On se ny kumma.

T-gjfgmmmmmm

Kukaan ei kirjoita enää tälle palstalle. Hei nyt vähän keskutelun aihetta.

11

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee ,

      En oo pitkään aikaan kuunnellu Robbie... Mutta nyt just taas innostuin.

    • T-gjfgmmmmmm

      No niin, vastaahan tänne joku. Mistä innostus lähti?

      • jee ,

        En tiiä... Olin pari vuotta kuuntelematta, yht'äkkiä tuli kipinä laittaa taas Robbiee soimaan. Nyt oon innostunut kuunteleen sen harvinaisempia kappaleita. Tai siis niitä, mitä ei soiteta radiossa. Tänä vuonna tai ainakin joskus tulevaisuudessa siltä muuten on tulossa uutta materiaalia, ainakin single nimeltä Candy. Ehkä tää palsta herää taas henkiin...


      • T-gjfgmmmmmm
        jee , kirjoitti:

        En tiiä... Olin pari vuotta kuuntelematta, yht'äkkiä tuli kipinä laittaa taas Robbiee soimaan. Nyt oon innostunut kuunteleen sen harvinaisempia kappaleita. Tai siis niitä, mitä ei soiteta radiossa. Tänä vuonna tai ainakin joskus tulevaisuudessa siltä muuten on tulossa uutta materiaalia, ainakin single nimeltä Candy. Ehkä tää palsta herää taas henkiin...

        joo ton määkin luin, toivotaan että palsta heräis kunnolla henkiin.


      • jee '
        T-gjfgmmmmmm kirjoitti:

        joo ton määkin luin, toivotaan että palsta heräis kunnolla henkiin.

        Niin ja Cars 2-elokuvassa kuullaan uutta musiikkia Robbielta.


      • jee ''''''''
        jee ' kirjoitti:

        Niin ja Cars 2-elokuvassa kuullaan uutta musiikkia Robbielta.

        Julkastiinhan tänään Take Thatin When We Were Young sinkkuna, siinä Robbie laulaa pääosan

        http://www.youtube.com/watch?v=giJ8i1Pi2k

        Kappale on siis syksyllä leffateattereihin tulevan 3 muskettisoturia- leffan tunnuslaulu.


      • jee.....

    • JK

      EI VOI V ÄHEMPÄÄ KIINOSTAAA

      • T-osdgjklsdndgsklnsd

        No niin kommentoihan tänne joku. Kiitti tästäkin kommentistä. :D


    • nimimerkkiiii

      Itse edelleen kuuntelen paljon Robbieta, mutta viime vuosien tuotanto ja live-jutut eivät ole saaneet innostumaan. Minusta, kun katselen, Progress-kiertueelta kuvattuja videoita, Robbie ei ole samassa iskussa kuin ennen. Kun vertaa esim. Knebworthiin, jokin sellainen rauhallisuus uupuu. Robbie yrittää ehkä liikaa ja monet esiintymiset ovat vain hyppimistä ja heilumista. Pidän Robbiesta tyyppinä ja laujana hirmuisesti, mutta jokin sellainen cheekines uupuu. Ihan kuin hän esittäisi itseään keikoilla. Hän oli ennen ego, jolla oli taitoa, nyt hän vaikuttaisi pelkältä egolta. Mutta ehkä hän ei voi hyvin.

      • Tuomo-T

        Mut siis Robbie nimenomaan on nyt rauhoittunut verrattuma Knebworthiin, sillon se tosin osas vielä esiintyä ja diggasin ite sen aikasesta tyylistä kanssa. Liekko ikä tehnyt tehtävänsä ja se että ei oo enää niin kamoissa kuin silloin. Sehän lopetti huumeiden ja alkoholin käytön joskus 2001, mut sen jälkeen ainakin sen ja lehdistön mukaan tuli kaikki kofeiini ja mielialalääke riippuvuudet. Tosin mielialalääkkeitä se vetää edelleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe