Hei
Onko teillä ollut ongelmia Saunalahden liittymän kuuluvuudessa. Minulla ainakin pätkii usein puhelimella soitto ja samaten tekstiviestin menee joskus perille vasta pienellä viiveellä.
Onko tämä vain saunalahden liittymissä vai onko samoja vikoja myös muissa liittymissä esim. soneralla tai DNA:lla
Yhteydet kunnossa
9
178
Vastaukset
- Leijonat jee
Saunalahti toimii hyvin ja minulla ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia!
- pettynyt aasiakas
Mun mielestä koko Saunalahti on ihan PASKA! Mä oon soittanut ja valittanut monta kertaa (mulla kahden vuoden kallis soppari joten vaihtaa ei onnistu). Selitys on vaan, että kun ollaan just siinä 3g/2g välimaastossa... Pätkii, kuuluvuudet häviää jne jne jne.
En todellakaan suosittele kellekkään!!!!!!- Urko Apeking
Vähänkös olet tyhmä. Sama kenen operaattorin liittymä sulla olisi niin pätkisi katvealueella, höh.
- Kivikylän miäs
Ongelmia riittää kyllä Saunalahdella ei valituksetkaan vaikuta mitään.Eli Tampereen suurin lähiö Hervanta, tulee usein puhelimeen ei saada yhteyttä vaikka vastapuoli n.1km! päässä.Uudestaan kun soittaa samasta puhelimesta samaan paikkan niin ei mitään ongelmaa.Samoin voi puhelu katketa kesken kaike ilman mitään asiaan vaikuttamista.Tullut myös kesken puhelun "tilulii"ääni ja puhelu katkesi siihen! Tehnyt tällaista yhdistämis ongelmaa useinkin!
Aikoinaan oli elisan gsm liittymät eikä mitään ongelmia ikinä!Vai onko se tämä ns.3G verkko mikä prakaa aina kesken kaiken?Eikö kukaan valita tästä Saunalahteen vai onko vastaan ottajat paatuneita eikä välitä mitään?
Luulevatko vikaraportin vastaan ottajat että kaikki ovat jotain yksinkertaisia juntteja koska käsittely on sitä luokkaa.Asiakashan ei voi millään konstilla todistaa että vika olisi linjoissa eikä puhelimissa.Puhelimetkin mitkä olivat käytössä ovat muutamasta kuukaudesta n.pariin vuotta vanhoja joten ei nekään kaikki voi olla viallisia.
Olis kirveelle töitä näissäkin palvelu hommissa.- Asiakas*
Ukonilman jälkeen servit ollu huonot Raaseporissa.Yleensä Ok..
Nyt vkon 2-3 tolppaa ku ennen täys. Yhtenä päivänä puhelu katkes.
- Blääh mitä sontaa :D
Hyvä pettynyt aasiakas;
Turhaa nitiset siinä, tutustu Viestintämarkkinalain muutokseen joka oikeuttaa numeronsiirron toiselle operaattorille kesken sopimuskauden. En ymmärrä miksi valitatte! Täällä Saunalahti on toiminut yli 3 vuotta mainiosti... Ei ole puhelut/kettu pätkinyt... Ja toimii vieläkin....
- ........
Sama täällä, Saunalahti toiminut moitteetta vuosikausia, en vaihtaisi mihinkään! Näin edullista liittymää ei muilla ole, minun tarpeisiini.
- JaaJaa??
Itsellä kans tuo Saunalahden liittymä ja yhteyttä ei saa vaikka asun ihan keskustassa ja viesiti lähtee kans pienellä viiveellä. Alkuks mietin et voiko puhelimessa olla vikaa, no nyt se on huollossa ja lainapuhelin käytössä ja samaa ongelmaa jatkaa. Oon tässä sitten epäillyt että vika voi myös olla tuossa liittymässäkin !?!
Joten harkitsisin kaks kertaa jos olisin hankkimassa liittymää nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851