Postin aktiivisuusaika on muuttunut

Suomi 24:n Sähköposti palvelussa käytössä ollut, niin sanottu 45 päivän aktiivisuusaika, on nyt muuttunut.

Nyt sähköpostin sisältö – viestit ja kansiot ym. ovat tallessa 90 päivää. Tämä tarkoittaa, että sähköpostitilin sisältö ja käyttäjän asettamat asetukset poistetaan, jos edellisestä kirjautumisesta on yli 90 päivää. Sähköpostiosoite ei tämän jälkeen myöskään pysty vastaanottamaan viestejä. Sähköpostitili aktivoituu uudelleen, kun siihen kirjaudutaan kerran sisään. Tämän jälkeen viestejä voi taas vastaanottaa.

Tällä pyrimme parantamaan palvelumme toimintaa ja tekemään siitä entistäkin asiakasystävällisemmän. Nyt postin tiedot säilyvät esimerkiksi pitkänkin loman ajan.

Ystävällisin terveisin,
Mari
Suomi24

5

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22

Laittakaa seuraava numero jo myyntiin aikakausi-lehdestänne.

• Tämä on

kiva kuulla.

• Nils-Åke

Toimiiko posti myös ruotsalaisilla aakkosilla?

• _Pettynyt_

Ei näköjään ollut mulle ihan riittävä tuo 90 päivää. Kiva. :( Noita poistettuja viestejä ei varmaan saa mitenkään takaisin?

• Aatu2

Juu, mulla sama. Luonnokset hävisivät ja olis ollu jotain vähän tärkeetäkin.
      Samalla tuo ulkoasu muuttui takaisin 90-luvun tyyliseksi. Kiitos tästä Suomi24.
      Tosin tämähän onkin enempi sellanen roskapostin kerääjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      256
      5359
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2333
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      243
      2041
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1844
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1690
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1547
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1434
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      63
      1364
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1321
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe