Vieläkö se Regee on Gambiassa? Mites sen ravintola bisnekset?? Tietääkö kukaan?
Vastaukset 5
- boombx
onko tämä viesti kirjoitettu humalassa,kysyi gambialainen ystäväni kun kerroin jonkun etsivän ko.Regee nimistä henkilöä.
Hieman tarkennusta kehiin,jos todella haluat infoa.Esim.tarkoitatko koko Gambiaa,vai oliko hänellä ravintola kenties Kotussa,Bakaussa tai Senegambiassa?Vai missä?!Ja mikä vuosi?Jos oli kyseessä esim.v.1976 aikas vaikee on hakea tietoa niin kaukaa :D
No,näihin hölmöläisten viesteihin on tottunut tällä palstalla.- tyhmä itsekin
Tyhmä oli gambialaisen kommentti, mä kysyin kerran yhdeltä gambilta että onko kamoissa, kun puhui todella outoja juttuja, kukaan ei niitä uskonut.
- on on
On siellä.
(Edelliselle kirjoittajalle tiedoksi, kyseinen henkilö, "regee" kirjoitteli tällä palstalla aikoinaan paljonkin.)- timppaturusta
Vieläköhän on " regeellä " ravintolabisnes toiminnassa?
- tsubaduba1
He, jotka tuntevat Regeen, tietävät kenestä puhutaan.
Regee on edelleen Gambiassa, mutta ei ole enää mukana TamTamin toiminnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502