Suosittele hotellia Lontoossa!

MatkaavaLaama

2 ensikertaa menossa Lontooseen, matkaan sisältyy 5 päivän aikana shoppailua, pääasiassa keskustassa kiertelyä ja perinteisiä kohteita.

Kriteerit:

JOKO
- alle 1km päässä keskustasta

TAI
- kauempana mutta metroaseman vieressä

Ebookersista olen selaillut hotelleja mutta vaikea sanoa mikä olisi lähellä sitä tasoa mikä on esim. Helsingin Vaakuna. Mitään superluxus tai superhalpishotelleja ei kiitos siis!

Olisin erittäin iloinen suosituksista perusteluineen! :-)

4

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Have a nice trip!

      En jaksa enää perustella, mutta jos sinä jaksaisit lukea aikaisempia viestejä, niin niissä on suositeltu hotelleja, osa myös perusteluineen. Jos etsit netistä, niin valitse alueeksi esim. Bayswater, Paddington tai Marylebone.

    • pe2101

      Palaisin viime yönä Lontoosta, kotona olin tänään yöllä ti 17.5.

      Ensin pitää määritellä Lontoon keskusta, yleensä ja oikein on Trafalgar Square, mistä kaikki mitataan. Hotellini Strand Palace oli n. 600 metrin päässä keskustasta Savoyta vastapäätä.

      Strand Palace on luokitukseltaan 3,5, mutta todella hyvää tasoa, jos varaa esim. Club Roomin aamiaisella.

      Matkakertomuksenkini vielä lupaan kirjoittaa, jos kiinnostaa.

      alla kuitenkin kopio vanhasta viestistäni, mikä piti taas todella piti paikkansa:

      Itselläni on Strandin varrella hotelli Strand Palace jo kolmannen kerran peräkkäin, todella suosittelen: http://www.strandpalacehotel.co.uk/ . Sieltä ei ole pitkä matka mihinkään, koska se on ihan keskustassa.

      Paras paikka mielestäni on vertailla hotellihintoja on: http://www.hotelscombined.com/ . Tämä sisältää käytännössä kaikki mahdolliset yksityiset nettisivut hotellibookkauksiin ja antaa halvimman hinnan. Tosin pitää olla tarkkana, mitä majoitukseen kuuluu, esim. aamiainen.

    • MatkaavaLaama

      Kiitos viestistä! Sattumalta olen itse meinannut olisiko tuo Strand Palace sopiva mutta tämän perusteella taidetaan sitten varata se :D KIITOS

      • pe2101

        Kiitos palautteesta. Muutama vinkki Strand Palacesta:

        Mielestäni kannattaa kysyä ikkunat kohti Strandia: "windows facing to the Strand, please", koska sisäpihanäkymä ei välttämättä ole samanlainen kuin oikein vilkas Strand, mitä on kiva seurata ikkunastakin. Metelistä ei kannata huolestua kadulta, koska kyllä se ainakin vähän hiljenee yöllä eikä ole minua häirinnyt koskaan.

        Toinen kerros ei ole hyvä, koska siinä on ainakin neonvalojen ritilät suoraan ikkunan edessä osassa huoneita. Vaihdatin heti viime vuonna huoneeni, varokaa tätä.

        Aamiainen on hintansa arvoinen, suosittelen ja valintana Club Room.

        Tullessa ajoissa luggage room on ilmainen, poistuessa 2 puntaa/laukku.

        Huom. aulan takanurkassa on ilmainen netti asiakkaille. Tilassa on kolme päätettä ja lisäksi mahdollisuus tulostaa esim. ilmaiseksi haluamansa sivut netistä.

        Minunkin matkani oli 5 päivää, pakollista shoppailua tietysti naisväelleni eli tuliaisia listan mukaisesti jo ihan etukäteen netistä valittuna ja ihan perinteistä lomanviettoa.

        Matkakertomuksen lupasin joskus kirjoittaa aiemmin, kun sitä kysyttiin ja osan kirjoitinkin jo toiseen viestiketjuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe