Homma foorumi on tunnetusti hyvin oikeistolaisten, joku sanoo jopa rasistien, foorumi. Siellä on vuosikaudet kritisoitu Suomen harjoittamaa maahanmuuttopolitiikkaa ja vaadittu, että tänne otetaan vain ihmisiä jotka integroituvat hyvin suomalaiseen yhteiskuntaa. Nyt kun Suomi voitti MM-kultaa ja myös monet maahanmuuttajat juhlivat tätä, niin hommafoorumilaiset närkästyivät tästä.
Enpä on suurempaa ristiriitaa vielä kohdannut, huh, huh :D Ensin vuosikausia toivotaan, että tänne tulevat omaksuvat Suomen ja sen tavat itselleen. Sitten kun he huomaavat, että näin on tapahtunut ja jotkut ovat integroituneet niin hyvin, että kokevat olevansa suomalaisia ja iloitsevat Suomen menestyksestä hommalaiset raivostuvat mamujen tällaisesta käytöksestä. Tässä tulee hyvin esille, että tuo heidän integraatio löpinä on vain valheverho, jolla he yrittävät piilottaa rasistisuuttaan ja näytellä olevansa vain maahanmuuttokriitikoita. Nyt tuo viimeistään paljastui. Eivät he halua, että maahanmuuttajat sopeutuvat tänne ja käyttäytyvät täällä hyvin. He haluavat maahanmuuttajat pois Suomesta kokonaan, myös ne jotka täällä elävät kunnolla, elättävät itsensä ja tuntevat olevansa suomalaisia.
Tuo jos mikä on avointa rasistisuutta.
Homma forumin pellet
-.-.,-,äö
3
103
Vastaukset
- rasistionreppana
Kai nyt kaikki tietää tuon olevan rasistien keskustelupalsta. Ei pitäisi yllättää.
- Esa 22
Hei
Ei kannata aliarvioida palstaa. Siellä kirjoittaa nimimerkki Mulli. Kaikkien alojen asiantuntija,
14 vuotta sulautettujen logiikoitten ohelmoinnissa on mennyt hukkaan kun Mulli kerttoo kuinka homma pitää hoitaa. - GTeeko
Esa 22 kirjoitti:
Hei
Ei kannata aliarvioida palstaa. Siellä kirjoittaa nimimerkki Mulli. Kaikkien alojen asiantuntija,
14 vuotta sulautettujen logiikoitten ohelmoinnissa on mennyt hukkaan kun Mulli kerttoo kuinka homma pitää hoitaa.Mulli
Kaikkien alojen asiantuntija. Hah haa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37465
- 70436