ilmeni sellainen ongelma että kun vedän vessan, alkaa julmettu vihellys tai vinkuna, kun pönttö ottaa uutta vettä. joskus myös putket alkavat täristää kun pönttö ottaa vettä. Mistä tällainen saattaa johtua?
Mikä laulaen tulee
6
149
Vastaukset
- putptup
Kokeile lämmintä vettä, ettei pönttöäsi palele.
- Seppetin
Liian pientä putkea vesimäärän virtauksiin nähden. Niihin on olemassa ihan omat kaaviot ja suositukset, minkä kokoiset putket pitäisi olla millekkin vesikalusteelle.
- keijoviis
roska tulopuolella
- Iso jytky..
Teillä on varmaan 110mm viemärit. Ne on eu-standartit ja eivät sovellu tosimiehille.
Tosimiehen jytky on halkaisijaltaan sellainen 98mm! Tällainen jytky kun vetäistään pöntöstä syntyy alipaineinen imu viemäriin, joka ottaa jytkyn ja viemärin välistä korvausilmaa, jotta jytky pääsee etenemään viemärissä n. 150km/h nopeutta ja tästä syystä viemärisi ns. viheltää kun jytky etenee putkistossa.
Suosittelen poistamaan Wc-istuimen ja asentamaan vanhan viemärin tilalle 160mm ruukkuputken. Ruukkuputki siksi että se kestää paremmin rikkoutumatta, kun jytky osuu mutkaan. Huuhtelun voi yhtä hyvin suorittaa orthexin 10l ämpärillä.
Ps. kannattaa myös huomioida että maaperäkäsittelyt ja Iisit eivät sovellu jytkyn käsittelyyn.
Eipä kestä kiittää! - tuohtunut
Hyi stana, sulla tulee psk laulaen, mitä porukkaa tänne Suomi24 eliittiin on pesiytyny
- 10+1
Tuloputki on kalkkeutunut tai joku muu tukos, kalvossa roskaa (hiekkaa) puhdista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571691Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1281327Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 59755
- 64646
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36457
- 43450
- 52442