Kuinka puhua tytölle!?!??!?!?

APUA!!

Kuinkahan pääsee parhaiten puhumaan tytölle jota näkee vain koulussa jonka tuntee vain nimeltä mutta johon on korviaan myöten ihastunu. Molemmat ollaan aina omissa kaveriporukoissamme ja oon aivan mahottoman ujo varsinkin jos pitää mennä puhumaan jollekin puoltuntemattomalle tytölle.

5

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh : )

Sinuna yrittäisin hankkia vaikka hänen puhelin numeron jostain ja pyytää vaikka kaupungille tai johonki sellasee paikkaa mis saisitte olla iha kahestaa. Ei sitä tiiä vaikka lähtiskin : D Ootko huomannu et se tyttöki saattais tykätä susta?

• APUA!!

Enpä oo huomannu semmosia merkkejä että tykkäis minusta.

• hmm-.

Sit kannattaa vaa rohkeesti ottaa selvää ja lähetyy jollain tavalla. Onko sen kaveri porukassa ketää jonka tuntisit? Itsekkin tykkään yhdestä pojasta, tykänny jo jonkuu aikaa mutta olen ujo enkä uskalla joten yritän saada muita yrittämää. Eikä se haittaa vaikka "nolaisit" itses. Se olis tosi rohkee teko jos kertoisit tuntees sille.

• ???

Minusta sun kannattas lähestyy vaikka tervehtimällä. Alku sekin ja eiköhän se morjenstais takasinkin. Siitä sit uskallat jossain vaiheessa puhua tytölle

• moi :))

Näin tytön näkökulmasta sanoen: Kannattaa vaikka koulun jälkee ku se tyttö on yksin nii käydä kysyy sen puhelinnumeroo tai mesee suoraan siltä iteltään. En ite kannata käytävällä kysymistä koska se on PALJON kiusallisempaa. Ja sitku oot saannu sen numeron tai mesen nii rupeet juttelee sillee ihan kevyesti ja voit vaikka ihan ohimennen kysyy jos se haluis joskus lähtee sun kaa ulos?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe