aika paska

....................

peli ku vaikka laittas oikein kaikki kirjautumistiedot, nii vitut pääse peliin kirjautumaan. onneks oli vasta kokeiluasteella.

12

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennoj

niinpä. ihan surkee peli oon kuullu paljo sellasta puhetta mun kavereilta

• kokenutkakkahousu

surkea on ja kaiken lisäksi viel' maksoin siitä 53e no onneksi wowi on olemassa

• selkeesti te

ootte jonneja.

• onko paha

Apinasuodatin onneksi toimii, ihan kaikki eivät pääse mukaan.

• Aika jännä, mä oon kuullu vaan pelkkää hyvää - mahtavat grafiikat, paljon tekemistä ja mukavaa populaa - ja iteki tykänny paljon. oO Edelleen WoWi menee edelle mut GW2 on aina välillä kivaa vaihtelua, vaikkakin aika hankala. Menee vähän samaan kastiin kun vanilla muinoin; saa oikeesti käyttää päätä ettei kuole tai jos tahtoo saada jotain aikaseks. Nykyään WoWin pelaaminen on aika faceroll..

• wars

Komppaan edellistä. Hyvä peli! Wowia aiemmin pelanneenakin voin sanoa pitäväni GW:stä ja siitä että siinä on jotain haastetta. Wow on Pandarian myötä menny aika facerollaamiseksi. Jatkuvasti piti tehdä dailyjä, jotka kyllästytti kuoliaaksi. Tili jäihin vaan ja GW:tä pelaamaan.

• pelinyyppä

No on kyllä sairaan hyvä peli ilman kuukausimaksua. Parin kuukauden välein vähintään tulee lisää alueita ja ei tarvi maksaa mitään.

8 pistettä 10:nestä.

• roskaa on

en edes pitänyt GW:stä kun se toimi, mutta kaksi kertaa tilini on ilman syytä jäätynyt ja valittaa erroria aina kun yrittää kirjautua. ekalla kerralla jaksoin ottaa yhteyttä sinne apuun, mutta tokalla kerralla annoin vain olla. ei toimi jos ei toimi.
      älkää laittako rahaa tähän perseestä revittyyn paskaan.

• haluun rahat takas

GW2=maailman paskin peli!! Oon vuoden ajan yrittäny pelata mutta ei paska pelaamalla parane! Grafiikka..aseet hahmot armorit on perseestä revitty ja koko paska on buginen ja ei siellä ees oo pelaajia enää ku jossain kaupungissa!

• itku seis
        haluun rahat takas kirjoitti:

GW2=maailman paskin peli!! Oon vuoden ajan yrittäny pelata mutta ei paska pelaamalla parane! Grafiikka..aseet hahmot armorit on perseestä revitty ja koko paska on buginen ja ei siellä ees oo pelaajia enää ku jossain kaupungissa!

Hei urpenstein mainitse yksikin pelin bugi? Eli peli on täysin toimiva jos tietokone ei ole jostain viime vuosikymmeneltä. Elämä on ja pelit vaativat nykyisin vähän koneiltakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      752
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe