Herra Lindberg

fannirella.

Huokasin helpotuksesta istuessani upean helsinkiläisen omakotitalon ulkorappusille heiluttaessa perheen äidille ja lapsille. Opiskeluiden ohessa tein osa-aikaista lastenhoitoa perheessä, työhön kuului myös siivoukset ja kaupassa käynti.
Hetken nautin auringosta kunnes menin takaisin sisälle jatkamaan silittämistä.
Kun kävelin kodinhoitohuoneeseen kasa miesten kauluspaitoja sylissä olin kuulevinani auton äänen pihasta. En kiinnittänyt asiaan sen enempää huomiota ja laitoin silitysraudan seinään.
Kun olin silittänyt puolet paidoista olin varma, että kuulin jotain vikinää yläkerrasta. Lähdin varovaisesti kohti rappusia ja ääni voimistui. Nyt olin varma, että talossa oli joku muu kuin minä. Otin puhelimeni valmiiksi käteen soittaakseni poliisit. Nousin rappuja hiiren hiljaa.
Ääni tuntui tulevan perheen vanhempien makuuhuoneesta. Menin oven taakse joka oli hieman raollaan ja näin, näin jotain mitä en olisi halunnut nähdä. Sängyllä oli konttaus asennossa kaunis nuori nainen jota nuoli takaa päin komea raamikas vähän vanhempi mies. Nainen voihki ja kiemurtelin miehen rajussa käsittelyssä. Näin sormen naisen pyllyssä, kielen pillussa ja ... Kauhukseni huomasin katselevani perheen isää, herra Johtaja Lindbergiä. Hätäännyksissä taisin nojata oveen ja lopulta rämähdin lattialle ..

Nousin äkkiä ja juoksin alakertaan. Menin vessaan ja laitoin oven lukkoon.
Ylhäältä kuului huutoa ja mekastusta. Pian rappusia pitkin tultiin alas ja ulko-ovi paiskattiin kiinni.
Oletin herra Lindbergin ja typykän lähteneen. Tulin pois vessasta ja lähdin takaisin silittämään miettien mitä pitäisi tehdä. Olin tutustunut perheen äitiin ja lapset ovat ihania.

Silittämisen jälkeen oli vuorossa pesuhuoneen pesu. Riisuin legginsit ja pitkähihaisenpaidan. Turha kastella vaatteita ajattelin.
Laitoin höyrypesurin valmiiksi ja sutaisin hiukset nutturalle päälaelle.

Kun olin hetken aikaa kuumassa kosteassa pesuhuoneessa touhunnut kontallaan nousin seisomaan ja venyttelen.
"VOI HELVETTI!" huudahdin ja tajusin miltä näytin Herra Lindbergin katsellessa minua ovi-aukosta. Päälläni oli pitkä vaalen harmaa tiukka toppi ja mustat hipsterit. Ja siellä minä olin pyllistellyt ja kumarrellut. Kuinka kauan hän oli siinä seissyt?
"Sot sot, eipäs kiroilla tyttö. Saahan setä tässä katsella kun muuten päivä meni pilalle" herra Lindberg sanoi kävellessä minua kohti. Hän tuli aivan eteeni ja katseli minua arvioiden. Tunsin punastuvani tahtomatta.
Hän siveli käsillään kylkiäni ja kaulaani. LÄPS, haukoin henkeäni kun käsi läväytti minua poskeen. En saanut sanottua mitään kyynelten valuessa poskiani pitkin. Käännyin lähteäkseni pois, mutta lähtö jäin yritykseksi.
Herra Lindberg tarttui minua takaapäin käsivarsista kiinni ja kumartui kuiskaamaan korvaani:
"Tiedätkö, olet aika seksikäs pikku taskupakkaus, setä aikoo nyt jatkaa sinun kanssa mikä jäi kesken ..hetki sitten.." Samalla hän näykki kaulaani ja painoi kovan etumuksensa vasten selkääni.
Mietin miten pääsisin pakoon, mutta tajusin olevani voimaton itseäni paljon isompaa miestä vastaan, itkin ja tärisin pelosta.
"Tässä on kaksi vaihtoehtoa" supisi Herra Lindberg "Joko suosiolla annat itsesi käyttööni tai otan sinut väkisin" Hänen kätensä puristelivat minua ja koskettelivat pakaroitani. Yritin pyristellä irti hänen otteesta. Silloin hän kääni minut ympäri ja löi uudelleen kasvoihini.
"Nyt saat sellaisen käsittelyn mitä et ole ennen saanut" Herra huusi ja nappasi minut syliinsä. Hän istui vessanpytylle pidellessä minua sylissään tiukasti. Siinä makasin itkien ja odotin tulevaa, potkin ja sätkin, mutta silloin hän löi minua kovaa pepulle. Herra Lindberg repi alushousuni päältäni ja työnsi kauhukseni ne suuhuni. Tunsin tukehtuvani, en päässyt pakoon ja pelkäsin.
"Kun en tiedä mitä kaikkea on sisälläsi käynyt, niin suoritan pienen pesun, eikös niin, että neiti on samaa mieltä?"
Herra Lindberg tarttui pidettaa ja pyöritti siittä irti suihkuosan.
"Nyt tarjoa sitä persettä sedälle, ei satu niin paljoa kun autat vähä" Samalla hän työnsi ylävartaloani alaspäin pepun tullessa tyrkylleen hänen syliin.
" Ei älkää, pyydän. En kerro vaimollenne mitä näin.. " En saanut puhuttua enempää, sillä varoittamatta hän työnsi pidettan letkun pyllyyni.
"Lasken vettä suoleesi, ja tiedät, että jos suttaat sen paskaveden pois ennen kun annan luvan, niin ei hyvää seuraa?" Herra LIndberg alkoi hiljalleen päästä vettä suoleeni. Tunne oli epämielyttävä, paine oli ilkeä. Itkin ja rukoilin häntä lopettamaan. Kun tunsin halkeavani, hän nosti minut pystyyn samalla kun itse nousi ja istutti minut pytylle. EIHÄN VOI OLLA TOSISSAAN, ajattelen, että hänen nähtensä tyhjennän suoleni?
"Nyt suoli tyhjäksi tyttö, HETI!" Herra LIndberg huusi.
Naama punaisena rentoutin pakarat ja annoin veden valua pois. Mukana tuli ilmaa ja nolot äänet saivat minut itkemään.
Suolenhuuhtelu tapahtui pari kertaa, kunnes Herra LIngber totesi minun olevan puhdas.

3

2023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fannirella

Hän nappasi minut syliinsä ja kantoi olohuoneen rahille istumaan. Suuteli minua jäi seisomaan eteeni. Hän avasi vyönsä ja laski housunsa. Siinä silmieni edessä seisoi kova suuri muna, jonka päässä kiilteli touhutippa.
      Avasin suuni varovasti ja laitoin silmät kiinni.
      "JA SILMÄT PYSYY AUKI" huusi herra Lindberg.
      Avasin silmäni ja samlla hän työnsi kovan kalunsa syvälle suuhuni. Tunsin tukehtuvani ja vedet tulivat silmiini. Hän veti ulos ja otti leuoista minua kiinni. Hän työni uudestaan syvälle, melkein kurkkuuni tuon kovan ison kalun. Kaoin ja yritin yksiä. Pyristellä irti, mutta ote leuassani oli liian kivuliassa. Hän nai minua syvälle suuhuni. Suunainti tuntui kestävän ikuisuuden.
      Lopulta hän meni istumaan sohvalle ja käski minut syliinsä.
      Tiesin, että hän tahtoi minut suoraan munansa päälle, mutta en pystynyt. NIinpä Herra Lindberg tarttui minuun ja väkisin pakotti istumaan munansa päälle. Kauhukseni huomasin olevani hieman kostea kaikesta nöyryytyksestä. Hiljalleen pilluni avautui tuolle suurelle kalulle. Tunsin sen työntyvän sisälleni senttisentiltä. Hengitykseni tiheni hieman ja painoin itseni tiukasti Herra Lindbergin syliin kullin upotessa syvälle sisälleni.
      Ratsastin villisti hänen päällään, munan upotessa syvälle ja taas ulos, hitaasti välillä nopeasti. Herra Linberg nuoli nännejäni ja puri kaulaani.
      Yhtäkkiä hän nousi seisomaan ja yhä ollessa sisälläni käveli seinää vasten ja aloitti raivokkaan naimisen. Huusin ja voihkin tuon vanhemman miehen käsittelyssä. Pillunlitinä ja voihkintani kaikui talossa. Herra Lingberg painoi ja painoi. Kunnes huusin kivunsekaisesta nautinnosta. Hän survoi itsensä yhä syvemmälle ja laukesesi huudahaten. Hetken olin hänen painonsa puristuksessa seinää vasten. Herra Lindberg veti kalunsa ulos sisältäni ja käveli sohvalle istumaan. Tunsin sperman valuvan emättimestäni ja kävelin hänen viereensä sohvalle.
      Painoin pääni hänen syliinsä ja nuolaisin pillumehustani ja hänen spermastaan märkää pehmenevää kullia. Hän silitti hiuksiani, ja siihen hetken päästä nukahdin...

Mitä seuraavien 9kk aikana tapahtui, siitä lisää mikäli tykkäsitte ;)
      Ensimmäinen novelli, kommentit kivoja :)

• skgjkn

Surkee....Ei jatkoa pliis

• jödgblg

Mä tavallaan tykkäsin, mutta suolihuuhtelukohta meni vähän yli. Vähän kuitenkin samantapaista kuin omissa fantasioissani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      356
      3045
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1473
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1302
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1301
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1045
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      941
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe