On se ny kumma.

T-gjfgmmmmmm

Kukaan ei kirjoita enää tälle palstalle. Hei nyt vähän keskutelun aihetta.

11

925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee ,

En oo pitkään aikaan kuunnellu Robbie... Mutta nyt just taas innostuin.

• T-gjfgmmmmmm

No niin, vastaahan tänne joku. Mistä innostus lähti?

• jee ,

En tiiä... Olin pari vuotta kuuntelematta, yht'äkkiä tuli kipinä laittaa taas Robbiee soimaan. Nyt oon innostunut kuunteleen sen harvinaisempia kappaleita. Tai siis niitä, mitä ei soiteta radiossa. Tänä vuonna tai ainakin joskus tulevaisuudessa siltä muuten on tulossa uutta materiaalia, ainakin single nimeltä Candy. Ehkä tää palsta herää taas henkiin...

• T-gjfgmmmmmm
        jee , kirjoitti:

En tiiä... Olin pari vuotta kuuntelematta, yht'äkkiä tuli kipinä laittaa taas Robbiee soimaan. Nyt oon innostunut kuunteleen sen harvinaisempia kappaleita. Tai siis niitä, mitä ei soiteta radiossa. Tänä vuonna tai ainakin joskus tulevaisuudessa siltä muuten on tulossa uutta materiaalia, ainakin single nimeltä Candy. Ehkä tää palsta herää taas henkiin...

joo ton määkin luin, toivotaan että palsta heräis kunnolla henkiin.

• jee '
        T-gjfgmmmmmm kirjoitti:

joo ton määkin luin, toivotaan että palsta heräis kunnolla henkiin.

Niin ja Cars 2-elokuvassa kuullaan uutta musiikkia Robbielta.

• jee ''''''''
        jee ' kirjoitti:

Niin ja Cars 2-elokuvassa kuullaan uutta musiikkia Robbielta.

Julkastiinhan tänään Take Thatin When We Were Young sinkkuna, siinä Robbie laulaa pääosan

http://www.youtube.com/watch?v=giJ8i1Pi2k

Kappale on siis syksyllä leffateattereihin tulevan 3 muskettisoturia- leffan tunnuslaulu.

• jee.....

• JK

EI VOI V ÄHEMPÄÄ KIINOSTAAA

• T-osdgjklsdndgsklnsd

No niin kommentoihan tänne joku. Kiitti tästäkin kommentistä. :D

• nimimerkkiiii

Itse edelleen kuuntelen paljon Robbieta, mutta viime vuosien tuotanto ja live-jutut eivät ole saaneet innostumaan. Minusta, kun katselen, Progress-kiertueelta kuvattuja videoita, Robbie ei ole samassa iskussa kuin ennen. Kun vertaa esim. Knebworthiin, jokin sellainen rauhallisuus uupuu. Robbie yrittää ehkä liikaa ja monet esiintymiset ovat vain hyppimistä ja heilumista. Pidän Robbiesta tyyppinä ja laujana hirmuisesti, mutta jokin sellainen cheekines uupuu. Ihan kuin hän esittäisi itseään keikoilla. Hän oli ennen ego, jolla oli taitoa, nyt hän vaikuttaisi pelkältä egolta. Mutta ehkä hän ei voi hyvin.

• Tuomo-T

Mut siis Robbie nimenomaan on nyt rauhoittunut verrattuma Knebworthiin, sillon se tosin osas vielä esiintyä ja diggasin ite sen aikasesta tyylistä kanssa. Liekko ikä tehnyt tehtävänsä ja se että ei oo enää niin kamoissa kuin silloin. Sehän lopetti huumeiden ja alkoholin käytön joskus 2001, mut sen jälkeen ainakin sen ja lehdistön mukaan tuli kaikki kofeiini ja mielialalääke riippuvuudet. Tosin mielialalääkkeitä se vetää edelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3061
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2159
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      70
      2013
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1853
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1583
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      40
      1366
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1292
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1275
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1095
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1076
    Aihe