Hei!
Kunnat ovat alkaneet poistamaan keittiötyöntekijä/keittiöapulainen nimikkeitä ja tilalle on tullut yhdistelmätyöntekijä. Näin saadaan palkaa alas?, koska kiinteistöalan tessissä maksetaan siivoojalle huonompaa palkkaa. Eli 50% maksetaan kunta-alan tessin mukaan ja 50% kiinteistöpalvelualan p.taulukon mukaan.
Itse olen kuitenkin menossa sellaiseen työpaikkaan, missä olen juuri tuollainen yhdistelmätyöntekijä. Työnkuva on hyvin vaihteleva, mutta jaettu kahteen osaan keittiötyöhön ja siivoukseen. Itse tykkään sellaisesta työstä ja työpaikka on mukava!
Kuulun eri liittoon, enkä pääse/löydä alan työehtosopimusta. Onko yhdistelmätyöntekijän palkka jossain määritelty, vai pitääkö se itse laskea. Olisin tietenkin kiinnostunut palkasta etukäteen.
Kertokaa myös millaista työtä on yhdistelmätyö ja oletteko viihtyneet?
Yhdistelmätyöntekijä
3
2807
Vastaukset
- ....................
Mun kokemus monisaajan työstä eli siivooja yhdistettynä ravintolatyöntekijään oli täyttä työntekijän riistämistä. Siinä yks ihminen tekee ovelasti kahden ihmisen työt eikä työnmäärä tosiaankaan aina välttämättä ole "puolittunut"....josko joku tekis tutkimuksen kuinka siinä työnlaatu kärsii...
- ripeä
Minä olen vuosia työskennellyt yhdistelmätyöntekijänä siinä on paljon työtä ja haastetta mutta tykkään ihan mahdottomasti!
- kunnontyöntekijä
kato kuntatyönantajat.fi:stä, sielt löytyy palkat ammattinimikkeittäin ja pitää paiukkansa että juurikin tuolla nimikkeellä paljon pelataan palkkaa alas...jo yhen kirjiamen ero näkyy palkas, esim. ravitsemIstyöntekijä tienaa yli satasen/kk enemmän kuin ravitsemUstyöntekijä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on978903- 918725
- 147793
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1756203Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585288En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234315Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54190- 384113
- 373899
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..783790