Kuinkahan pääsee parhaiten puhumaan tytölle jota näkee vain koulussa jonka tuntee vain nimeltä mutta johon on korviaan myöten ihastunu. Molemmat ollaan aina omissa kaveriporukoissamme ja oon aivan mahottoman ujo varsinkin jos pitää mennä puhumaan jollekin puoltuntemattomalle tytölle.
Kuinka puhua tytölle!?!??!?!?
5
152
Vastaukset
- heh : )
Sinuna yrittäisin hankkia vaikka hänen puhelin numeron jostain ja pyytää vaikka kaupungille tai johonki sellasee paikkaa mis saisitte olla iha kahestaa. Ei sitä tiiä vaikka lähtiskin : D Ootko huomannu et se tyttöki saattais tykätä susta?
- APUA!!
Enpä oo huomannu semmosia merkkejä että tykkäis minusta.
- hmm-.
Sit kannattaa vaa rohkeesti ottaa selvää ja lähetyy jollain tavalla. Onko sen kaveri porukassa ketää jonka tuntisit? Itsekkin tykkään yhdestä pojasta, tykänny jo jonkuu aikaa mutta olen ujo enkä uskalla joten yritän saada muita yrittämää. Eikä se haittaa vaikka "nolaisit" itses. Se olis tosi rohkee teko jos kertoisit tuntees sille.
- ???
Minusta sun kannattas lähestyy vaikka tervehtimällä. Alku sekin ja eiköhän se morjenstais takasinkin. Siitä sit uskallat jossain vaiheessa puhua tytölle
- moi :))
Näin tytön näkökulmasta sanoen: Kannattaa vaikka koulun jälkee ku se tyttö on yksin nii käydä kysyy sen puhelinnumeroo tai mesee suoraan siltä iteltään. En ite kannata käytävällä kysymistä koska se on PALJON kiusallisempaa. Ja sitku oot saannu sen numeron tai mesen nii rupeet juttelee sillee ihan kevyesti ja voit vaikka ihan ohimennen kysyy jos se haluis joskus lähtee sun kaa ulos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057