Forever aloe vera gelly

muuten tyytyväinen

Olen käyttänyt ko. sarjan geliä, huulirasvaa, dödöä, propolista ja saippuaa ja kovasti olen niistä tykännyt. Nyt (erehdyin) ostamaan gellyä, enkä ole oikein ymmärtänyt mihin sitä käytetään. Ymmärsin, että se olisi hyvä pieniin haavoihin ja olen gellyä kokeillut mm. ihokarvojen ajelun jälkeen, mutta ...KELE kun se kirvelee aivan sairaasti!!!! Mihin ko. aine on tarkoitettu??

14

4244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17

      Roskakoriin

    • pyramidipeli

      Ei verkostotuotteita käytetä. Idea on siinä, että hommaat verkostoon uusia jäseniä ja he hommaavat verkostoon uusia jäseniä jne..

      Jokainen maksaa systeemiin rahaa, josta pieniä murenoita tirahtaa rakenteessa ylöspäin. Se, jolla on isoin verkosto, voi periaatteessa nykäistä itselleen kohtuullisen tuoton alempana olevilta. Oikeastaan lähes kaikki häviävät, mutta ei sillä väliä.

      Tällainen systeemi on laissa kiellettyä pyramidipelinä, mutta se voidaan naamioida lailliseksi tuotteiden kauppaamiseksi sillä, että pelaajat ostavat itselleen sälää, josta sitten provikat siirtyvät pyramidin huipulle.

      • muuten tyytyväinen

        En itse todellakaan myy ko. tuotteita vaan käytän niitä ja olen ollut todella tyytyväinen etenkin tuohon juomaan. Aiemmin minua närästi söin mitä vain ja kolme viikkoa kuukaudesta oli järkyttävä turvotus. Ei närästä enää mikään eikä turvota. Mutta kysyinkin gellyn käyttötarkoitusta.


      • :::::

        Voi idiootti!! Siis voisitko ystävällisesti ottaa asioista selvää, ennen kun tulet puhumaan paskaa? Ap ei edes pyytänyt selvitystäsi verkostomarkkinoinnista ( jota on myös muutakin lajia kun pyramidipelit ) vaan kysyi TUOTTEEN KÄYTÖSTÄ! Ei ole ihmekään, jos et tiedä verkostomarkkinoinnista mitään, kun ei kerran lukutaitokaan ole edes peruskoulutasoa...

        En ole kyseisen lafkan edustaja, mutta tiedän sen olevan ihan laillinen suoramyyntiin perustuva verkosto.


      • herraosturt

        Pyramidipelin tuotteet ovat yleensä aivan toista luokkaa kuin kaupan vastaavat, jotka eivät yllä lähellekään samaan laatuun.
        Laadun valvojana meillä toimii Dermatest.
        Noissa juomissa ehkä päästään lähimmäksi mutta ei kuitenkaan samaan.
        Meillä on hunajan ja nokkosen makuiset juomat, joita ei edes muilla valmistajilla ole.


    • pelipoletti

      Yleensä ihmisillä on ensin tarve ja sitten siihen etsitään tuotetta. Verkostovedätyksissä omille sukulaisille ja "ystäville" myydään tavaroita ja sitten nämä joutuvat miettimään, että mitähän niillä tekisi.

    • Moikka!
      Se on yleisvoide, jota voi käyttää erityisesti kuivalle iholle, auringon oton jälkeen sekä turvonneille silmänalusille. Suositellaan myös parranajon sekä ihokarvojen poiston jälkeen. Normaalisti ei kirvele, mutta jos kerran saat oireilua, kannattaa käyttö lopettaa. Voit myös tehdä käyttötestin eli käytä tuotetta viikon ajan esim. olkavarren alueelle pienelle alueelle ja jos ei oireita, niin tuote yleensä sopii. Joskus voi alussa tulla kirvelyä/kutinaa, mutta parissa päivässä rauhoittuu, sen takia tuo käyttötesti hyvä, muitakin tuotteita ajatellen :)

      • Lisäys vielä edelliseen, että tuotteilla on 90 päivän tyytyväisyystakuu eli jos olet tuona aikana ostanut tuotteen, niin saat käytetystäkin tuotteesta rahat takaisin eli ota yhteyttä sinulle tuotteet myyneeseen jälleenmyyjään.


      • ap
        MinnaRim kirjoitti:

        Lisäys vielä edelliseen, että tuotteilla on 90 päivän tyytyväisyystakuu eli jos olet tuona aikana ostanut tuotteen, niin saat käytetystäkin tuotteesta rahat takaisin eli ota yhteyttä sinulle tuotteet myyneeseen jälleenmyyjään.

        Okei kiitos. Eli ei sitten sovi minulle, koska kirvely kamalaa, ainakaan ihokarvojen poiston jälkeen.


      • 90
        ap kirjoitti:

        Okei kiitos. Eli ei sitten sovi minulle, koska kirvely kamalaa, ainakaan ihokarvojen poiston jälkeen.

        Hei. Kuten täällä joku fiksu muistikin mainita. Sinulla on 90päivän tyytyväisyystakuu. Gellyä voit käyttäää IHAN minne tahansa, vakka syödä :) Kirvelyä ei kannata säikähtää, koska se vaikuttaa syvälle ihon kerroksiin. JOs ihossa on haavoja ja nirhaumia, toki se kirvelee. Mutta tärkeintä, auttaako se siihen mihin käytät?


    • Tarkkailija

      FLP:n Aloe Vera juomat ovat Turkissa kielletty, koska sisältävät sitä "myrkkyä" aloiinia niin paljon.

    • Mikko 47

      Tiedättekö että Forever living (FLP) Aloe Vera juomat ova Turkissa kiellettyjä, koska niissä on niin paljon "myrkkyä" siis Aloiinia! Onneksi on olemassa myös muita Aloe Vera tuotteita, esimerkiksi Saksalaisia LR:n tuotteita.

      Pohjois-Texasin tutkimuslaboratorio tri Ivan E Danhof on verrannut aloiinipitoisuuksia eri valmistajien tuotteissa seuraavin tuloksin:
      Cytopan Aloe Gold .............. 38.000 ppm
      ESI ........................................11.200 ppm
      Forever Living Product ..........63.000 ppm
      Life Plus ................................13.700 ppm
      Morley s natural Products ...... 4.400 ppm
      Pro-Ma ................................... 4.500 ppm
      LR-International ................ 0,025 ppm (LR Health&Beauty Systems)

    • kokemuksia

      Kannattaisi ottaa selvää aloe veran terveysvaikutuksista ja tuon mainitsemanne FLP:n toiminnasta yms. Olen kokeillut sitä aloe juomaa, mutta siitä en ole hirveästi itse hyötynyt. Vatsa ehkä toimii vähän paremmin, ja iho-ongelmat parantuivat vähän mutta muuten ei oikeastaan eroa huomaa. Harmi sinäänsä, sillä puteli maksoi 30 euroa ja vaikka vaikutus oli positiivinen niin se jäi vähäiseksi.

      Minun tuttuni myy noita Foreverin tuotteita, ja olen saanut häneltä aina joskus testiin jotakin voiteita. Olen kuulemma hyvä koekaniini kun olen niin allerginen kaikelle ja minulla on tosi oireileva iho (syytä ei tiedetä, on tutkittu psoriaasi, seborrooinen ekseema eli taliköhnä, couperosa iho, atooppinen iho, ruoka- ja pesuaineallergiat jnejne.)
      Noista foreverin tuotteista se Sonya ihonhoitosarja on minulle oikein hyvä, ja olenkin käyttänyt nyt sitä hieman pidempään. Aiemmin käytössä oli Cliniquen herkän ihon tuotteet, mutta en pitänyt sen apteekkimaisesta hajusta. Tämä Sonya sarja tuoksuu puolestaan miedosti hyvältä, ja kun ovat Cliniquen kanssa samaa hintaluokkaa niin miksi en käyttäisi.. Sitten vartalolla olen käyttänyt sitä aloe propolis cremeä aina kortisonikuurien välissä. Estää ihottumaa pahenemasta ja vaalentaa jälkiä huomattavasti ja pitää ihon hyvänä. Raskauden aikana käytin sitä proteiinia (Forever ultra shake) kun sitä pystyy käyttämään raskauden ja imetyksen aikana ilman että vauvalle tulisi siitä mitään. Join raskauden aikana protskua siksi, koska salilla käynti väheni, enkä halunnut lihasten katoavan olemattomiin raskauden aikana :D Pysyi suht timmissä kunnossa!

      Myös nyt tuo paljon puhuttu 9 päivän puhdistuskuuri puhututtaa ja mietityttää kovasti, mutta sen voin ottaa vasta imetyksen päätyttyä :/ Täytynee sitten kirjoittaa tänne kokemuksia!

      Vastauksena vielä edellisen kommenttiin "jos olisivat rahan ja vaivan arvoisia, olisivat ne apteekkimyynnissä jnejne"; Kun forever kehitti nää aloe-jutut, ne hankkivat sekä patentin että kahdeksan suojapatenttia niiden aloe veran kylmäpuristusoperaatiolle, että KUKAAN KOSKAAN IKINÄ ei voi valmistaa samalla tavalla tuotetta, eli yksikään luontaistuote ei ole samankaltainen kuin nuo foreverin tuotteet.. Ja ilmeisesti perustajaperhe nimenomaan halusivat, että tuote ei koskaan päädy tavallisen kaupan hyllyille. Riittää että ihmiset suosittelevat toisilleen. Harmi kun tästä kuulee niin paljon pahaa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe