Riivattu?

ceof

"Pelasin" tässä joku aika sitten spiritismiä. Olin melko tuhdissa humalassa ja yksin. Oli baari ilta ja olin portsareiden mielestä liian päissäni enkä enää päässyt mihinkään sisälle. No, tulin siis kotiin enkä jaksanut vielä mennä nukkumaan. Lueskelin netistä spiritismistä ja ajattelin kokeilla sitä itsekin. Kyhäsin laudan ohjeiden mukaan mutta en siinä tilassa älynnyt laittaa verhoja ikkunoihin enkä peitellä peilejä.. No, kyllähän homma toimi ja siinä aikani kyselin kunnes alkoi tuntua että nyt riittää. Lopetin pelin kysymättä lupaa enkä heti tajunnut hävittää pelilautaa tai lasia.

Aamulla sitten mietin että mitä vittua tuli tehtyä. No, poltin laudan ja rikoin lasin. Vittu. Eipä siinä mitään, elämä jatkui. Siinä alkavan viikon aikana alkoikin tapahtua. Olin tulossa päivällä töistä kotiin ja huomasin kun naapurin hevoset vauhkosivat kunajoin niiden ohi. En sen kummemmin siitä välittänyt, kunnes seuraavana päivänä sama juttu. Ja taas seuraavana. Lapseni (3v) ei halua enää leikkiä minun kanssa, eikä oikeastaan mitään muutakaan. Suihkuun ei halua tulla, hampaiden pesu ei onnistu, jos ollaan lähdössä esim. kauppaan niin ei meinaa tulla autoon ja alkaa huutamaan kun nostan hänet kyytiin. Kaikki mitä yritän tehdä hänen kanssaan niin huutaa vaan että haluaa tehdä sen äitin kanssa. Eikös sitä sanota että pienet lapset osaavat aistia asiota erilailla kuin aikuiset..? Jalkojani palelee jatkuvasti vaikka sisällä on lämmintä jotain 22-23 astetta. Ei tähän asti ennen ole palellut. Ja oikea käteni puutuu päivän aikana monta kertaa.

Mitä vittua mulle tapahtuu? En oikein jaksa uskoa että kuvittelen vain koska nämä asiat oikeasti alkoivat tapahtuvat minulle sen "pelaamisen" jälkeen. Olen käynyt puhumassa asiasta myös psykiatrin luona ja olen käynyt myös lääkärin tarkastuksessa. Ei löytänyt lääkäri mitään poikkeavaa. Psykiatri vain yritti lohdutella että joskus vain ihmisille tapahtuu erilaisia asioita. Ja vitut. Liian monta sattumaa ja yhteistä tekijää sille että "vain tapahtuu" nämä asiat.

Mitä voin tehdä? Olen ollut jonkun verran masentunut viime aikoina. Elämä alkaa luisua kohti alamäkeä. En itse enää tiedä mistä saada apua..

0

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
        Ikävä
        107
        7793
      2. 114
        6098
      3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
        Ikävä
        83
        5207
      4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
        Ikävä
        141
        4563
      5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
        Ähtäri
        11
        3240
      6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
        Suomussalmi
        62
        3034
      7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
        Ikävä
        58
        2948
      8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
        Ylivieska
        10
        2464
      9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
        Suhteet
        61
        2447
      10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
        Ikävä
        56
        2076
      Aihe