Apua! Mitä teen? Sisäkatto n. 45 m2 maalattu viiruille. Siro Himmeällä kolme kertaa. Mitä ammattimaalari maksaa?
sisäkatto maalattu pilalle
8
8290
Vastaukset
- puijontorni
Kysy maalarilta äläkä täällä hahuile. Soita Viiliäiselle.
- FinStudio.net
Hyvää ratkaisu.
Ei tarvi maalata.
http://finstudio.net/ - Pohjolan Maalarit Ky
Unohda Siro Himmea ja osta Siro 2, Siro himmeä ei ole hyvä kattomaali jos haluaa varmistaa hyvän lopputuloksen. SIRO 2 ei jätä taakeja eikä viiruja kun käytetään maalia oikein, eli ei säästetä maalissa, Kuivalla Telalla on turha hieroa kattoa . Maalaa Tasapaksusti ja pyrkii siihen että katto olisi mahdollsimman pitkään yhtäaikaa märkä .
- What?!
Vai on Pohjolan maalarit Ky alkanut neuvomaan netissä muita. Eikö hommia enää ole? No ei varmaan olekaan, kun muutki on tajunnu kuinka huonoa jälkeä ja muutakin sähläystä.
- Purkin levitellyt
Kylläpä P M Ky:n ohjeet tuntuvat oudoille.
Kolmenkymmenen vuoden kokemuksella ja nykymaaleja paljon käyttävänä täytyy sanoa, että ketjun avaajan mainitsemaa parempaa sisäkattomaalia en ole käyttänyt.
Normaalikuntoinen aiemmin lateksilla maalattu kuivantilan sileä katto menee aina enintään kahdella maalauskerralla ko. tuotteella. - asianomainen no2
What ?!
tiedän kuka olet ja sinusta tullaan tekemään tutkinta pyyntö Järvenpään poliisilaitokselle, tämä oli jo toinen herjaus. odotinkin että sekaannut tähänkin keskusteluun. Ip osoite ja vanha herjaus on poliisilla. jos voisit jo nyt lopettaa hyvän sään aikana niin annan asian vielä olla. Myös Suomi 24 on tietoinen asiasta.
- maalarievp
sileälle katolle sirohimmeä on ihan hyvä maali, karkeille taas siro 2 , joten sinäänsä ohjeet ei niin huonoja ole. itsellä 40 vuoden kokemus maalaustöistä. himmeä ei ole matta, siro2 on täysmatta .
ja näin vanhana maalarina voin sanoa että kaikilla ammattimaalareilla on oma tyylinsä ja oppikuntansa. lopputulos ratkaisee- e-p-ä-tietoinen
Mitä suosittelette vanha insuliittilevy katto, maalattu varmaan aikoinaan yhden kerran valkoiseksi. Mitä suosittelette? joku kehui juuri tuota siro himmeää ja joku oliko se into ? öljymaalia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849