aika paska

....................

peli ku vaikka laittas oikein kaikki kirjautumistiedot, nii vitut pääse peliin kirjautumaan. onneks oli vasta kokeiluasteella.

12

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennoj

niinpä. ihan surkee peli oon kuullu paljo sellasta puhetta mun kavereilta

• kokenutkakkahousu

surkea on ja kaiken lisäksi viel' maksoin siitä 53e no onneksi wowi on olemassa

• selkeesti te

ootte jonneja.

• onko paha

Apinasuodatin onneksi toimii, ihan kaikki eivät pääse mukaan.

• Aika jännä, mä oon kuullu vaan pelkkää hyvää - mahtavat grafiikat, paljon tekemistä ja mukavaa populaa - ja iteki tykänny paljon. oO Edelleen WoWi menee edelle mut GW2 on aina välillä kivaa vaihtelua, vaikkakin aika hankala. Menee vähän samaan kastiin kun vanilla muinoin; saa oikeesti käyttää päätä ettei kuole tai jos tahtoo saada jotain aikaseks. Nykyään WoWin pelaaminen on aika faceroll..

• wars

Komppaan edellistä. Hyvä peli! Wowia aiemmin pelanneenakin voin sanoa pitäväni GW:stä ja siitä että siinä on jotain haastetta. Wow on Pandarian myötä menny aika facerollaamiseksi. Jatkuvasti piti tehdä dailyjä, jotka kyllästytti kuoliaaksi. Tili jäihin vaan ja GW:tä pelaamaan.

• pelinyyppä

No on kyllä sairaan hyvä peli ilman kuukausimaksua. Parin kuukauden välein vähintään tulee lisää alueita ja ei tarvi maksaa mitään.

8 pistettä 10:nestä.

• roskaa on

en edes pitänyt GW:stä kun se toimi, mutta kaksi kertaa tilini on ilman syytä jäätynyt ja valittaa erroria aina kun yrittää kirjautua. ekalla kerralla jaksoin ottaa yhteyttä sinne apuun, mutta tokalla kerralla annoin vain olla. ei toimi jos ei toimi.
      älkää laittako rahaa tähän perseestä revittyyn paskaan.

• haluun rahat takas

GW2=maailman paskin peli!! Oon vuoden ajan yrittäny pelata mutta ei paska pelaamalla parane! Grafiikka..aseet hahmot armorit on perseestä revitty ja koko paska on buginen ja ei siellä ees oo pelaajia enää ku jossain kaupungissa!

• itku seis
        haluun rahat takas kirjoitti:

GW2=maailman paskin peli!! Oon vuoden ajan yrittäny pelata mutta ei paska pelaamalla parane! Grafiikka..aseet hahmot armorit on perseestä revitty ja koko paska on buginen ja ei siellä ees oo pelaajia enää ku jossain kaupungissa!

Hei urpenstein mainitse yksikin pelin bugi? Eli peli on täysin toimiva jos tietokone ei ole jostain viime vuosikymmeneltä. Elämä on ja pelit vaativat nykyisin vähän koneiltakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1675
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1442
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      87
      1290
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1038
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1009
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      815
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      743
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe