Housujen lyhennyttäminen

Missähän paikassa moista voi teettää ? (ei millään pro-hinnoilla)

Samoin parit revenneet lahkeet ois hyvä ompeluttaa kuntoon.. oma neula ja lanka - työskentely ei tosiaan pidä.

9

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Olen joskus käynyt lyhennyttämässä Tekevän ompelimossa, mutta sitten se muutti jonnekin h-tin kuuseen ja nimikin on muuttunut (Sovatek).

• tee se itse

Eräs mies lyhensi itse: nitojalla vaan lahkeet oikeaan pituuteen.

• afklafllafklsa

Joo ei kyl nitojaa tuohon hommaan nyt käytetä.. sen kerran kun uusia housuja hankkii niin pitää pitää ne edustuskelposina.

Tekevä aika oiva vinkki joo.. Varmaan siel Ekocentterien luona nykyään. Aurinkoisena päivänä sinne polkasis.

• matarankatu
    • siellä asioinut

kuokkalassa on tirnukka niminen ompelimo.

• 43t35g3g54

Tuolla ainakin: Huhtakeskuksessa, Huhtasuon se palveluasema, 10EUR/tunti niiden työ tai 3EUR/tunti niiden välineillä jos itse tekee.

Minulla irtosi sellainen tarrajuttu takista kerran, niin pieneen hommaan en viitsinyt maksaa edes 3EUR, lainasin naapurilta lankaa kun neula oli omasta takaa.

• Ja likaset kalsarit

Minullakin olis uudet pyhäpuvun housut, joiden lahkeiden lyhentämisellä niistä voisi saada vielä käyttökelpoiset.

Poljin eilen illalla vimmatusti polkupyörällä Lutakossa kaupunkiin, jotta kerkiäisin vielä jollekkin terassille ennen auringon laskua kokeilemaan pari huurteista.

Ja perskule, kun housunlahje meni ketjun väliin ja juuttui sinne. Ei ollut ketjusuojaa.

Koitin tovin saada lahjetta irti, mutta eihän se onnistunut muuten kuin piti riisua housut jalasta ja pyörittää sitten läpi.

Lahje oli kuin susikoiran pureskelama ja olin saanut mustaa rasvaa käsiin ja naamaan. Mitähän ne mummutkin siinä sitten ihmetteli.

Voi miksi lähdinkin pyörällä hulluilemaan.

• Munamankelilla
        Ja likaset kalsarit kirjoitti:

Minullakin olis uudet pyhäpuvun housut, joiden lahkeiden lyhentämisellä niistä voisi saada vielä käyttökelpoiset.

Poljin eilen illalla vimmatusti polkupyörällä Lutakossa kaupunkiin, jotta kerkiäisin vielä jollekkin terassille ennen auringon laskua kokeilemaan pari huurteista.

Ja perskule, kun housunlahje meni ketjun väliin ja juuttui sinne. Ei ollut ketjusuojaa.

Koitin tovin saada lahjetta irti, mutta eihän se onnistunut muuten kuin piti riisua housut jalasta ja pyörittää sitten läpi.

Lahje oli kuin susikoiran pureskelama ja olin saanut mustaa rasvaa käsiin ja naamaan. Mitähän ne mummutkin siinä sitten ihmetteli.

Voi miksi lähdinkin pyörällä hulluilemaan.

mummolaan kun pyöräilemme, pilvenhattaraa ei näy...............

• Jkläinen

Ompelimo Johanna Paatola Väinönkadulla (Anttilan väinönkadun puoleisen oven vastapäätä) on hyvä! laadukas työ ja sopuhinta. Kannattaa käydä siellä:)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      241
      3293
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      359
      2946
    3. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      17
      1975
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      78
      1836
    5. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      62
      1759
    6. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      59
      1642
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1513
    8. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1466
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1394
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      469
      1378
    Aihe