Vieläkö se Regee on Gambiassa? Mites sen ravintola bisnekset?? Tietääkö kukaan?
Regee
5
435
Vastaukset
- boombx
onko tämä viesti kirjoitettu humalassa,kysyi gambialainen ystäväni kun kerroin jonkun etsivän ko.Regee nimistä henkilöä.
Hieman tarkennusta kehiin,jos todella haluat infoa.Esim.tarkoitatko koko Gambiaa,vai oliko hänellä ravintola kenties Kotussa,Bakaussa tai Senegambiassa?Vai missä?!Ja mikä vuosi?Jos oli kyseessä esim.v.1976 aikas vaikee on hakea tietoa niin kaukaa :D
No,näihin hölmöläisten viesteihin on tottunut tällä palstalla.- tyhmä itsekin
Tyhmä oli gambialaisen kommentti, mä kysyin kerran yhdeltä gambilta että onko kamoissa, kun puhui todella outoja juttuja, kukaan ei niitä uskonut.
- on on
On siellä.
(Edelliselle kirjoittajalle tiedoksi, kyseinen henkilö, "regee" kirjoitteli tällä palstalla aikoinaan paljonkin.)- timppaturusta
Vieläköhän on " regeellä " ravintolabisnes toiminnassa?
- tsubaduba1
He, jotka tuntevat Regeen, tietävät kenestä puhutaan.
Regee on edelleen Gambiassa, mutta ei ole enää mukana TamTamin toiminnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284397Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732846- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘631028PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832