Housujen lyhennyttäminen

Missähän paikassa moista voi teettää ? (ei millään pro-hinnoilla)

Samoin parit revenneet lahkeet ois hyvä ompeluttaa kuntoon.. oma neula ja lanka - työskentely ei tosiaan pidä.

9

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Olen joskus käynyt lyhennyttämässä Tekevän ompelimossa, mutta sitten se muutti jonnekin h-tin kuuseen ja nimikin on muuttunut (Sovatek).

• tee se itse

Eräs mies lyhensi itse: nitojalla vaan lahkeet oikeaan pituuteen.

• afklafllafklsa

Joo ei kyl nitojaa tuohon hommaan nyt käytetä.. sen kerran kun uusia housuja hankkii niin pitää pitää ne edustuskelposina.

Tekevä aika oiva vinkki joo.. Varmaan siel Ekocentterien luona nykyään. Aurinkoisena päivänä sinne polkasis.

• matarankatu
    • siellä asioinut

kuokkalassa on tirnukka niminen ompelimo.

• 43t35g3g54

Tuolla ainakin: Huhtakeskuksessa, Huhtasuon se palveluasema, 10EUR/tunti niiden työ tai 3EUR/tunti niiden välineillä jos itse tekee.

Minulla irtosi sellainen tarrajuttu takista kerran, niin pieneen hommaan en viitsinyt maksaa edes 3EUR, lainasin naapurilta lankaa kun neula oli omasta takaa.

• Ja likaset kalsarit

Minullakin olis uudet pyhäpuvun housut, joiden lahkeiden lyhentämisellä niistä voisi saada vielä käyttökelpoiset.

Poljin eilen illalla vimmatusti polkupyörällä Lutakossa kaupunkiin, jotta kerkiäisin vielä jollekkin terassille ennen auringon laskua kokeilemaan pari huurteista.

Ja perskule, kun housunlahje meni ketjun väliin ja juuttui sinne. Ei ollut ketjusuojaa.

Koitin tovin saada lahjetta irti, mutta eihän se onnistunut muuten kuin piti riisua housut jalasta ja pyörittää sitten läpi.

Lahje oli kuin susikoiran pureskelama ja olin saanut mustaa rasvaa käsiin ja naamaan. Mitähän ne mummutkin siinä sitten ihmetteli.

Voi miksi lähdinkin pyörällä hulluilemaan.

• Munamankelilla
        Ja likaset kalsarit kirjoitti:

Minullakin olis uudet pyhäpuvun housut, joiden lahkeiden lyhentämisellä niistä voisi saada vielä käyttökelpoiset.

Poljin eilen illalla vimmatusti polkupyörällä Lutakossa kaupunkiin, jotta kerkiäisin vielä jollekkin terassille ennen auringon laskua kokeilemaan pari huurteista.

Ja perskule, kun housunlahje meni ketjun väliin ja juuttui sinne. Ei ollut ketjusuojaa.

Koitin tovin saada lahjetta irti, mutta eihän se onnistunut muuten kuin piti riisua housut jalasta ja pyörittää sitten läpi.

Lahje oli kuin susikoiran pureskelama ja olin saanut mustaa rasvaa käsiin ja naamaan. Mitähän ne mummutkin siinä sitten ihmetteli.

Voi miksi lähdinkin pyörällä hulluilemaan.

mummolaan kun pyöräilemme, pilvenhattaraa ei näy...............

• Jkläinen

Ompelimo Johanna Paatola Väinönkadulla (Anttilan väinönkadun puoleisen oven vastapäätä) on hyvä! laadukas työ ja sopuhinta. Kannattaa käydä siellä:)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      85
      6037
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      79
      4870
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      52
      4432
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      57
      4182
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3789
    6. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      7
      3533
    7. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      93
      2580
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2503
    9. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2409
    10. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      49
      2148
    Aihe