Missähän paikassa moista voi teettää ? (ei millään pro-hinnoilla)
Samoin parit revenneet lahkeet ois hyvä ompeluttaa kuntoon.. oma neula ja lanka - työskentely ei tosiaan pidä.
Housujen lyhennyttäminen
9
355
Vastaukset
- ...
Olen joskus käynyt lyhennyttämässä Tekevän ompelimossa, mutta sitten se muutti jonnekin h-tin kuuseen ja nimikin on muuttunut (Sovatek).
- tee se itse
Eräs mies lyhensi itse: nitojalla vaan lahkeet oikeaan pituuteen.
- afklafllafklsa
Joo ei kyl nitojaa tuohon hommaan nyt käytetä.. sen kerran kun uusia housuja hankkii niin pitää pitää ne edustuskelposina.
Tekevä aika oiva vinkki joo.. Varmaan siel Ekocentterien luona nykyään. Aurinkoisena päivänä sinne polkasis. - matarankatu
Tuolla Jyvässeudun työttömilläkin on ompelimo, kysäsepäs sieltä http://www.jstry.fi/
- siellä asioinut
kuokkalassa on tirnukka niminen ompelimo.
- 43t35g3g54
Tuolla ainakin: Huhtakeskuksessa, Huhtasuon se palveluasema, 10EUR/tunti niiden työ tai 3EUR/tunti niiden välineillä jos itse tekee.
Minulla irtosi sellainen tarrajuttu takista kerran, niin pieneen hommaan en viitsinyt maksaa edes 3EUR, lainasin naapurilta lankaa kun neula oli omasta takaa.- Ja likaset kalsarit
Minullakin olis uudet pyhäpuvun housut, joiden lahkeiden lyhentämisellä niistä voisi saada vielä käyttökelpoiset.
Poljin eilen illalla vimmatusti polkupyörällä Lutakossa kaupunkiin, jotta kerkiäisin vielä jollekkin terassille ennen auringon laskua kokeilemaan pari huurteista.
Ja perskule, kun housunlahje meni ketjun väliin ja juuttui sinne. Ei ollut ketjusuojaa.
Koitin tovin saada lahjetta irti, mutta eihän se onnistunut muuten kuin piti riisua housut jalasta ja pyörittää sitten läpi.
Lahje oli kuin susikoiran pureskelama ja olin saanut mustaa rasvaa käsiin ja naamaan. Mitähän ne mummutkin siinä sitten ihmetteli.
Voi miksi lähdinkin pyörällä hulluilemaan. - Munamankelilla
Ja likaset kalsarit kirjoitti:
Minullakin olis uudet pyhäpuvun housut, joiden lahkeiden lyhentämisellä niistä voisi saada vielä käyttökelpoiset.
Poljin eilen illalla vimmatusti polkupyörällä Lutakossa kaupunkiin, jotta kerkiäisin vielä jollekkin terassille ennen auringon laskua kokeilemaan pari huurteista.
Ja perskule, kun housunlahje meni ketjun väliin ja juuttui sinne. Ei ollut ketjusuojaa.
Koitin tovin saada lahjetta irti, mutta eihän se onnistunut muuten kuin piti riisua housut jalasta ja pyörittää sitten läpi.
Lahje oli kuin susikoiran pureskelama ja olin saanut mustaa rasvaa käsiin ja naamaan. Mitähän ne mummutkin siinä sitten ihmetteli.
Voi miksi lähdinkin pyörällä hulluilemaan.mummolaan kun pyöräilemme, pilvenhattaraa ei näy...............
- Jkläinen
Ompelimo Johanna Paatola Väinönkadulla (Anttilan väinönkadun puoleisen oven vastapäätä) on hyvä! laadukas työ ja sopuhinta. Kannattaa käydä siellä:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648