aika paska

....................

peli ku vaikka laittas oikein kaikki kirjautumistiedot, nii vitut pääse peliin kirjautumaan. onneks oli vasta kokeiluasteella.

12

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennoj

      niinpä. ihan surkee peli oon kuullu paljo sellasta puhetta mun kavereilta

    • kokenutkakkahousu

      surkea on ja kaiken lisäksi viel' maksoin siitä 53e no onneksi wowi on olemassa

    • selkeesti te

      ootte jonneja.

    • onko paha

      Apinasuodatin onneksi toimii, ihan kaikki eivät pääse mukaan.

    • Aika jännä, mä oon kuullu vaan pelkkää hyvää - mahtavat grafiikat, paljon tekemistä ja mukavaa populaa - ja iteki tykänny paljon. oO Edelleen WoWi menee edelle mut GW2 on aina välillä kivaa vaihtelua, vaikkakin aika hankala. Menee vähän samaan kastiin kun vanilla muinoin; saa oikeesti käyttää päätä ettei kuole tai jos tahtoo saada jotain aikaseks. Nykyään WoWin pelaaminen on aika faceroll..

      • wars

        Komppaan edellistä. Hyvä peli! Wowia aiemmin pelanneenakin voin sanoa pitäväni GW:stä ja siitä että siinä on jotain haastetta. Wow on Pandarian myötä menny aika facerollaamiseksi. Jatkuvasti piti tehdä dailyjä, jotka kyllästytti kuoliaaksi. Tili jäihin vaan ja GW:tä pelaamaan.


      • pelinyyppä

        No on kyllä sairaan hyvä peli ilman kuukausimaksua. Parin kuukauden välein vähintään tulee lisää alueita ja ei tarvi maksaa mitään.

        8 pistettä 10:nestä.


    • roskaa on

      en edes pitänyt GW:stä kun se toimi, mutta kaksi kertaa tilini on ilman syytä jäätynyt ja valittaa erroria aina kun yrittää kirjautua. ekalla kerralla jaksoin ottaa yhteyttä sinne apuun, mutta tokalla kerralla annoin vain olla. ei toimi jos ei toimi.
      älkää laittako rahaa tähän perseestä revittyyn paskaan.

      • haluun rahat takas

        GW2=maailman paskin peli!! Oon vuoden ajan yrittäny pelata mutta ei paska pelaamalla parane! Grafiikka..aseet hahmot armorit on perseestä revitty ja koko paska on buginen ja ei siellä ees oo pelaajia enää ku jossain kaupungissa!


      • itku seis
        haluun rahat takas kirjoitti:

        GW2=maailman paskin peli!! Oon vuoden ajan yrittäny pelata mutta ei paska pelaamalla parane! Grafiikka..aseet hahmot armorit on perseestä revitty ja koko paska on buginen ja ei siellä ees oo pelaajia enää ku jossain kaupungissa!

        Hei urpenstein mainitse yksikin pelin bugi? Eli peli on täysin toimiva jos tietokone ei ole jostain viime vuosikymmeneltä. Elämä on ja pelit vaativat nykyisin vähän koneiltakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe