Riivattu?

ceof

"Pelasin" tässä joku aika sitten spiritismiä. Olin melko tuhdissa humalassa ja yksin. Oli baari ilta ja olin portsareiden mielestä liian päissäni enkä enää päässyt mihinkään sisälle. No, tulin siis kotiin enkä jaksanut vielä mennä nukkumaan. Lueskelin netistä spiritismistä ja ajattelin kokeilla sitä itsekin. Kyhäsin laudan ohjeiden mukaan mutta en siinä tilassa älynnyt laittaa verhoja ikkunoihin enkä peitellä peilejä.. No, kyllähän homma toimi ja siinä aikani kyselin kunnes alkoi tuntua että nyt riittää. Lopetin pelin kysymättä lupaa enkä heti tajunnut hävittää pelilautaa tai lasia.

Aamulla sitten mietin että mitä vittua tuli tehtyä. No, poltin laudan ja rikoin lasin. Vittu. Eipä siinä mitään, elämä jatkui. Siinä alkavan viikon aikana alkoikin tapahtua. Olin tulossa päivällä töistä kotiin ja huomasin kun naapurin hevoset vauhkosivat kunajoin niiden ohi. En sen kummemmin siitä välittänyt, kunnes seuraavana päivänä sama juttu. Ja taas seuraavana. Lapseni (3v) ei halua enää leikkiä minun kanssa, eikä oikeastaan mitään muutakaan. Suihkuun ei halua tulla, hampaiden pesu ei onnistu, jos ollaan lähdössä esim. kauppaan niin ei meinaa tulla autoon ja alkaa huutamaan kun nostan hänet kyytiin. Kaikki mitä yritän tehdä hänen kanssaan niin huutaa vaan että haluaa tehdä sen äitin kanssa. Eikös sitä sanota että pienet lapset osaavat aistia asiota erilailla kuin aikuiset..? Jalkojani palelee jatkuvasti vaikka sisällä on lämmintä jotain 22-23 astetta. Ei tähän asti ennen ole palellut. Ja oikea käteni puutuu päivän aikana monta kertaa.

Mitä vittua mulle tapahtuu? En oikein jaksa uskoa että kuvittelen vain koska nämä asiat oikeasti alkoivat tapahtuvat minulle sen "pelaamisen" jälkeen. Olen käynyt puhumassa asiasta myös psykiatrin luona ja olen käynyt myös lääkärin tarkastuksessa. Ei löytänyt lääkäri mitään poikkeavaa. Psykiatri vain yritti lohdutella että joskus vain ihmisille tapahtuu erilaisia asioita. Ja vitut. Liian monta sattumaa ja yhteistä tekijää sille että "vain tapahtuu" nämä asiat.

Mitä voin tehdä? Olen ollut jonkun verran masentunut viime aikoina. Elämä alkaa luisua kohti alamäkeä. En itse enää tiedä mistä saada apua..

0

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        342
        3554
      2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

        Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
        Ikävä
        229
        2166
      3. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        59
        1702
      4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

        Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
        Suomalaiset julkkikset
        5
        1597
      5. Kaipaaville

        Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
        Ikävä
        85
        1434
      6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

        8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
        Maailman menoa
        294
        1305
      7. Tärkeä kysymys!

        Haluatko sinä, mies, minut?
        Ikävä
        87
        1145
      8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

        mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
        Ikävä
        52
        1141
      9. Miten haluaisit

        Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
        Ikävä
        84
        1139
      10. Asiallinen lähestyminen

        Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
        Sinkut
        151
        976
      Aihe