Mikä hemmetin pelle tämä " tee-se-itse-mies- " on oikein on???? Onko se OIKEASTI täysin ummikko tietokone asioissa vai täysin trolli joka vedättää porukkaa 100% täällä?
tee-se-itse-mies-
12
175
Vastaukset
- 45345345
trolli
- tee-se-itse-mies-
Moi,
En ole pelle, vaan olen ihan rehellinen maanviljelijä. En osaa vielä kaikkea tuosta ubuntuselainjärjestelmästä, mutta opettelen kyllä kaiken ja sitten osaan tehdä kaikkea sillä ja koodata. - selhvi mate man.
Sattuipa soppivasti. Tietokonnessa ei kestä paristo puolta vuotta. Nyt osaan jo biosista
laittaa käynnistysjärjestyksen, ettei se pahemmin haittaa.
Mutta tietäiskö joku, miksi patteria kuluu näinkin paljon.
Kone compaq ja käytis ubuntu.Se johtuu luultavasti siitä, että selaimesi on päässyt varastossa lojuessaan homehtumaan. Pyydystä selain itse metsästä, niin se on varmasti tuore!
Taitaa kyllä olla jokin vika kyseessä, jonkilainen oikkari jossain jota kautta paristo pääsee purkamaan itsensä, tuskin korjattavissa. Pariston kuulusi kestää useita vuosia.
Miten olet päätynyt tuohon päättelyyn ettei paristo kestä? Oletko vaihtanut sen kuinka usein?
- selhvi mate man.
Neljä kertaa vaihtanut pariston runsaassa kahdessa vuodessa. Asensin Ubuntun
vanhaan koneeseen oppiakseni käyttöä, joten oppia on tullut. Kyselimpä kerran
guruiltakin neuvoa, mutta nimimerkin mukaan pitää edetä.- tee-se-itse-mies-
exergy kirjoitti:
Mutta mistä tiedät että paristo on loppu, mitä ilmiöitä?
Moi,
En tiedä mistä te oikein keskustelette, mutta paristo on loppu jos siinä ei ole virtaa.
Keksin muuten pienen kikan sammuttaa selain. Kävin ostamassa keskisen vesalta jatkojohdon jossa on nappi josta virrnan saa kulkemaan. Liitin selauslaitteen kaikki johdot siihen ja nyt voin kerralla sammuttaa kaikki ilman odotusaikoja. Aika kätevää.
- selhvi mate man.
Tää näyttö herjaa paristosta ja kellot seisoo?
Olen myös keksinyt mitata pariston yleismittarilla."Olen myös keksinyt mitata pariston yleismittarilla"
No mitenkäs se tehdään luotettavasti, siis jos haluaa tarkistaa onko paristo kunnossa vai ei?exergy kirjoitti:
"Olen myös keksinyt mitata pariston yleismittarilla"
No mitenkäs se tehdään luotettavasti, siis jos haluaa tarkistaa onko paristo kunnossa vai ei?Oikosuljetaan vaikka mittaneulojen metallilla hetkeksi ja sitten otetaan lukema, jos jää alle speksien tai nousee hitaasti pelkällä mittarin minimaalisella kuormalla niin paristo on tyhjä :)
- selhvi mate man.
Nyt rupesi jumittamaan. En ole äidinkielen opettaja, joten luontevan tekstin
suoltaminen on kankeaa.
Näihin tietokoneisiin olen perehtynyt omatoimisesti vuosien ajan
ja mielestäni jotenkin hallitsen koneet (tietämis).
Syy että kysyn hyvin yksinkertaisen kysymyksen, on se, että jollain
saattaisi olla vastaus valmiina.
Joten Exergy, miittinki päättyy tähän. Lämmintä Kesää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406