Sain aikanaan vuonna 2008 unettomuuteen ja stressiin Stella-nimistä ihmelääkettä joka sai mut nukkumaan ekaa kertaa kuukausiin. Helpotti ahdistusta yms myös.
Söin sitä kiltisti nukkumaan mennessä varmaan jonkun vuoden, kunnes aloin sit ensin nostaa annoksia ja lopulta myös aikaistaa sitä lääkkeiden otto aikaa. Diggaan niiden sivuvaikutuksista. Pääsee ihan omaan hallusinaatiomaailmaansa. Viikonloppusin otan heti herättyäni, arkisin heti töistä päästyäni klo 18. RAKASTAN sitä lääkettä, en halua lopettaa! Haluan aina olla ihanassa Stella-koukussa!
Mut järki sanoo että LOPETA! Ja jollain tasolla ajattelen että olis parempi et en olis koskaan aloittanutkaan... Ja haluanhan mä lopettaa tottakai, en halua et tää menee tästä pahemmaks...
Mitään riippuvuushistoriaa mulla ei ole...
Miten edetä?? Ideoita?? Kokemuksia?? Joku joka on päässy irti koukusta??
Miten eroon tsolpideemi-koukusta??
3
193
Vastaukset
- .
Varaa aika päihdelääkäriltä ja sovitte lääkkeen alasajon.
- yritä edes vähentää
pikkuhiljaa annosta.
jos itse et pysty hanki apua. olen käynyt läpi lääkeriippuvuus helvetin.en suosittele kenellekään riippuvuutta aiheuttavia lääkkeitä kuten bentsoja.ne pitäis kieltää lailla.niistä on vain lyhyt aikainen apu unettomuuteen ja ahdistukseen.pitempään käytettyinä niihin tottuu ja täytyy nostaa annosta aina vain suuremmaksi ja sitä vaikeampaa on käytön lopettaminen. itse käytin diapamia suurina annoksina vuosia ja lopulta oli edessä pakkovieroitus joka oli painajaismainen kokemus mutta se kannatti.nykyään käytän 10mg diapamia päivässä.minulla on vieroitushoito sopimus lääkärin kanssa ja sitä noudatan varmaan lopun ikäni.kokonaan en pääse eroon mutta hyvä kun tulen noin pienellä annoksella toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112742SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän201734Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2731623Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281281Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271149Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?941062RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022