Kaikki ei ole aina niin selvää

Janne.

Ulosotto joo tekee "työtään" mutta esim. mulla ei ole mitään sellaista jäänyt maksamatta jonka minä olisin tietoisesti ostanut, ei mitään tavaraa, ei mitään autoa tms.
Multa aiotaan repiä jotain vakuutusmaksuja ilman että minä olisin suostunut allekirjoittamaan mitään. MInä olen aiemmin vakuutukset maksanut rehellisesti ja maksan nytkin koko ajan. Siltä ajalta miltä minä en niitä ole maksanut, niin siitä on ilmoitettu vakuutusyhtiöön ja katkaistu.

Ei minulle silloin tarvitse tulla urputtamaan että minulta peritään vakuutusmaksuja useita satasia vain sen tähden että olen ajanut pisteestä a pisteen b autolla jossa ei ole ollut voimassa olevaa liikennevakuutusta.

Mitä helvettiä minä hyödyn maksamalla korotettua vakuutusmaksua vain tuollaisen takia? Yhteiskuntahan siitä joo päättää, entä minä? Onko minulla oikeutta sanoa oma mielipiteeni?
Hölmö se on joka maksaa. Ja se joka pyytää, ei ole hölmö myöskään. En halua olla itsekään hölmö ja tuhlata pieniä rahojani vain tuollaisen takia mistä ei ole minnekään mitään hyötyä koska se on vain SÄÄNTÖ jota pitäisi totella.

En halua totella sitä, joten en ole sitä tähän päivään mennessä maksanut.

Jos olisin nöyrä ja sortuisin kunnioittamaan lakia joka asiassa niin samantien voin laskea housuni ja antaa minua nussittavan perseeseen.

Täytyyhän sitä nyt perkele joku itsekunnia olla jotta kehtaa kuollakin joskus.

1

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Varmasti on muillakin samankaltaisia tilanteita ollut. Suurin osa tietysti nöyrtyy ja maksaa vaikka kiukuttaakin loppupeleissä, koska vastassahan on suuri organisaatio yhtä miestä vastaan.
      Olen elämää sen verran nähnyt ja vitutuskin on kasvanut kokemusten myötä, joten voin sanoa etten enää nöyrry missään asiassa jos olen siitä eri mieltä. Ihminen ei luonnostaan toimi vastoin omaa järkeään kuin ja vain ainoastaan toisten pakottamana.
      Laki ja järjestys tulee olla, mutta minulla on oikeus yksityisenä ihmisenä kyseenalaistaa tiettyjä sääntöjä, koska olen niistä eri mieltä. en minä ole kumoamassa koko lakia päälaelleen, ei siitä olekaan kysymys.

Ja onhan se nähty omalla kokemuksellakin, ettei lakikaan aina toimi oikeaoppisesti. Sitä varten meillä on ylempi taho, jonne voi tehdä valituksen toiminnasta ja jos sekään ei auta, niin mikä vittu minäkään olen tekemään sitä yhteistyötä, jos kerran näitä mustia aukkoja löytyy tästä laistamme?
      Ai niin, minunhan on toteltava, koska olen vain yksi suurta organisaatiota vastaan.

Paskat.

Alaikäisten konnienkin tekemät rikokset haudataan mullan alle. Noin kusipäistä toimintaa ei pidä sulattaa ikinä, joten kyllä ne alaikäisetkin sen edestään löytää vielä kun ikää tulee lisää ja asiart muistetaan.
      Paskahousuilla on tapana pyyhkiä luurangot kaapeistaan jonnekin syvemmälle ettei niitä enää muistettaisi. Asiathan "vanhenee".

Voi voi....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      149
      4694
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      104
      3944
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3559
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3340
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3281
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      33
      2678
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2266
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1908
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1768
    Aihe