peli ku vaikka laittas oikein kaikki kirjautumistiedot, nii vitut pääse peliin kirjautumaan. onneks oli vasta kokeiluasteella.
aika paska
12
318
Vastaukset
- ennoj
niinpä. ihan surkee peli oon kuullu paljo sellasta puhetta mun kavereilta
- kokenutkakkahousu
surkea on ja kaiken lisäksi viel' maksoin siitä 53e no onneksi wowi on olemassa
- selkeesti te
ootte jonneja.
- onko paha
Apinasuodatin onneksi toimii, ihan kaikki eivät pääse mukaan.
Aika jännä, mä oon kuullu vaan pelkkää hyvää - mahtavat grafiikat, paljon tekemistä ja mukavaa populaa - ja iteki tykänny paljon. oO Edelleen WoWi menee edelle mut GW2 on aina välillä kivaa vaihtelua, vaikkakin aika hankala. Menee vähän samaan kastiin kun vanilla muinoin; saa oikeesti käyttää päätä ettei kuole tai jos tahtoo saada jotain aikaseks. Nykyään WoWin pelaaminen on aika faceroll..
- wars
Komppaan edellistä. Hyvä peli! Wowia aiemmin pelanneenakin voin sanoa pitäväni GW:stä ja siitä että siinä on jotain haastetta. Wow on Pandarian myötä menny aika facerollaamiseksi. Jatkuvasti piti tehdä dailyjä, jotka kyllästytti kuoliaaksi. Tili jäihin vaan ja GW:tä pelaamaan.
- pelinyyppä
No on kyllä sairaan hyvä peli ilman kuukausimaksua. Parin kuukauden välein vähintään tulee lisää alueita ja ei tarvi maksaa mitään.
8 pistettä 10:nestä.
- roskaa on
en edes pitänyt GW:stä kun se toimi, mutta kaksi kertaa tilini on ilman syytä jäätynyt ja valittaa erroria aina kun yrittää kirjautua. ekalla kerralla jaksoin ottaa yhteyttä sinne apuun, mutta tokalla kerralla annoin vain olla. ei toimi jos ei toimi.
älkää laittako rahaa tähän perseestä revittyyn paskaan.- haluun rahat takas
GW2=maailman paskin peli!! Oon vuoden ajan yrittäny pelata mutta ei paska pelaamalla parane! Grafiikka..aseet hahmot armorit on perseestä revitty ja koko paska on buginen ja ei siellä ees oo pelaajia enää ku jossain kaupungissa!
- itku seis
haluun rahat takas kirjoitti:
GW2=maailman paskin peli!! Oon vuoden ajan yrittäny pelata mutta ei paska pelaamalla parane! Grafiikka..aseet hahmot armorit on perseestä revitty ja koko paska on buginen ja ei siellä ees oo pelaajia enää ku jossain kaupungissa!
Hei urpenstein mainitse yksikin pelin bugi? Eli peli on täysin toimiva jos tietokone ei ole jostain viime vuosikymmeneltä. Elämä on ja pelit vaativat nykyisin vähän koneiltakin.
http://www.youtube.com/watch?v=2E52-uUZRdc
jos joku pelaa nii täss olisi mun tekemä tutorialli saa kommentoida :)http://www.youtube.com/watch?v=2E52-uUZRdc
jos joku pelaa nii täss olisi mun tekemä tutorialli saa kommentoida :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain36310311Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve112932Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2852356Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1262111Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U461911Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1411683SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1011683- 1481597
Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin741417Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931056