Sain aikanaan vuonna 2008 unettomuuteen ja stressiin Stella-nimistä ihmelääkettä joka sai mut nukkumaan ekaa kertaa kuukausiin. Helpotti ahdistusta yms myös.
Söin sitä kiltisti nukkumaan mennessä varmaan jonkun vuoden, kunnes aloin sit ensin nostaa annoksia ja lopulta myös aikaistaa sitä lääkkeiden otto aikaa. Diggaan niiden sivuvaikutuksista. Pääsee ihan omaan hallusinaatiomaailmaansa. Viikonloppusin otan heti herättyäni, arkisin heti töistä päästyäni klo 18. RAKASTAN sitä lääkettä, en halua lopettaa! Haluan aina olla ihanassa Stella-koukussa!
Mut järki sanoo että LOPETA! Ja jollain tasolla ajattelen että olis parempi et en olis koskaan aloittanutkaan... Ja haluanhan mä lopettaa tottakai, en halua et tää menee tästä pahemmaks...
Mitään riippuvuushistoriaa mulla ei ole...
Miten edetä?? Ideoita?? Kokemuksia?? Joku joka on päässy irti koukusta??
Miten eroon tsolpideemi-koukusta??
3
192
Vastaukset
- .
Varaa aika päihdelääkäriltä ja sovitte lääkkeen alasajon.
- yritä edes vähentää
pikkuhiljaa annosta.
jos itse et pysty hanki apua. olen käynyt läpi lääkeriippuvuus helvetin.en suosittele kenellekään riippuvuutta aiheuttavia lääkkeitä kuten bentsoja.ne pitäis kieltää lailla.niistä on vain lyhyt aikainen apu unettomuuteen ja ahdistukseen.pitempään käytettyinä niihin tottuu ja täytyy nostaa annosta aina vain suuremmaksi ja sitä vaikeampaa on käytön lopettaminen. itse käytin diapamia suurina annoksina vuosia ja lopulta oli edessä pakkovieroitus joka oli painajaismainen kokemus mutta se kannatti.nykyään käytän 10mg diapamia päivässä.minulla on vieroitushoito sopimus lääkärin kanssa ja sitä noudatan varmaan lopun ikäni.kokonaan en pääse eroon mutta hyvä kun tulen noin pienellä annoksella toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094