Onko Imatralla yleensä ystäväpalvelua,siis aikuisille sairastaville.Joku joka menis vaikka kahville ,peliin ,kalaan tai muuten vaan harrastais ulkoilua?
ystävätoimintaa
6
753
Vastaukset
- SPR
Hei
Punainen Ristin Imatran osastolla ja Imatra-Vuoksenniskan osastolla on Ystävätoiminta. Soittaa heille ja kysy!
www.redcross.fi- PÄMPYKKÄ
HEI OLEN PÄIVI 53V TARTTISIN YSTÄVÄÄ JOKA ;;TYKKÄIS NÄISTÄ ASIOISTA UIMINEN::LENKKEILY ;; TANSSIMISESTA::ELOKUVISSA KÄYNNEISTÄ::TEATTEREISSA & KÄSITÖISTÄ:: LEIPOMINEN ON HARRASTUS ::RUUAN LAITTO,, ELI OLIS LIIKUNNALLINEN::
PUH 0504612189
OSOITE ON PÄIVI MIELONEN NURMINEN SULPPUKUJA 1 C 55800 IMATRA
OLEN RAITIS & TUPAKOIMATON .. TOIVOISIN TÄLTÄ HENKILÖLTÄ SAMMAA
KUNITTE OLEN IKKÄÄ VOIS OLLA SAMA KUN ITTE TAI VANHEMPI
OTA YHTEYTTÄ KIITOS
- SPR
Ystäväpalvelu
Anna hetki ajastasi - ole ystävä jollekin
Suomen Punaisen Ristin ystävä- ja tukihenkilötoiminnan kautta voit toimia ystävänä toisen ihmisen läsnäoloa kaipaavalle. Sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin antaa aikaasi.
Suomen Punaisen Ristin ystävä- ja tukihenkilötoiminnasssa on mukana lähes 10 000 suomalaista. Tule sinäkin!
YSTÄVÄTOIMINTA IMATRAN OSASTOSSA
Ystävätoimintaa on osastossamme ollut jo 60-luvulta lähtien. Toimivia ystäviä on osastossamme tällä hetkellä vähän toistakymmentä. Mikäli olet kiinnostunut ystävätoiminnasta, ota yhteyttä yhteyshenkilöömme. Saat lisätietoa ja voit tulla tutustumaan ystävätoimintaan seuraavaan ystäväkerhon kokoontumiseen. Erään vapaaehtoisemme sanoin: ”Ystävänä toimiva saa enemmän kuin antaa.”
Ystävätoiminnan yhteyshenkilö: [email protected]
Päivystysajat on maanantaisin klo 16 - 20 ja torstaisin klo 10 - 14,
puh. 045-3224889
Ystäväpalvelun periaatteet
Ystäväpyyntöön tulee saada ystävää tarvitsevan lupa eli vain asiakkaan omasta pyynnöstä välitetään ystäviä. Ensimmäisellä ystäväkäynnillä on mukana ystävä, ystävävälittäjä ja asiakas sekä erikseen sovittaessa myös kotipalvelu tai omainen. Silloin sovitaan mm. kuinka usein ystävä tulee käymään, kerrataan toimintaperiaatteet ja sovitaan voiko ystävä esim. lähteä ulkoiluttamaan asiakasta eli tulevaa ystäväänsä.
Kaikki ystävät on koulutettu tehtäväänsä ja heitä sitoo vaitiolovelvollisuus. Ystävät ovat vapaaehtoisia eikä heillä ole velvollisuutta antaa puhelinnumeroaan asiakkaalle.
Ystäväsuhteen periaatteet
Pitkäjänteisyys, sitoutuminen ystävänä toimimiseen luo parhaimmillaan kuukausia tai jopa vuosia kestävän ystävyyssuhteen.
vaitiolovelvollisuus
luottamuksellisuus
maksuttomuus
Seurustelua ja pieniä avustustehtäviä, esim. lanka neulansilmään, lampun vaihto tms. Ystävä on ystävä, ei työntekijä eikä korvaa ammattiapua. Ystävä ei tee kodin- tai muita hoitotehtäviä tai muuta ammattityötä.- ystis66
myös Imatran seurakunnalla on ystävä/lähimmäispalvelu toimintaa.jos kiinnostaa ota yhteys seurakuntaan.
- ystäväpeltone
olen tosi ystävä,enkä herjaa tai vahingoita toisen omaisuutta ja aina ajattelen vain ystäväni parasta
- ympär
Etkä lumihommiakaan enää tamppaa moottorikelkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313700- 963333
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim953231- 773118
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683023Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862765- 352550
- 692463
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452362- 882090