matkakumppaniksi Bulgariaan?

ekaa kertaa matkaan

Kuka haluis lähteä kesäkuussa joko 18.6 tai 25.6 lähdöllä viikoksi tai kahdeksi Kultahietikolle tai Sunny Beachille?

Olen asiallinen nelissäkymmenissä oleva mies. Molemmat hoitaisivat puolet matkan hinnoista, ja ei ole velvollinen liikkumaan koko ajan toisen seurassa eli voi liikkua vapaasti myös yksin. Kultis hyvinkin tuttu entuudestaan!

Aluksi asialliset vastaukset tähän ketjuun ja myöhemmin sopiminen matkajärjestelyistä s-postiin. Kielitaitoni (englanti) on hyvä ja tulen hyvin toimeen ulkomailla ja paljon muuallakin matkustellut. Minun puolestani matkakumppani voi olla nainen tai mies. Käytän hotellihuonetta lähinnä nukkumiseen ja peseytymiseen, joten tähdet ** ja *** kelpaavat myös majoituksen osalta.

Näin ei siis tulisi kummallekaan maksettavaksi yhden hengen huoneen vajaakäyttömaksua.

8

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsadtgy

      Katso lomamatkoilta...niillä ei kaikissa hotelleissa peritä tuota vajaa käyttö maksua

    • tuntosarvet päähän

      mitenkä tiedät tulevasi hyvin toimeen ulkomailla jos olet lähdössä ekaa kertaa matkaan. ja kultahietikkokin on hyvin tuttu.

    • kertokaapa

      Tarkoitin siis, että ekaa kerta ois Sunny Beachillä kun aiemmin olen vain Kultahietikolla ko. maassa ollut. Tietysti muita maita rutkasti kierretty.

      Kuka tietää mikä lomamatkojen hotellitarjonnassa ei peri vajaakäyttömaksua sekä kultahietikon ja sunny beachin osalta? Muut buliksen paikat ei kiinnosta.

      Olisin kiitollinen vastauksista.

    • 45653256

      ainakin hotelleissa park continental, continental prima, avlika beach, mena palace....noissa kaikissa on yhden hengen huoneita eikä näin ollen peritä ylimääräisiä.....

    • ei totta

      kysyin itse asiaa suoraan lomamatkoilta ja vastaus oli, että heillä peritään aina ns.vajaakäyttömaksu.piste. eli joku on ketjussa puhunut pas...aa

    • myös matkan varannu

      Miten yhden hengen huoneesta peritään vajaakäyttömaksu? tietenkin jos haluaa asua tilavammin niin voipi joutua maksamaan, mutta tässä onkin kyse että harvoilla hotelleilla on yhden hengen huoneita. Kun meitä yksin matkustavia on aika paljon niin suosittelen lomamatkoja koska heidän valitsemissaan hotelleissa on mahdollisuutena tuo yhden hengen huone. Mutta faktahan on että kaikkein eniten säästää kun ei lähde ollenkaan :)

      • että näin

        Aika yleinen käytäntö on että yhden hengen huoneesta joutuu maksamaan enemmän kuin kahden hengen huoneesta per henkilö. Esim matkan hinta 150 2hh, 250 e 1hh. Tämä siksi että pienempi ja ahtaampi huone on hankalampi siivota kuin tilavampi 2 hengen huone. Siis jos kahden hengen huoneessa majoittuu 2 maksavaa asiakasta niin matkan hinnaksi tulee 75 e/hlö.

        hinnat on ns hatusta vetäistyjä, mutta pointi käy selville.


    • Aion tilata tod.näk. huomenna S.B:lle viikon matkan alk. 18.6.. Olen kyllä tosi huono asumaan kenenkään muun kanssa samassa huoneessa, mutta muuten olisi kiva tavata muita yksin matkustavia. Olen käynyt tosi monasti Bullessa, ekan kerran jo -82. Olen jo yli viiskymppinen, mutta rakastan pehmeitä, lämpöisiä Bullen öitä ja musiikkia. Olisi mukavaa kerätä joku yksin matkustavien porukka joksikin illaksi. Vaikka matkustan usein yksin ja minulla on paikallisia tuttujakin, päivällä altaalla olisi kiva, jos olisi tuttuja.Päätin ottaa riskin taas ja maksaa määrittelemättömän hotlan. En tarvitse oppaiden palveluja, puhun bulgariaa. En täydellisesti, mutta pystyn keskustelemaan. Nähdäänkö siellä? Lennän Hkistä, niin ja olen siis nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe