne joku. Mistä innostus lähti?
- jee ,
En tiiä... Olin pari vuotta kuuntelematta, yht'äkkiä tuli kipinä laittaa taas Robbiee soimaan. Nyt oon innostunut kuunteleen sen harvinaisempia kappaleita. Tai siis niitä, mitä ei soiteta radiossa. Tänä vuonna tai ainakin joskus tulevaisuudessa siltä muuten on tulossa uutta materiaalia, ainakin single nimeltä Candy. Ehkä tää palsta herää taas henkiin...
- T-gjfgmmmmmm
jee , kirjoitti:
En tiiä... Olin pari vuotta kuuntelematta, yht'äkkiä tuli kipinä laittaa taas Robbiee soimaan. Nyt oon innostunut kuunteleen sen harvinaisempia kappaleita. Tai siis niitä, mitä ei soiteta radiossa. Tänä vuonna tai ainakin joskus tulevaisuudessa siltä muuten on tulossa uutta materiaalia, ainakin single nimeltä Candy. Ehkä tää palsta herää taas henkiin...
joo ton määkin luin, toivotaan että palsta heräis kunnolla henkiin.
- jee '
T-gjfgmmmmmm kirjoitti:
joo ton määkin luin, toivotaan että palsta heräis kunnolla henkiin.
Niin ja Cars 2-elokuvassa kuullaan uutta musiikkia Robbielta.
- jee ''''''''
jee ' kirjoitti:
Niin ja Cars 2-elokuvassa kuullaan uutta musiikkia Robbielta.
Julkastiinhan tänään Take Thatin When We Were Young sinkkuna, siinä Robbie laulaa pääosan
http://www.youtube.com/watch?v=giJ8i1Pi2k
Kappale on siis syksyllä leffateattereihin tulevan 3 muskettisoturia- leffan tunnuslaulu. - jee.....
jee '''''''' kirjoitti:
Julkastiinhan tänään Take Thatin When We Were Young sinkkuna, siinä Robbie laulaa pääosan
http://www.youtube.com/watch?v=giJ8i1Pi2k
Kappale on siis syksyllä leffateattereihin tulevan 3 muskettisoturia- leffan tunnuslaulu.http://www.youtube.com/watch?v=-giJ8i1Pi2k
Tässä siis oikea osoite, äsköiseen tuli virhe
- JK
EI VOI V ÄHEMPÄÄ KIINOSTAAA
- T-osdgjklsdndgsklnsd
No niin kommentoihan tänne joku. Kiitti tästäkin kommentistä. :D
- nimimerkkiiii
Itse edelleen kuuntelen paljon Robbieta, mutta viime vuosien tuotanto ja live-jutut eivät ole saaneet innostumaan. Minusta, kun katselen, Progress-kiertueelta kuvattuja videoita, Robbie ei ole samassa iskussa kuin ennen. Kun vertaa esim. Knebworthiin, jokin sellainen rauhallisuus uupuu. Robbie yrittää ehkä liikaa ja monet esiintymiset ovat vain hyppimistä ja heilumista. Pidän Robbiesta tyyppinä ja laujana hirmuisesti, mutta jokin sellainen cheekines uupuu. Ihan kuin hän esittäisi itseään keikoilla. Hän oli ennen ego, jolla oli taitoa, nyt hän vaikuttaisi pelkältä egolta. Mutta ehkä hän ei voi hyvin.
- Tuomo-T
Mut siis Robbie nimenomaan on nyt rauhoittunut verrattuma Knebworthiin, sillon se tosin osas vielä esiintyä ja diggasin ite sen aikasesta tyylistä kanssa. Liekko ikä tehnyt tehtävänsä ja se että ei oo enää niin kamoissa kuin silloin. Sehän lopetti huumeiden ja alkoholin käytön joskus 2001, mut sen jälkeen ainakin sen ja lehdistön mukaan tuli kaikki kofeiini ja mielialalääke riippuvuudet. Tosin mielialalääkkeitä se vetää edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6917577Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455378HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032916Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki422472- 1692378
- 241884
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t61802Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401718mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121712Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111638