Heips!
Kyselin tätä jo tuolta majoituksen puolelta, mutta ajattelin kysyä vielä täälläkin, jos joku osaisi vastata.
Eli osaisiko kukaan täällä kertoa, minkälaisissa summissa pakolliset käteistalletukset (siis se raha, joka annetaan sisäänkirjautuessa mahd. lisämaksujen takia) hotelliin kirjautuessa ovat Lontoossa/Englannissa? Kyseessä on 4 * hotelli, joka tilattu maksettu ennakkoon ebookersin kautta. Riittäisiköhän 100 puntaa, euroalueella kun vastaava summa on ollut yleensä 100 euroa.
En oikein halua luottaa siihen, että visa debit kelpaisi ko. hotelliin luottokorttina, vaikka muuten mainio maksuväline onkin minulle ollut. Vai onko jollain kokemusta siitä, että hotelli hyväksyisi visa debitin ''luottokorttina''?
Hiukan se tosin hämää, että ebookersilla ei käteistalletuksesta mainittu mitään, booking.com(?) mainitsi, että ko. hotelli pidättää oikeuden varata maksun jo etukäteen, ja käteistalletuksen mainitsi vain hotels.com (eli uskallanko kuitenkaan luottaa siihen, että minulta ei hotelliin kirjautuessa kysytäkään mitään takuurahoja?).
Olen todella kiitollinen, jos joku osaisi hyvää neuvoa tai vinkkiä antaa, koska jostain kumman syystä olen päättänyt stressaantua tämän asian takia oikein kunnolla...
Kiitos siis paljon jo etukäteen!
''käsiraha'' hotelliin kirjautuessa
london calling
1
321
Vastaukset
- Nina A
Booking.com ainakin kertoo hotellin tiedoissa, että mitkä maksukortit ks. hotellissa käyvät. Vai käykö mitkään. Mulle on kerran tullut vastaan Skotlannissa hotelli, jonne ei käynyt Master, joten varasin tuolloin hotellimaksun käteisenä. Varaustiedoissa kerrotaan yleensä myös maksetaanko koko varaus jo sisäänkirjautuessa. Löytyykö hotellin omilta sivuilta mitään infoa? Yleensähän nuo ennakkomaksut on ensimmäisen yön hinta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014