15 vuotiaan viikkoraha?

URR

Paljonko saat viikkorahaa vanhemmilta viikossa?

2000 euroa viikossa ei ole mikään harvinaisuus.

Minä olen vielä teini-ikäinen, ja saan noin 120 euroa viikossa. Aika vähän mutta kyllä sillä jotenkin tulee toimeen.

Tiedän myös sen että moni saa paljon vähemmän. Joten olen onnellinen.

45

8479

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trr

      mitä vittua

    • seppo

      oon sua vanhempi ja meikä saatana ei saa ku vaan 20e joka toinen viikko voi vitun vittu saatanan saatana..

      kertokaapa muutki paljo saatte viikkorahaa ja joudutteko tekeen sen eteen mitä?

    • Pat Bateman

      Ööh... Maksatko sitte ite leffat, vaatteet ja muut menot? Vai maksaako vanhemmat senki? Herra isä, jos maksaa. Jumalatonta paapomista. Teetsä edes mitään sen rahan eteen?

      Mä oon 16 ja saan 10:n egeä viikossa jos pesen vessat. Vanhemmat sitte maksaa vaatteet, Macit (tosin ei siellä nyt niin usein tule käytyä) ja leffat ynm.

    • Raggari

      Älkää nyt tämmöisiä enää laittako,näitä mä saan niin ja niin paljon provoviestejä löytyy täältä muutenkin ihan tarpeeksi.
      Sä tuskin saat 50c enempää viikossa.
      ja sekin tulee siitä kun kuuntelet kiihkoissasi 50centin levyjä. :D:D:D:D

    • URR

      On se vähän.

      10 euroa kuulostaa aika kurjalta.

      Siis tosi kurjalta.

      Tiedän että sellaistakin maailmassa on.

      • 15v

        Mä saan 5 euroo viikossa ja oisin onnellinen jos saisin ees sen 10.


      • MERILI& MARI
        15v kirjoitti:

        Mä saan 5 euroo viikossa ja oisin onnellinen jos saisin ees sen 10.

        HALOO! MÄ EN SAA VIIKKORAHAA EDES 1 EGEE! MUN TYHMÄ ISO VELI SAA JOPA SIITÄ RAHAA ETTÄ OLI VELASSA!!!


      • Tytsä??!
        15v kirjoitti:

        Mä saan 5 euroo viikossa ja oisin onnellinen jos saisin ees sen 10.

        Juu mä saan 10e/kk ja hyvin oon tullu toimeen :DD


    • URR

      En oikeasti saa yhtään viikkorahaa ja kostan sen täällä olemalla mahdollisimman ärsyttävä.

      • rannikko

        Reilu jätkä... :D


      • Mä täält vain!

        Voi sua kostajaa... Heh, mut en mäkää saa viikkorahaa, mut jos esim meen kauppaa ni jos pyydän kyl mä yleensä saan sitte sen vert rahaa ku mä tarviin... Ex sä saa sitäkää vaih...?


    • Daa

      sain ennen 50mk viikossa mutta sitten viikkorahat jotenkin jäi ja nykyään vaan lykätään rahaa kouraan kun sitä tarvii.

      • Renkonen

        ..kun vertaa mun tuloihin. Mä saan 15€ KUUKAUDESSA VITTU SAATANAN SAATANA VITTU PERKELE VITTUU!!!

        Aion vaatia huomattavaa korotusta


      • MM82
        Renkonen kirjoitti:

        ..kun vertaa mun tuloihin. Mä saan 15€ KUUKAUDESSA VITTU SAATANAN SAATANA VITTU PERKELE VITTUU!!!

        Aion vaatia huomattavaa korotusta

        te nykynuoret tosiaan ootte! Mä sain muksuna 10mk/vko, kaverit 100mk/kk. Sitte järjestelmä vaihdettiin koulun koetuloksiin perustuvaksi: 9->5mk ja 10->10mk. Sen järjestelmän isä lopetti, kun sain aina kiitettäviä.

        Yks päivä kuuntelin bussissa kahden teinin keskustelua siitä miten "mutsi ei ymmärrä et 70€ kuukaudessa ei vaan yksinkertaisesti riitä viinaan ja tupakkaan"! USKOMATONTA!

        Tiedän että hinnat on nousseet viim. 5-10 vuoden aikana, muttei sentään moninkertaistuneet...


      • Mira22
        MM82 kirjoitti:

        te nykynuoret tosiaan ootte! Mä sain muksuna 10mk/vko, kaverit 100mk/kk. Sitte järjestelmä vaihdettiin koulun koetuloksiin perustuvaksi: 9->5mk ja 10->10mk. Sen järjestelmän isä lopetti, kun sain aina kiitettäviä.

        Yks päivä kuuntelin bussissa kahden teinin keskustelua siitä miten "mutsi ei ymmärrä et 70€ kuukaudessa ei vaan yksinkertaisesti riitä viinaan ja tupakkaan"! USKOMATONTA!

        Tiedän että hinnat on nousseet viim. 5-10 vuoden aikana, muttei sentään moninkertaistuneet...

        Siis KUINKA PALJON jotkut nuoret ryyppää ja polttaa jos 70 euroa kuussa ei riitä.. Tuossahan on 17,5 euroa viikolle.. Ja se ei riitä.. Mahtaa olla mukavaa pyöriä humalassa pitkin ojia..


      • Anonyymi
        Renkonen kirjoitti:

        ..kun vertaa mun tuloihin. Mä saan 15€ KUUKAUDESSA VITTU SAATANAN SAATANA VITTU PERKELE VITTUU!!!

        Aion vaatia huomattavaa korotusta

        Mulla myls 15€ kuussa pärjään ihan hyvin


    • tyttö

      Mä saan 100€ kuussa, maksan sillä Kaiken paitsi koulukirjat. Eli ei siitä paljoa käteen jää jos vaatteitakin ostaa... Kun tehtiin tuo sopimus, et alan saamaan tuon rahan, ni kännylaskut on kyl huimasti pienentyny, kun ite joutuu maksaa;) Nykyisin ne on 5-10€!!;)

      • Tytsy

        vai että itse joutuu maksamaan....


    • zerti

      hmm. no joo mä saan 13 egee kuukaudes ja se kyl riittää ku äiti hommaa vaatteet ja kaikki muut jutut, maksaa 10 egee kännylaskust ja antaa rahaa kokeist jos tulee hyvä numero.(: Mut mä käyn töis ja ansaitsen siis suurimman osan ite.(: Ihan tyytyväinen kyl oon, mut toi 2000 viikos kuulostaa jo kyl aika hurjalta. Jos saisin sen verran ni pistäisin aika paljon hyväntekeväisyytee.(: Mut aika harva saa varmaa nii paljoo. Vai?

      • .mia.

        Mä en saa yhtään viikkorahaa. Mä saan rahaa vaan jos käyn töissä. oon 15. Maksan ite vaatteet ja leffat ja sellasseet. Meillä on 8henkinen perhe, että ihan hyvin oon siihe nähden saanu rahaa.


      • Onnellinen.
        .mia. kirjoitti:

        Mä en saa yhtään viikkorahaa. Mä saan rahaa vaan jos käyn töissä. oon 15. Maksan ite vaatteet ja leffat ja sellasseet. Meillä on 8henkinen perhe, että ihan hyvin oon siihe nähden saanu rahaa.

        No ehkä pissikset saa 120 egee viikossa rahaa, että ne vois ostaa taas uudet Miss Sixtyt, mut ei kukaan tavallinen saa... Missä teiän vanhemmat on töissä? Mä saan 10e, ja kyllä mä sillä pärjään, vaikka olishan se kiva saada enemmän.


      • ........
        Onnellinen. kirjoitti:

        No ehkä pissikset saa 120 egee viikossa rahaa, että ne vois ostaa taas uudet Miss Sixtyt, mut ei kukaan tavallinen saa... Missä teiän vanhemmat on töissä? Mä saan 10e, ja kyllä mä sillä pärjään, vaikka olishan se kiva saada enemmän.

        En mä kyl tiedä. jos sun mielestä 120€/viikko on paljon, niin odotappa kuule muutama vuos niin sulla menee vähintään toi summa päivässä.
        NO mä sain tos vähän yli vuos sitten 1000€/kk plus että mulle ostettiin kaikki vaatteet sillon kun tarvitsin niitä, ja muita housuja en pistä päälle kun miss sixtyjä. johtuu siitä että kaikki halpis housut on mulle liian lyhyitä.


      • lepakko
        ........ kirjoitti:

        En mä kyl tiedä. jos sun mielestä 120€/viikko on paljon, niin odotappa kuule muutama vuos niin sulla menee vähintään toi summa päivässä.
        NO mä sain tos vähän yli vuos sitten 1000€/kk plus että mulle ostettiin kaikki vaatteet sillon kun tarvitsin niitä, ja muita housuja en pistä päälle kun miss sixtyjä. johtuu siitä että kaikki halpis housut on mulle liian lyhyitä.

        Voi vittu,että oot DORKA!


    • Minde

      Ihme jauhamist jostain turhan päiväsest viikkorahast... emmä ainakaan viitteis... Ja ja... ihan turhaa ees jotain viikkorahaa vaatii... olkaa onnellisii ku saatte ruuan kotoo(jos saatte) Ja, tottakai vanhempiiki tarvii auttaa ILMA rahaa...

    • pappi

      Miten on? onko vanhempia ? vai onko niistä mitään tietoa, tarkoitin, ovatko, tai onko toinen ansiotyössä. KELAN konttorista voit hakea kaavakkeen, täytä se huolellisesti!! Muista äänestää sitten ensi vaaleissa meitä.

      terveisin Harja Talonen

    • Maria

      Mä saan viikkorahaa vaivaset 5€! Mieletöntä paapomista tollanen!!

    • t bones

      et vitus saa mä en kyl usko tollast shittii

    • hacker

      jaa että sinä väität että 2000€/viikko ei ole harvinaisuus ootas nyt. Suomessa ihmisten keskitulo on vähän päälle 2000€/kuukausi. Ja sunko mielestä 2000€/vk = 8000€/kk ei oo harvinaisuus. luuletko sää että kaikki ihmiset jotka lukee tätä niin uskoo sua. Ja alle 1% suomen kansasta saa kuussa yli 8000€/kk miinus verot ja sitten kaikki annettais lapsille. Eihän sitä ruokaa tietenkään tarvita.

      Niin kyllä mä uskoin/tiesin että sä et saa mitään viikko rahaa no sähän oot sossun pummi.

    • tihk

      mä saan 200 viikossa... *nauraa köyhille*

      • nipsu

        niin ja missäs asut


      • hacker
        nipsu kirjoitti:

        niin ja missäs asut

        Puistossa se asuu..


    • silja

      Mä saan viikko rahaa 200€ viikossa ja olen tottunut siihen ja se ei tunnu missään. Käyn kavereitten kanssa syömässä ja shoppailen. farkut on aika kalliita ja alus vaatteetkin merkistä riippuen ja intohimona kengät ja ei nekään halpoja ole.

    • Mira22

      Olisit vähän hillinnyt mielikuvitustasi tätä kirjoittaessasi.. Kai nyt kenen tahansa järki sanoo, että 2000 euron viikkoraha on todellakin HARVINAISUUS, ehkäpä joku ökyrikkaan perheen lapsi saattaa moisen summan saada.. Sehän tekee kuussa 8000 euroa. Entäpä jos tuollaisessa perheessä olisi useampi, vaikkapa kolme lasta? Juu, on hyvinkin yleistä, että vanhemmat laittavat rahoistaan lasten viikkorahoihin 24000 euroa kuussa, hehee.. :D

      Tuo 120 euroa viikossakin on melkoinen harvinaisuus, tuleehan siitäkin jo 480 euroa kuussa, ja jos sellaisessakin perheessä sattuu useampi lapsi olemaan niin..

      "Aika vähän mutta kyllä sillä jotenkin tulee toimeen." Jos TODELLA saat moisen summan rahaa, ja sitten vielä sanot, että tulee "jotenkin" toimeen, niin kehottaisin hieman tarkistamaan mihin kaikkeen sitä rahaa kuluu.. ;D

      • nipsu

        kyllä 2000€/viikko on harvinaisuus, mut ei nyt 120e(tai no riippuu minkä ikäinen) ei kukaan 12-14 vuotias ees keksis mihin niitä rahoja laittaa.
        Sillon kun asuin kotona vielä (1.5 vuotta sitten) Kuukaudessa sain 1000e vaaterahat(niinkun tossa aikaisemmin jo kerroin) ja meitä on perheessä mun lisäks viel yks ja se on mua 10 vuotta nuorempi


      • aatu

        säkin voit olla noin ääliö vaikka oo jo kumminkin 22vee


      • smirnoffi

        mä saan noin 15e viikossa. mun täytyy sen eteen viedä roskia ja imuroida...ja vanhemmat maksaa leffat ja vaatteet yms..


    • hopo

      jos säästäisit samalla tavalla kuin minä nii olisit miljonääri!mä saan viikko rahaks 0e että kivasti vähemmä kun sulla

    • Janina

      Mun kaveri saa kuukausirahaa OIKEESTI 1000 euroo kuussa vanhemmiltaan, mut sen vanhemmat onkin tosi rikkaita..
      Mut eipä oo kaveri joutunu koskaan miettimään mihin on varaa. Ton lisäks se käy äitinsä kans kerran kuussa shoppailemassa ja ne syö ulkona jotain 3-4 kertaa viikossa.
      Kaveri kyllä onneks antaa välillä mullekin rahaa ja on ostanu mulle parit paidat..Et ei sillä onneks oo ainakaan vielä noussu kusi päähän.. =)
      Nii, me ollaan 14 v.

      • mitä?

        Oli vanhemmat vaikka miljardöörejä niin kellekkään ei anneta 1000 euroa kuussa.vanhemmat tuskin haluavat (vaikka olisivatkin rikkaita) että tyttö ei itse opi tekemään mitään elämänsä eteen.Mun äitin palkka on 1000 e. ja kaikki mun kaverit pitää meitä tosi rikkaina.että on kaveris tainnu vähä pompottaa sinuu


      • *huoah*
        mitä? kirjoitti:

        Oli vanhemmat vaikka miljardöörejä niin kellekkään ei anneta 1000 euroa kuussa.vanhemmat tuskin haluavat (vaikka olisivatkin rikkaita) että tyttö ei itse opi tekemään mitään elämänsä eteen.Mun äitin palkka on 1000 e. ja kaikki mun kaverit pitää meitä tosi rikkaina.että on kaveris tainnu vähä pompottaa sinuu

        turaa paapomista...en saa yhtää mitää viikkorahoja mut mulla on täys ylöspito saan ruuat ja vaatteet ja kaiken muunkin tarpeellisen muu menee omaan piikkiin, rahaa saan jos on järkevä syy tai sitten lahjoina, syntymäpäivil saa suvulta nii paljon rahaa et pärjää koko vuoden(100-200e)...oon täysin tyytyväinen rahasta ei oo koskaa pulaa... vähemmälläki rahal pärjää iha hyvin jos on ees vähän säästäväinen...


    • Digital

      Kyllä te viittitte VALITTAA, nykyajan nuoret! Minä en oo koskaan saanu viikkorahaa, kerrankin jouduin mankumaan tunnin äidiltä 2mk jotta sain ostettua popkornipussin itselleni. Nykyisin asun omillani (olen 19v.), käyn töissä ja maksan kaiken itse. Arvatkaa vaan sitä ostamisen nautintoa, kun on saanut palkan ja voi ostaa mitä haluaa (melken, mitään tietokoneita ei nyt lasketa)! Menkää TÖIHIN!! Heseistä ja mäkkäreistä saa helposti viikonloppuduunia ja lehtiä jakamaan otetaan aina!

    • perhonen

      mä oon 14 ja en saa viikkorahaa.vaatteet ja leffaliput yms ostan itse omalla rahalla.joskus saan muutaman euron,mut raha ei meinaa pysyä käsissä ku saan niin harvoin sitäkään..
      on ollu kauan ajatuksena et saisin väh.5 e viikkorahaa,mut ei oo viel näiden vuosien aikana tullu...

    • Anonyymi

      Kuin vitun junnu pitää ol, et saa viel viikkorahaa hah huh vittu mikä jonne

    • Anonyymi

      En saa viikkorahaa ku saan kuukausirahaa 20€ mut mua ärsyttää ku noi valittaa et ne saa niin vähän rahaa mut olkaa onnellisii et saatte ees sitä rahaa :)

    • Anonyymi

      houmou

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe