Minä ja poikaystäväni olemme lähdössä muutaman viikon päästä Tampereelle viettämään viikonloppua, mukaan liittyy myös muutama ystävä lauantai-iltana joten olisi mukava kuulla, minne kannattaisi suunnata? Emme ole ikinä käyneet Tampereella (asumme Helsingissä) juhlimassa joten ikävä koko ilta käyttää kivan paikan llöytämiseen. :) Olemme 24 ja 23-vuotiaat, ystävät ovat 22. Helsingissä käymme lähinnä keskustan paikoissa (the tiger yms) ja mielellään sellaisia paikkoja voisi ehdottaa, jossa esim. 22 sisään. :)
Yökerhoja Tampereella?
11
2545
Vastaukset
- ll
Tivoli, Kuuba/armas, miami, ruma, senssi, volume, 1bar, ilves night club, henry's pub, ilona, hullu poro. Kokeile jotain näistä.
- ll
ja yo-talo.
- ll
Bricks, gloria, doris, sputnik, inferno, klubi, london pub.
- 18+15
Ilonassa ja Hullussa porossa ainakin ikäraja 24, voi tietty yrittää, jos vaikka papereita ei kysyttäis...
- just just
Henry`Pub yökerho..????!!!! Aivan järkyttävä Räkälä! Edellinen Kirjoittaja ei oo tainnu käydä Mouhijärven Esson baaria kauempana!
- susanne85
Tivoli on Onnelan tyylinen teinimesta, ehkä vähän vanhempaa porukkaa.
Kuuba ja Armas samassa rakennuksessa, Kuuba k18 puoli, perus sedula. Armas taitaa olla k22 ja siellä vähän vanhempaa porukkaa, melko pieni tanssilattia mutta paljon viihtyisiä istumapöytiä.
Miami, Skål ja Hullu Poro muodostavat Koskikeskuksen ravintolamaailman. Miami uusi, melko kallis, mielestäni siellä ei ole mitään ihmeellistä/erityistä minkä takia haluaisin mennä toisen kerran. Skål on ruotsalaistyylinen trendikäs drinkkibaari, jossa ei siis tanssilattiaa vaan istuskeluloosseja. Itse en valitsisi Koskikeskusta bilepaikaksi :D
Ruma edustaa hieman erityylistä linjaa kuin esim. sedulat tms. "teinipaikat". Täälläkin käy nuorta porukkaa, mutta yleisvaikutelma on vähän rokimpi ja rennompi. Samoin Yo-talo. Vaihtoehtoisempaa meininkiä.
Senssi onkin sitten takuuvarma lihatiski! Ja jos halpaa juotavaa haluatte niin sinne kannattaa mennä! Alaikäisiäkin löytyy varmasti, tai ainakin edellisenä päivänä 18 vuotta täyttäneitä :D ja Senssin iskulause ainakin meidän kaveriporukassa "Senssiltä saa aina" on tullut testattua todeksi, valitettavasti.
Ilves on hotellin alakerrassa, eli ikäjakauma on tosi suuri. Ihan teineistä keski-ikäisiin. Tyylikäs paikka, aina kun olen itse ollut niin olen viihtynyt kyllä tosi hyvin, paljon istumapaikkoja mutta myös suht iso tanssilattia. Itse menisin luultavasti Ilvekseen, Armaaseen, tai kenties Rumaan millä fiiliksellä sattuu olemaan liikenteessä. Toki en voi teidän baarimakua tietää :) - Markku74
Kävin siellä Miami -yökerhossa kerran. Siel oli aika ärhäkän oloista porukkaa ja yläkerras oli tappelu käynnis. Tuntui hieman levottomalta mestalta.
- bilettäjä234
Tampereen Puuma on kova mesta! Sinne! Halpaa juomaa ja aina 24 jälkeen ihmisiä ja hyvä meno!
- kovempibilettäjä
Samaa mieltä! Puuma toimii aina :)
- Kovinbilettäjäikinä
Viikollakin! Kandee käydä tsekkaan, monesti enemmän porukkaa kun Fätissä tai muissa väsyneissä. Ja halpaa juomaa, keskiviikkosin bisse 1.50!
- juupajuu
Puuma joo jos alle 20v, ei oikein muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073