Yökerhoja Tampereella?

MiiraariiM

Minä ja poikaystäväni olemme lähdössä muutaman viikon päästä Tampereelle viettämään viikonloppua, mukaan liittyy myös muutama ystävä lauantai-iltana joten olisi mukava kuulla, minne kannattaisi suunnata? Emme ole ikinä käyneet Tampereella (asumme Helsingissä) juhlimassa joten ikävä koko ilta käyttää kivan paikan llöytämiseen. :) Olemme 24 ja 23-vuotiaat, ystävät ovat 22. Helsingissä käymme lähinnä keskustan paikoissa (the tiger yms) ja mielellään sellaisia paikkoja voisi ehdottaa, jossa esim. 22 sisään. :)

11

2504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ll

      Tivoli, Kuuba/armas, miami, ruma, senssi, volume, 1bar, ilves night club, henry's pub, ilona, hullu poro. Kokeile jotain näistä.

      • ll

        ja yo-talo.


      • ll

        Bricks, gloria, doris, sputnik, inferno, klubi, london pub.


      • 18+15

        Ilonassa ja Hullussa porossa ainakin ikäraja 24, voi tietty yrittää, jos vaikka papereita ei kysyttäis...


      • just just

        Henry`Pub yökerho..????!!!! Aivan järkyttävä Räkälä! Edellinen Kirjoittaja ei oo tainnu käydä Mouhijärven Esson baaria kauempana!


    • susanne85

      Tivoli on Onnelan tyylinen teinimesta, ehkä vähän vanhempaa porukkaa.
      Kuuba ja Armas samassa rakennuksessa, Kuuba k18 puoli, perus sedula. Armas taitaa olla k22 ja siellä vähän vanhempaa porukkaa, melko pieni tanssilattia mutta paljon viihtyisiä istumapöytiä.
      Miami, Skål ja Hullu Poro muodostavat Koskikeskuksen ravintolamaailman. Miami uusi, melko kallis, mielestäni siellä ei ole mitään ihmeellistä/erityistä minkä takia haluaisin mennä toisen kerran. Skål on ruotsalaistyylinen trendikäs drinkkibaari, jossa ei siis tanssilattiaa vaan istuskeluloosseja. Itse en valitsisi Koskikeskusta bilepaikaksi :D
      Ruma edustaa hieman erityylistä linjaa kuin esim. sedulat tms. "teinipaikat". Täälläkin käy nuorta porukkaa, mutta yleisvaikutelma on vähän rokimpi ja rennompi. Samoin Yo-talo. Vaihtoehtoisempaa meininkiä.
      Senssi onkin sitten takuuvarma lihatiski! Ja jos halpaa juotavaa haluatte niin sinne kannattaa mennä! Alaikäisiäkin löytyy varmasti, tai ainakin edellisenä päivänä 18 vuotta täyttäneitä :D ja Senssin iskulause ainakin meidän kaveriporukassa "Senssiltä saa aina" on tullut testattua todeksi, valitettavasti.
      Ilves on hotellin alakerrassa, eli ikäjakauma on tosi suuri. Ihan teineistä keski-ikäisiin. Tyylikäs paikka, aina kun olen itse ollut niin olen viihtynyt kyllä tosi hyvin, paljon istumapaikkoja mutta myös suht iso tanssilattia. Itse menisin luultavasti Ilvekseen, Armaaseen, tai kenties Rumaan millä fiiliksellä sattuu olemaan liikenteessä. Toki en voi teidän baarimakua tietää :)

    • Markku74

      Kävin siellä Miami -yökerhossa kerran. Siel oli aika ärhäkän oloista porukkaa ja yläkerras oli tappelu käynnis. Tuntui hieman levottomalta mestalta.

    • bilettäjä234

      Tampereen Puuma on kova mesta! Sinne! Halpaa juomaa ja aina 24 jälkeen ihmisiä ja hyvä meno!

      • kovempibilettäjä

        Samaa mieltä! Puuma toimii aina :)


    • Kovinbilettäjäikinä

      Viikollakin! Kandee käydä tsekkaan, monesti enemmän porukkaa kun Fätissä tai muissa väsyneissä. Ja halpaa juomaa, keskiviikkosin bisse 1.50!

    • juupajuu

      Puuma joo jos alle 20v, ei oikein muuten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe