Hei!
Kunnat ovat alkaneet poistamaan keittiötyöntekijä/keittiöapulainen nimikkeitä ja tilalle on tullut yhdistelmätyöntekijä. Näin saadaan palkaa alas?, koska kiinteistöalan tessissä maksetaan siivoojalle huonompaa palkkaa. Eli 50% maksetaan kunta-alan tessin mukaan ja 50% kiinteistöpalvelualan p.taulukon mukaan.
Itse olen kuitenkin menossa sellaiseen työpaikkaan, missä olen juuri tuollainen yhdistelmätyöntekijä. Työnkuva on hyvin vaihteleva, mutta jaettu kahteen osaan keittiötyöhön ja siivoukseen. Itse tykkään sellaisesta työstä ja työpaikka on mukava!
Kuulun eri liittoon, enkä pääse/löydä alan työehtosopimusta. Onko yhdistelmätyöntekijän palkka jossain määritelty, vai pitääkö se itse laskea. Olisin tietenkin kiinnostunut palkasta etukäteen.
Kertokaa myös millaista työtä on yhdistelmätyö ja oletteko viihtyneet?
Yhdistelmätyöntekijä
3
3068
Vastaukset
- ....................
Mun kokemus monisaajan työstä eli siivooja yhdistettynä ravintolatyöntekijään oli täyttä työntekijän riistämistä. Siinä yks ihminen tekee ovelasti kahden ihmisen työt eikä työnmäärä tosiaankaan aina välttämättä ole "puolittunut"....josko joku tekis tutkimuksen kuinka siinä työnlaatu kärsii...
- ripeä
Minä olen vuosia työskennellyt yhdistelmätyöntekijänä siinä on paljon työtä ja haastetta mutta tykkään ihan mahdottomasti!
- kunnontyöntekijä
kato kuntatyönantajat.fi:stä, sielt löytyy palkat ammattinimikkeittäin ja pitää paiukkansa että juurikin tuolla nimikkeellä paljon pelataan palkkaa alas...jo yhen kirjiamen ero näkyy palkas, esim. ravitsemIstyöntekijä tienaa yli satasen/kk enemmän kuin ravitsemUstyöntekijä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2932477Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422254Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132068- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85886
- 174856
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684