kytät pysäytti kurottajan

nostomies

kytät pysäytiväk kun ajelin kurottajalla väittivät että piikit pitäs irrotaa kun ajelee tiellä tai merkitä eivät kyllä tehneet selvää kun kysäsin että miten pitää merkitä.että laitanko akan punaset pikkuhousut piikinpäähän eivät sakoja sentään antaneet .löytyykö jostain tosiaan selanen pykälä sanoivat että sama koskee traktorin etukuormaajaa.

12

2983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurottaja-kusti

Olitko selvimpäin? Meinaan yleensä kurottajilla ei paljoa selvänä ajella....

• nostomies

kännissä olin mutta eivät huomanneet

• Kurottaja-hessu

Kerran kans ajelin kurottajalla työmaalta toisella, matkaa kolmisen km. Ite olin hyväsessä höntikässä ja puomi pitkällä ja siellä korissa neljä asennusmiestä. Poliisi vähän kurtisteli kulmiaan kun mentiin niiden passipaikan ohi ja jampat korista huuteli paskalakeille hävyttömyyksiä! Ite nauroin niin hervottomasti että ajoin väärää kaistaa hyvän matkaa, tottahan reippaissa kaasuissakin oli......

• shyattyaya

Vaara lieneen sivuttais törmäyksissä. jos törmäät toisen auton kylkeen, olopa syy kenen tahansa, auto ei luista ohitse vaan tarrautuu mukaan. Ennen vanhaan kuorma-auton puskurissa oli sellaiset korvakkeet auralle, siihen piti laittaa lankku ettei ne korvakkeet törröttäneet ja olisi tarttuneet sivuttais hipsutapauksessa autoon. Piikeissä sama juttu. Eipä olisi niitä piikkeja helppo irrallaa raijata mukana.

• 3x kerien..

Saisko tommosesta kurottajasta mökille uimahyppytelineen ? Meillä on matala ranta....kivinen. Ammatti kuski vois hypätä ekana jos ei ole kerran kunnon töitä löytänyt :DD

• vanha suikkapää

Tiellä tai pirtin pöyällä saa ajaa vain selvinpäin, ja reksteröidyllä ajoneuvolla tiellä kunhan siinä on liikennevakuutus.

• Anonyymi

Nämä paskat ajalevat aina aamuruuhkassa alle kuuttakymppiä, kahdeksankympin-alueella.

Kurottaja.fi ei ainakaan ole koskaan kuullut lavettikuljetuksista kun monena aamuna hämeenlinnanväylällä ja Kehä 1:sellä Aiheuttavat ruuhkaa ja vaaratilanteita, eihän kukaan siellä mopoillakaan ajele.

• Anonyymi

Taas tumpelot asialla. Ottakaa nyt edes selvää miten niillä keksinnöillä pitää liikenteesä ajella ennen kun tulette tänne näyttämään tyhmyytenne.

• Anonyymi

Nämä paskat ajalevat aina aamuruuhkassa alle kuuttakymppiä, kahdeksankympin-alueella.

Kurottaja.fi ei ainakaan ole koskaan kuullut lavettikuljetuksista kun monena aamuna hämeenlinnanväylällä ja Kehä 1:sellä Aiheuttavat ruuhkaa ja vaaratilanteita, eihän kukaan siellä mopoillakaan ajele.

• Anonyymi

Entä iltaruuhkassa ? 🥴

• Anonyymi

Vi*un mulkut aina tiellä aamuisin, verottajalle ilmoitusta että ajavat kotiin kurottajilla

• Anonyymi

Uliuli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3285
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1312
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1245
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe